Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ajattelin irtisanoutua huomenna osa-aikatöistä. Vähän haikea fiilis, kun ollut vuoden kyseisessä lafkassa ja viihtynyt melkoisen hyvin. Toisaalta oon innoissani uudesta työpaikasta.
Aikaisemmat työsuhteet on aina loppunut määräaikaisuuteen, joten tämä on tilanteena täysin uusi. Irtisanoutumisilmoitus kirjallisena pomolle ja sen jälkeen vielä kaksi viikkoa hommia. Ei kai tuossa muuta?
Minkälaisia kokemuksia pakkislaisilla on irtisanoutumisista? Ongelmia?
Kandee vaan ottaa selville mikä se irtisanoutumisaika oikeasti on. Mulle on jo kaks kertaa käynyt niin, että ex-pomo naama pokkana valehtelee, että mun irtisanoutumisaika on sitten kuukauden. Ja on sitten itte tarvinnut todeta, että: "Ehei, kyllä se on kaks viikkoo." Paha maku jääny loppumetreillä suuhun.
Ajattelin irtisanoutua huomenna osa-aikatöistä. Vähän haikea fiilis, kun ollut vuoden kyseisessä lafkassa ja viihtynyt melkoisen hyvin. Toisaalta oon innoissani uudesta työpaikasta.
Aikaisemmat työsuhteet on aina loppunut määräaikaisuuteen, joten tämä on tilanteena täysin uusi. Irtisanoutumisilmoitus kirjallisena pomolle ja sen jälkeen vielä kaksi viikkoa hommia. Ei kai tuossa muuta?
Minkälaisia kokemuksia pakkislaisilla on irtisanoutumisista? Ongelmia?