Iron Maidenin konsertti 10.11

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Force
  • Aloitettu Aloitettu
Kesällä oltiin, ja nytki ollaan. Tossa just hirvittelin aivan samaa tuon keikan siirtymis uhan suhteen.
Minulla kyllä ainakin harmittaa suuresti, koska lentoliput on jo varattu.
Toivotaan kumminkin, että Bruce saa kurkun kondikseen ja vetää kovaa että korkealta! :thumbs:

Tuolla virallisen sivun forumilla arvelivat, että maanantain helsingin keikka joko toteutuu tai se perutaan kokonaan. On vissiin aika kallista kuskata lavasteet rekoilla englannista tänne ja hartwall areenakin taitaa olla aikalailla varattu loppuvuoden.

kyllä vituttaa melko rankasti jos keikka kokonaan perutaan... erityisesti pikkuveljeni puolesta, jonka kans sinne oisin menossa. Se on haaveillu maidenin näkemisestä jo vuoden päivät.. :(

Itsekkin olen vain kerran nähnyt Maidenin livenä, syksyllä -99 Helsingin jäähallissa. Damn, siitähän on jo neljä vuotta!

Juma, meinas tulla savet housuun kun luin tämän threadin. En tienny et DickInSon oli sairastunut..??!! Onneksi WellDonen sivuilla on vahvistus että toteutuu. :thumbs:

Mä kieltäydyin uskomasta koko uutista, se ei vaan voi tapahtua:curs:

Gunnarit teki mulle jo oharit pari vuotta sitten, axl vitun vellihousu....

Mä en tajuu. Mulle menee tyyliin kaikki rokki Bon Jovista Slayeriin mut Iron Maiden ei lämmitä. Siis mä en kestä kuunnella sitä, sama mulle ku kattoisin ring-a-lingii. Siis mä en jotenki kestä sitä. Ihmeellistä.

KyntöSika: Gannarit on ollutta ja mennyttä. Sitä paitsi siit on menny nyt hohto ku Axl kuset päässä koittaa vetää jotain sooloo. :(

Originally posted by screwdriver
Welldonen sivujen uutisten mukaan keikka toteutuu.

www.welldone.fi

en usko ennen maanantaita että tuo keikka toteutuu. tuntuu kummalta että welldone kertoo tollaisen uutisen ja EMI ei kerro asiasta mitään eikä myöskään virallinen maiden sivu.
kesällä oltiin katsomassa ja nyt mennään taas jos keikka toteutuu.

joo, eihän tuo varmaa olen vasta kun maanataina. Eipä tuo asia varmaan paljoa EMI:ä kiinnosta, eihän ne edes uutisoineet että pari keikkaa on peruttu, miksi sitten nyt. Luulisi että promoottoria kiinnostaa keikan järjestäminen kaikkein eniten juuri tälläisenä hetkenä.
Ironmaiden.com lisäksi päivittää sivuja raivostuttavan hitaasti..

Bruce will visit a doctor again at the weekend and it is hoped he will be fully recovered for their sold out show in Helsinki next Monday, 10th November
--------->
Copypastea maidenin official sitelta

Toivotaan että tulee ,mutta epäilen joka tapauksessa ettei ilmasireeni ei huuda ihan kybällä... toivottavasti edes ysillä !

Mulla on jo korkeanilkkaiset tennarit jaloissa, päällä pillifarkut, hihaton farkkuliivi ja rannehikinauhat. Maiden soittaa sterkoissa repeatilla täysillä...

....BRING IT ON!!!!

Areenalla nähdään. :kippis1:

Originally posted by pek
KyntöSika: Gannarit on ollutta ja mennyttä. Sitä paitsi siit on menny nyt hohto ku Axl kuset päässä koittaa vetää jotain sooloo. :(

Toi nyt on tiedetty pitkään, mutta olisin silti niin halunnut nähdä "aidon" Guns 'N' Rosesin:itku:

Ukoillehan jaetaan maanantaina kultalevyt. Missäköhän mahtaa kyseinen seremonia olla?

Back
Ylös Bottom