Ironman 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pro-Pain
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
Ammattilaisten kilpailukausi pyörähtää käyntiin tästä Ironman kisasta, joka kilpaillaan helmikuun 19.

Ironmanin alustava kilpailijalista näyttää seuraavanlaiselta:

1. Chris Cormier
2. Melvin Anthony
3. Lee Priest
4. Craig Titus
5. King Kamali
6. Troy Alves
7. Mark Dugdale
8. David Henry
9. Idrise Ward El
10. Eduard Van Amsterdam
11. Rusty Jeffers
12. Heiko Kallbach
13. Jason Arntz
14. Jeffrey Long
15. Jocelyn Pelletier
16. Aumin Scholz
17. Rodney St. Cloud
18. Thomas Stellander
19. Armin Scholz

Enemmän tietoa löytyy täältä:

http://www.thefitexpo.com/

Juuri katselin tuota BFMO 2003 dvd:tä ja tuo Troy Alves näytti meikäläisen silmään todella hyvältä. Ja Jocelyn Pelletierhän on aina suosikki palkintopallille..... :rolleyes:

Joo eiköhän Jocelyn korjaa potin. Tai sit Cormier. Mikäli on tiptop-kondiksessa. Mutta onko D. Henry saanut aikaan koviakin muutoksia aikaan vai mitä Hulkki tarkoitti??

No eiköhän se Hulkin Henry hehkutus johdu tuosta koiranpaskasta. Katsellaan... Cormierillehan tuon luulisi menevän nimilistan perusteella ja Pelletier on tietysti pakkokova. :rock:

Aivan, luin just Mayhemiltä et Pelletier olisi myös innostunut koiranpaskasta. Aikoo kuulema tuoda sen kaiken sinne lavalle. Quote: "He's gonna bring the shit! The full package, gonna bring it all onstage." ->Luulen että siitä tullaan puhumaan vielä vuosikaudet eteenpäin...

Ville.V sanoi:
Uskoisin Lee Priestin olevan korkealla tänä vuonna, koska on pitänyt luovaa taukoa ja haluaa takaisin huipulle.

Samoin minä, ellei se auto-onnettomuus sitten aiheuta jotain ongelmia valmistautumiseen. Peukkuja Leelle :thumbs:

Lee Priestin sijoitus riippuu ja on melkein aina riippunutkin yksinomaan kisapäivän kireys- ja kuivuuskunnosta. Massaa miehellä on suhteessa enemmän kuin monilla Olympian vakiofinalisteilla, mutta varsinkin jalat ovat olleet lähes joka kisassa aivan nesteiset.

Ne pari kertaa, kun Lee on saanut reisistä ihonalaiset nesteet pois ja ollut muutenkin tiukassa kunnossa, on tullut joko kisan voitto tai sijoitus kärkikolmikkoon.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
2005 on Melvin Anthonyn vuosi. Mies aloittaa voittamalla Ironmanin, jota seuraa loistosijoitus AC:ssa ja Olympiassa mies yltää kuuden joukkoon.

Karpaasi85 sanoi:
2005 on Melvin Anthonyn vuosi. Olympiassa mies yltää kuuden joukkoon.

Minä haluaisin lyödä kanssasi vetoa tuosta. Väitän ettei pääse kuuden joukkoon. Laitetaanko vedot pystyyn?

:evil:

muffy sanoi:
Aivan, luin just Mayhemiltä et Pelletier olisi myös innostunut koiranpaskasta. Aikoo kuulema tuoda sen kaiken sinne lavalle. Quote: "He's gonna bring the shit! The full package, gonna bring it all onstage." ->Luulen että siitä tullaan puhumaan vielä vuosikaudet eteenpäin...

Jostain syystä repesin ihan totaalisesti tolle :lol2:

Karpaasi85 sanoi:
2005 on Melvin Anthonyn vuosi. Mies aloittaa voittamalla Ironmanin, jota seuraa loistosijoitus AC:ssa ja Olympiassa mies yltää kuuden joukkoon.

Eipä taida Melvinin massat ihan riittää Olympiassa, mutta mallikas kaveri on ja NOC:in voitto oli varoitus muille. Ironmanissa luulisi olevan kärkipäässä.

