Irwin Goodman

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
irwinin biisit on hyviä vaikken niitä vakituiseen kuuntelekaan.

itse ainakin kuuntelen, Ja myös sinäkin varmaan hauskojen sanoituksien takia jotka on tehny vexi salminen muistaakseni..
Mutta Irwiniä tulee kuunneltua silloin tällöin aika LIIKaaa tullut kuunneltua.

Hyvää musaa. Tulee kuunneltua aina silloin tällöin.

Sundado sanoi:
itse ainakin kuuntelen, Ja myös sinäkin varmaan hauskojen sanoituksien takia jotka on tehny vexi salminen muistaakseni..
Mutta Irwiniä tulee kuunneltua silloin tällöin aika LIIKaaa tullut kuunneltua.
Vexi Salmi, ei Salminen:)

edit. kannattaa muuten lukea Salmen kirjat: Siniset mokkakengät ja Mikä laulaen tulee. Kirjat kertoo Salmen ja Goodmanin yhteisistä reissuista. Eli hauskaa luettavaa:)

SavonPoika sanoi:
No mitäs Pakkotoiston väki on mieltä Irwin Goodmanista :)
Kuunteleeko moni täällä irwiniä?
En tiedä kuuntelenko, aika vähän tulee kotimaista kuunneltua enkä osaisi mainita nimeltä yhtäkään Goodmanin biisiä.

En erityisemmin kuuntele, mutta Irwin rokkaa silti. Goodmanin biiseissä on sellasta tiettyä asennetta, mitä ei nykyään löydy ainakaan musiikista mistään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
NatuSan sanoi:
Vexi Salmi, ei Salminen:)

edit. kannattaa muuten lukea Salmen kirjat: Siniset mokkakengät ja Mikä laulaen tulee. Kirjat kertoo Salmen ja Goodmanin yhteisistä reissuista. Eli hauskaa luettavaa:)

Samaa mieltä. Ovat aika reteetä luettavaa. Vanhemman mallin "juoppohullun päiväkirjat".

Kyllä kuuntelen, aika useastikin..
'Maailma on kaunis' Hieno kipale :)

"Antti on kuollut mutta Irwin elää aina" :rock:

Örwäään on loistavaa musiikkia, varsinkin kännissä ;)

Ihan hauskoja ralleja. Irwinin tuotanossa olen lähinnä tutustunut ryysyrantoihin ja rentun ruusuihin.
Joku kokoelma mulla oli joskus, kalja reissuilla kuuneltiin autossa.

onko täällä porukkaa jotka ois käyny Irwinin keikoilla aikoinaan. tai nähnyt legendan muuten vaan livenä?

Suositut

Back
Ylös Bottom