Iron Maidenin konsertti 10.11

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Force
  • Aloitettu Aloitettu
Voi perse, mihin se keikka nyt sitten siirrettiin?:down:

Peruttiin sitten, perkele että syö miestä, viikonloppu tuli fiilisteltyä maidenin tahdissa joten pettymys oli kun peruttiin/siirretään.

Toivottavasti keikka uusitaaan mihin itse uskon, vielä kun lavashow saataisiin tänne uusintakeikalle niin olisin onnellinen.

Vituttaa kuin pientä oravaa.

Ei tässä muuten mitään, mutta kun lähden joulukuun 13. päivä epsanjaan kolmeks viikoks....niin että mun säkällä keikka on kuitenkin esim. 14.päivä!

:itku:

Mä oon sanaton. Tarkistin asian neljästä eri lähteestä ennen ku suostuin uskomaan asiaa.

Olo on kuin :david: llä

Jep, itsellä oli lentoliput flying finnin(huomaa sanan kaksoismerkitys) kautta hommattuna ja kun ne eivät palauta lipun hintaa vaikka kovasti olisin halunnut, niin käväisin sitten helsingissä huvikseni kaksi päivää...:thumbs:

Joo, niinhän siinä kävi että ruotsi voitti tämänkin maaottelun, eli köpiksen keikka näköjään jo pidetään ja tietenkin ruotsin keikka.

Originally posted by Ron Moss
21.12 on uusi päivä!:thumbs:

:eek: . . . :( . . .:curs: . . . :itku: . . . :wall:

VOI ****** ******** ***** ******* ********* **********!!!!!!!!!11111yksyksyks!!!!!!!!!!!!!

*huoh*

No niin, kuka haluaa ostaa lipun IRON MAIDENIN keikalle permantopaikalle???

Mistä ongit tuon päivämäärän, kun WellDonen sivuilla ei ainakaan ollut mitään vielä??

Taitaa olla euroopan kiertueen viimeinen keikka. Pojat raahaa koko show-arsenaalin englannista yhden keikan vuoksi. Se jos mikä on lojaaliutta faneja kohtaan.... :worship:

Originally posted by Pain
...kuka haluaa ostaa lipun IRON MAIDENIN keikalle permantopaikalle???

Jokos olet saanut tuon lipun myytyä? Jos et niin täällä olisi yksi mahdollinen ostaja ;) ...

Ja pahoittelut ettet itse pääse paikalle... :lohdutus:

Loistava päivämäärä keikalle, joululoma alkaa jne., vielä kun olisi sattunut lauantaille niin vielä parempi, mutta samapa tuo kun alkaa kahden viikon loma silloin..
Voipi olla hyvä keikka tulossa kun on euroopan rundin viimeinen keikka kyseessä.
Maiden on todella 'Fani-läheinen' bändi kun raahautuvat tänne uusimaan tuon jo perutun keikan, toivottavasti lavashowta ei karsita.

Lippupalvelun sivuilta:

UUSI KEIKKAPÄIVÄ VARMISTUNUT! Konsertti pidetään su 21.12.2003. Jo ostetut liput kelpaavat sellaisenaan, mikäli uusi päivä ei käy, Lippupalvelu lunastaa liput takaisin 1.12.2003 asti.

Onneksi ei peruttu keikkaa kokonaan. Meinas lauantai-iltana hieman hajottaa, kun kuulin keikan siirtymisestä. Oli juna- ja lentolippu valmiina jne..

Gamma Ray on ollut lämppärinä alkukiertueella! :worship: Suomeen ei kuitenkaan ole tulossa. Olispa ollut viime kesänäkin, kun itse pääsin bändiä kattoon. Murderdolls... :rolleyes:

Originally posted by hash pipe
Gamma Ray on ollut lämppärinä alkukiertueella! :worship: Suomeen ei kuitenkaan ole tulossa. Olispa ollut viime kesänäkin, kun itse pääsin bändiä kattoon. Murderdolls... :rolleyes:

Aivan...Itse olen Gamma Rayn kerran nähnyt livenä(tuska-01) ja kyllä täytyy sanoa, että perseelle potkii livenä.

Back
Ylös Bottom