Itse sanon, että Melvin Anthony sijoittuu kolmanneksi. Jos Lee Priest saa itsensä kireäksi niin sijoittuu takuu varmasti toiseksi. Cormier tulee olemaan todennäköisesti ykkönen. Minulla oli sellainen muistikuva, että Victor Martinez olisi osallistunut Ironmaniin, mutta eipä näytä osallistuvan. Mutta kuka tulee neljänneksi. Troy Alves, King Kamali vai Craig Titus. Ihan mielenkiintoinen kisa varmasti. Ja vielä kauhean ruma Heiko Kallbach aikoo olla kunnossa. Saa nähdä monenneksi tulee.

muffy sanoi:
Minä haluaisin lyödä kanssasi vetoa tuosta. Väitän ettei pääse kuuden joukkoon. Laitetaanko vedot pystyyn?
:evil:

Hyvä idea. Itse uskon, että Melvin tulee voittamaan vielä monta kisaa ja hänellä on varmasti sanansa sanottavana Olympian voittokahinoissa tulevaisuudessa. Kovin moni ei olisi vuosi sitten uskonut, että Gustavo Badell sijoittuu kolmanneksi Olympiassa. Kuten Gustavo, Melvin varmasti löytää tänä vuonna fysiikastaan lopullisen tatsin, joka nostaa hänet kehonrakennuksen terävimmälle huipulle.

Karpaasi85 sanoi:
Hyvä idea. Itse uskon, että Melvin tulee voittamaan vielä monta kisaa ja hänellä on varmasti sanansa sanottavana Olympian voittokahinoissa tulevaisuudessa. Kovin moni ei olisi vuosi sitten uskonut, että Gustavo Badell sijoittuu kolmanneksi Olympiassa. Kuten Gustavo, Melvin varmasti löytää tänä vuonna fysiikastaan lopullisen tatsin, joka nostaa hänet kehonrakennuksen terävimmälle huipulle.

Hehee, olet tavallaan väärässä molemmissa. Ensinkin minä kehuin Badellin fysiikkaa jo kauan ennen Olympiaa ja povasin hänelle valoisaa tulevaisuutta. Toisekseen Melvin EI tule sijoittumaan 05 O:ssa top-6:een. Siinä olet varmasti oikeassa että tulee voittamaan useita kisoja vielä. Siispä, lyödäänkö virallisesti 10 euroa vetoa siitä Melvinin sijoittumisesta 05 Olympiassa? Tehdään se jotenkin siten että se ei unohdu kun sen aika tulee. Tehdään jonnekin vaikka oma pikku threadimme sille tai jotain.

Minä kun muistelisin, ettei Ironman ole koskaan ollut mikään kovatasoinen kilpailu näin yleisesti ottaen. Poikkeuksia toki on olemassa. Kuten Flexin suoritukset muinoin. Harva dieettaa loppuun asti Ironmanissa vaan keskittyvät huomattavasti kovempaan kisaan Arnoldiin.

Jatkuvuus sanoi:
Minä kun muistelisin, ettei Ironman ole koskaan ollut mikään kovatasoinen kilpailu näin yleisesti ottaen.
Itse asiassa Ironman on perinteisesti ollut "ison kolmikon", eli Olympian, Arnoldin ja NOC:n jälkeen arvostetuin kilpailu. Tietysti nyt viime vuosina Ironmanin eteen arvojärjestyksessä on tullut GNC Show of Strength, mutta Ironman kuuluu näihin vuosittain vakituisesti järjestettäviin nimekkäisiin pro-kisoihin, toisin kuin esimerkiksi useimmat GP-kisat.

muffy sanoi:
Hehee, olet tavallaan väärässä molemmissa. Ensinkin minä kehuin Badellin fysiikkaa jo kauan ennen Olympiaa ja povasin hänelle valoisaa tulevaisuutta. Toisekseen Melvin EI tule sijoittumaan 05 O:ssa top-6:een. Siinä olet varmasti oikeassa että tulee voittamaan useita kisoja vielä. Siispä, lyödäänkö virallisesti 10 euroa vetoa siitä Melvinin sijoittumisesta 05 Olympiassa? Tehdään se jotenkin siten että se ei unohdu kun sen aika tulee. Tehdään jonnekin vaikka oma pikku threadimme sille tai jotain.

Hei hei, pysyn sanojeni takana ja olen valmis löymään vetoakin jostakin pikkusummasta, mutta eiköhän katsota Ironman&Ac läpi ja pistetään veto pystyyn kun se tulee ajankohtaisemmaksi. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom