Iron Maidenin konsertti 10.11

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Force
  • Aloitettu Aloitettu
Ite suodattaisin melkein mitä vaan, kunhan uutta murderdollsia ei lavalle laiteta. Kesäkuun annos riittää koko loppuelämälle. avot. up the irons::piis:

Huomenna uusi keikka siis, lämppärinä Poison Black.
Sopivasti eilen alkoi loma joten fiilis on aika korkealla, toivottavasti ei iske A-virus viime hetkessä.

settilista mikä odotettavissa huomisella keikalla:

1. Wildest Dreams
2. Warthchild
3. Can I Play With Madness
4. The Trooper
5. Dance Of Death
6. Rainmaker
7. Brave New World
8. Paschendale
9. Lord Of The Flies
10. No More Lies (Eddie-reaper between H's and Jan's solos)
11. Hallowed Be Thy Name
12. Fear Of The Dark
13. Iron Maiden
ENCORES:
14. Journeyman (accoustic)
15. The Number Of The Beast
16. Run To The Hills

edit: 200 viestiä täynnä, tästä on hyvä aloittaa loma.

Originally posted by screwdriver

settilista mikä odotettavissa huomisella keikalla:

Jeah! Hyvältä setiltä näyttää. Itse en ole oikein jaksanut perehtyä tuohon uuteen levyyn, mutta vanhat osaan vaikka takaperin.

Huomenna tosiaan räjähtää, sitten vielä 30.12 mauron maidenin keikka tavastialla! 11 päivän sisään hyvä määrä maidenia..:kippis1:

Huomenna jyrähtää! Meitsi paikalla, totta kai:thumbs:

Ylivoimaisesti heikoin Maidenin keikka missä koskaan oon ollu. Tais olla viides. Ymmärretään että uuden levyn jälkeen soitetaan uutta materiaalii mut jos se ei oikein säväytä niin jäi kyllä vähän ikävä muutamaa vanhaa legendaa. Ja mitä helvettiä se valojen pihtaaminen oli. Biisi loppu, lavalle jäi valot, hallissa muuten pimeetä. Mä olin ainakin ihan siinä uskossa että tulee vielä lavalle. No jengi huutaa pari minuuttii pimeessä katellen lavan himmeitä valoja ja odottaa. Sit, valot päälle. :confused:

Mä kyllä tykkäsin helvetisti, mutta kuitenkin sellainen fiilis tuli että jotain jäi puuttumaan?? Ehkä olisivat voineet soittaa muutaman vanhemman biisin?

Mutta lupasihan Dickinson että tulevat taas Helsinkiin, herra ei ole tähän mennessä vielä sanojaan tainnut syödä eli eiköhän Maidenia vielä nähdä lisää.

Ja Poisonblackille pisteet, hoisivat lämppärinä hommansa todella hyvin, itse ainakin tykkäsin, varsinkin jos vertaa MurderDollssiin joka oli jostain todella syvältä!!

Ja Poisonblackille pisteet, hoisivat lämppärinä hommansa todella hyvin, itse ainakin tykkäsin, varsinkin jos vertaa MurderDollssiin joka oli jostain todella syvältä!! [/B]

Todellakin näin! Olis voinu Poisonblack soittaa enemmänkin. Meni aika nopeesti lämppäri toisin ku edellisellä kerralla. Ihan kauheeta kuraa toi MurderDollss.

Itsellekin Poisonblack oli positiivinen yllätys, mutta itse Maiden tuntuu aina vaan kerta toisensa jälkeen upealta kokemukselta, nyt oli mulla viides kerta peräkkäin suomen keikalla ja aina vaan jaksaa. Tänään(ma) pääsin lopulta kotiin kahdentoista tunnin junassa istumisen jälkeen...UP THE...:joulu6:

Back
Ylös Bottom