Iron Maiden Hartwallilla 06.07.2005

Kova Maiden kesä tulossa:

-2 loppuunmyytyä keikkaa stadissa.
-Yle lähettää tunnin viiveellä Göteborgin konsertin.
-29.8. julkaistaan Death on the Road tupla-DVD/CD:t.

:rock:

Eilisen Prahan keikan settilista:

1. Murders in the Rue Morgue
2. Another Life
3. Prowler
4. The Trooper
5. Remember Tomorrow
6. Run to the Hills
7. Charlotte the Harlot
8. Revelations
9. Where Eagles Dare
10. Die With Your Boots On
11. Phantom of the Opera
12. The Number of the Beast
13. Hallowed Be Thy Name
14. Iron Maiden
15. Running Free
16. Drifter
17. Sanctuary

No niin, keikat lähestyvät :rock: Mulla on lippu katsomoon nro. 118, kertokaas muutkin missä katsomoissa ootte jos ette permannolle päässeet. Oikeastaan ihan hyvä että pääsi tällä kertaa istumapaikalle, toissa kesän keikalla seistiin kavereiden kanssa yhteen putkeen varmaan jotain 7-8 tuntia eikä selkä oikein tykänny siitä.

Eih tota Mastodonia, änkee saatana jokaiselle keikalle.
Ei kyllä Mastodon vakuuttanut lokakuussa kun Slayerin lämppärinä oli.

Aloittaako Mastodon klo 20 (6.7)?
Ruotsissa lämmittelyn hoitaa In flames.Hitto,olisivat tulleet Helsinkiin myös!

hah kaveri soitti viimeviikolla ja muistutti et "Hei, joo ens viikolla on se konsertti, muistat kai?" olin vähä et wtf mistä se hitto horisee. olin kuulemma joskus talvella pikkusessa hiivassa sanonu et nyt otat mullekki sen lipun. no tuleepahan nähtyä:)

AK_ sanoi:
No niin, keikat lähestyvät :rock: Mulla on lippu katsomoon nro. 118, kertokaas muutkin missä katsomoissa ootte jos ette permannolle päässeet. Oikeastaan ihan hyvä että pääsi tällä kertaa istumapaikalle, toissa kesän keikalla seistiin kavereiden kanssa yhteen putkeen varmaan jotain 7-8 tuntia eikä selkä oikein tykänny siitä.

Samassa katsomossa ollaan. Siis huomisella keikalla.

Oli kyllä hyvä keikka. Mastodon oli kyllä odotetun huono.
PS: Olikos jollain pakkiksen porkkanaklubista punaiset trikoot joissa luki TROOPER perseessä. :hyper:

sgege sanoi:
PS: Olikos jollain pakkiksen porkkanaklubista punaiset trikoot joissa luki TROOPER perseessä. :hyper:

Minkälaisella aikataululla homma eteni? Sisäänhän alkoi päästä klo 18.30 (niinkuin tänäänkin), mutta mihin aikaan alkoi tapahtumaan?
Olis ihan mukava tietää, kun ollaan tänään menossa.

Kasilta oli se Mastodontti, IMO ihan perseestä ja ysiltä alkoi oikeat touhut. Perskele, paria biisiä kyllä jäin kaipaamaan... Meno oli silti hyvä! Areena on kiva pieni noidankattila!

Ron Moss sanoi:
Parempi setlisti mitä alunperin odotin! Toivottavasti ei heitä ihan samaa tänään.

Oliko kuinka lähellä tuota Kilkennyn aiemmin postaamaa prahan listaa?

edit: tässä on pari päivää "valmistauduttu" kuuntelemalla suht. ahkerasti levyjä Iron Maiden ja Killers, parhaillaan taustalla pauhaa Prowler :rock:

training_day sanoi:
Oliko kuinka lähellä tuota Kilkennyn aiemmin postaamaa prahan listaa?

edit: tässä on pari päivää "valmistauduttu" kuuntelemalla suht. ahkerasti levyjä Iron Maiden ja Killers, parhaillaan taustalla pauhaa Prowler :rock:

Tais olla kyl melkein 1:1, lisäksi soitettiin
wrathchild
:rock:

Kyllä, keikka oli taattua rautaneito laatua. Pikkusen jäi harmittamaan encoren setlist. Olisi kaivannut ehkä hieman sykähdyttävimpiä biisejä tyyliin aces high. No anyway, hieno keikka ja te jotka tänään pörisette paikalle....nauttikaa!!

the m sanoi:
Olisi kaivannut ehkä hieman sykähdyttävimpiä biisejä tyyliin aces high. No anyway, hieno keikka ja te jotka tänään pörisette paikalle....nauttikaa!!

No homman "jujuna" olikin soittaa vain alkupään tuotantoa. Keikka oli ihan hyvä ja oli mukava kuulla esim Phantom of the opera kerrankin livenä. Mutta se, mikä oli kerrassaan uskomatonta, oli se fiilis mikä areenalla oli. Kerrassaan :rock: :rock: :rock:

Itsellä oli katsomossa istumapaikka, tai niin ainakin luulin, mutta kun keikka alkoi niin kaikki pomppas pystyyn ja kukaan ei sitten istunukkaan. Ennen keikaa nähtiin jo legendaariset aallot ja Maiden huudot kuultiin.

Keikan aikana jengi oli ihan täysillä mukana :rock: Engoressa jengi ihan hullaantu. Brucekin totes et "ihan uskomatonta" ja ihmetteli. Katseli mylvivää areenaa ja istahti sitten monitorikaijuttimen päälle ja ihmetteli menoa kun jengi huusi, taputti ja tömisytti hallin rakenteita. Huh huh.

Tarvii sanoo et Maidenilla on kyllä hyvät fanit.

:5:

Mitä itse konserttiin tuli, niin se oli aika hyvä perusveto. Entiedä sitten olisiko biisilistaa "venyttää" yhdellä tai kahdella levyllä.. mene ja tiedä. Siitäkin on varmasti niin monta mielipidettä. Ehkä olikin ihan hyvä, että soitivat niitä tuntemattomanpia biisejä ajalta eBD ja tietenkin läpimurtolevyn helmiä. Vaikka varmasti moni jäi kaipaamaan tuoreenpiakin hittejä.

Maideni on kuitenkin tullut jo niin monta kertaa nähtyä livenäkin, että minulla tietty saturaatiopiste lähestyy. Itse kuulun siihen sukupolveen joka dikkaa The number... seventh soniin väliä ja melkein kaikki on tullut jo kuultua usein... siis melkein. Ehdottomasti haluaisin kuulla livenä Rime Of The Ancient Marinerin..

sgege sanoi:

Mastodonia tuli kuunneltua ehä yks "biisi" ja sitten oluelle. Trooper heppu veti pisteet himaan :D

Ihan jees keikka vaikka en ollu kuullu kun ehkä puolet biiseistä aiemmin kun tulee niin vähän kuunneltua maidenia.

Back
Ylös Bottom