Iron maidenilta uusi levy

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ville
  • Aloitettu Aloitettu
Joo,kyllä Maidenin tuotanto on meikästä ollut aika hakusessa X-factorin jälkeen.Edes Brucen paluu ei mielestäni pelastanut bändiä.Uutta sinkkua en viitsi edes kuunnella,koska Brave New World oli meikästa todella huono levy.3 ekaa Maidenia,Powerslave ja 7th son of the 7th son on parasta Maidenia.IMHO

45 ja 49 euroa Lippupalvelusta maanantaista 11.08. klo 9 alkaen. Seisomapaikoille myydään enintään 5 lippua ostajaa kohden.

JES, maanantaina Lippupalveluun ja perkele nyt on pakko päästä jäälle!!

Parempi tuo uusi kansi on kuin esim Virtual levyn kansi..

Up The Irons!!!:whip: :worship:

Mutta onko täällä kenelläkään tietoa mihin on hävinnyt Derek Riggs?? Kyllä nuo nykyiset kannet on aika aunuksesta verrattuna 80-luvun kansiin jotka ko. hemmo oli kynäillyt, niissä on sitä aitoa Iron Maiden meininkiä..

Originally posted by SnakeVee
Mutta onko täällä kenelläkään tietoa mihin on hävinnyt Derek Riggs?? Kyllä nuo nykyiset kannet on aika aunuksesta verrattuna 80-luvun kansiin jotka ko. hemmo oli kynäillyt, niissä on sitä aitoa Iron Maiden meininkiä..

Muistaisin jostain lukeneeni, että hepulla olisi tullut riitaa Maidenin tyyppien kanssa kun jotkut kansiehdotukset eivät olleet kelvanneet.

Originally posted by misha
Noniin, nyt on 5 seisomalippua varattu marraskuun keikalle:kippis1:
:worship: ***TU! Itse jouduimme katsomoon 117, melkein toisessa päässä hallia! Ihmiset oli HELVETIN hitaita edelläni. Ajattelin että systeemi on varmaankin aika jumissa ja tämä selittää hitauden, mutta itselläni ei kyllä siinä tiskillä mennyt kuin 30 sekuntia, joten ne R**kkarit vain yksinkertaisesti arpoi siinä tiskillä viikon:curs:

Mitä kautta hoidit oston? (netti, liike, puhelin?)

minä ainakin pidin tosta wildest dreamsista. mielestäni maiden ei koskaan mitään agrea ole kaivannut. sellanen kutina mulla takapuolessa on, että tästä uudesta lätystä tulee parasta maidenia sitten 7th son of a 7th sonin :thumbs:

sellanen kutina mulla takapuolessa on, että tästä uudesta lätystä tulee parasta maidenia sitten 7th son of a 7th sonin

Ainakin kannen perusteella ei mennä sinne päinkään..siis ihan uskomattoman paska kansi..:itku: no ehkä voin turvautua siihen ajatukseen, että toi kansi on vain joku huono vitsi..ehkäpä se kansi onkin erilainen kun levy tulee ulos.

Originally posted by Ville
Ainakin kannen perusteella ei mennä sinne päinkään..siis ihan uskomattoman paska kansi..:itku: no ehkä voin turvautua siihen ajatukseen, että toi kansi on vain joku huono vitsi..ehkäpä se kansi onkin erilainen kun levy tulee ulos.

juu melkoisen scheisse kansi, oi derek riggs, missä lienet?
nyt on liput marraskuun keikalle, sinne vaan rokkaamaan! I'm on my way!

Originally posted by Poro72

Mitä kautta hoidit oston? (netti, liike, puhelin?)

Netin kautta, meni kivuttomasti niinkuin viimeksikin joulukuun keikalle varatessa. Loggasin sisään heti 08:30 jälkeen kun kaikki oli potkittu veke ja siinä sitten venailin ja varasin liput samantien 09:00. Mukavaa, ei tarvitse jonotella.:thumbs:

Aivan anuksesta toi lippujen hommaaminen. Olin Tapiolan lippupalvelussa jonotusnumerolla 37, myynti alko tasan klo.9 ja ite olin tiskillä 9.13. JA MITÄ!?! Kynäniskarokkarit oli 13 minuutissa ostanu/varannu kaikki seisomaliput, joten jouduin tyytymään katsomoon 113.

Siis :confused:

Originally posted by KyntöSika
Aivan anuksesta toi lippujen hommaaminen. Olin Tapiolan lippupalvelussa jonotusnumerolla 37, myynti alko tasan klo.9 ja ite olin tiskillä 9.13. JA MITÄ!?! Kynäniskarokkarit oli 13 minuutissa ostanu/varannu kaikki seisomaliput, joten jouduin tyytymään katsomoon 113.

Siis :confused:

sama juttu... 8min ja seisomapaikat oli menneet.. kaveri joka haki meille liput oli 7. henkilö lipputoimiston jonossa mutta istumaan jouduttiin

Originally posted by Tuomo
sama juttu... 8min ja seisomapaikat oli menneet.. kaveri joka haki meille liput oli 7. henkilö lipputoimiston jonossa mutta istumaan jouduttiin

Joo 8 minsaa tosiaan meni ku seisomat loppui... no istumapaikat on kuitenkin kehissä..

Itse sain lippuni seisomapaikalle n klo 09.01, kerrankin kannatti asua rovaniemellä. Viides Maiden-keikka tiedossa ja odotus on vieläkin yhtä kova kuin silloin ennen ekaa keikkaa:worship: .

Originally posted by gunner
Viides Maiden-keikka tiedossa ja odotus on vieläkin yhtä kova kuin silloin ennen ekaa keikkaa:worship: .

Itselläkin on odotus kova, mutta pelkään keikan biisivalintoja. Eli vähän epäilen ettei vanhoja klassikkoja tule yhtä runsaasti kuin viime keikalla. Tyhmää sanoa, vaikkei uusi levy ole vielä tullutkaan, mutta luulen ettei sen biisit yllä kovin korkealle tasolle.:(

Takuu Maidenia. Vanhan metallipään mielikin taas piristyy tässä maailmassa, jossa joku vielä jatkaa tekemällä oikeaa metallia kaiken maailman neosonnan ja kirkonpolttohevin seassa. Laatutavaraa ja tyylille uskollista. Levyä odotetaan innolla!

Uusi levy hankitty, toimii ja potkii, yllättävän hyvä levy vaikka ennakkoluulot olivat kovat..

Back
Ylös Bottom