Ironman PRO 2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Prejudging webcast alkaa 6 minuutin päästä. Ainakin jos bodybuilding.comin laskuriin on luottamista.

Minulla ei toimi firefoxilla, mutta explorerilla futaa ihan hyvin.

Ei näy... mikähän neuvvoks?

Moe oli ehkä hieman pettymys...ei niin kireä kuin viime vuonna....eikä Mark Dugdalekaan vakuuttanut minua...sen minkä tuosta nyt selvää saa.

Oho, on kyllä Ronny kovassa kunnossa :eek:

e: Kikkerillo veikkas että Ronny lähtee ehkä jopa haastamaan Silviota, mutta kun Silvio tuli lavalle niin meinas että on se Silvio ykkönen :) Mutta kovis on kyl saksan poeka.

Rockkeli on kyl kunnossa

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ei oo JJ joo pärjäämässä.. Vähän pehmee mutta paksuhan se aina on ku mikä, ei vaan näy call-outeissa vieläkään, saas nähdä kuinka viimesille sijoille jää :( Ei tuu Dugdalekaan ihan kärkijoukkoon menemään. Eikä (varsinkaan) myöskään Troy.

e: hidas..

1.Silvio
2.Ronny rockel
3.hide tai moe
4.
5.dugdale

Haley aikamoinen pettymys..jackson olis top5 jos olis kiree mutta varsinkin selkä ja takareisiosasto aika löllööö.

Mä en suostu siihen, että Silvio voittaa.

1. Moe
2. Silvio
3. Ronny
4. Hide
5. Dugdale

edit. Viides sija on joko Haidar tai Dugdale.

Yhtään lajista tietämättä, "estetiikkakriteerein". Silvio ja Ronny ois mennyt toisin päin ilman fläsää.
1.Moe
2.Silvio
3.Ronny rockel
4.hidis
5.Dugdale

edit. Nigster :thumbs:..ja Haidar on kyllä ihan paska (?)..toisin kun noi väittää.

Rockel näyttää IMO paremmalta kuin Silvio, mutta Silviohan tuon todennäköisesti voittaa. Rockelille on sitäpaitsi myrkkyä iltakisan vaparikierros, kun taas Silvio ja Moe ovat keskimääräistä parempia vaparissa.

Hassua miten paksulta ja massiiviselta Moe näyttää tuossa kärkiporukassa, mutta väri on tosiaan aivan liian haalea ja kireyskuivuuskin paljon heikompaa luokkaa kuin viime vuonna.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom