Iron Maiden Hartwallilla 06.07.2005

Liput tulee myyntiin 1.11

Kiertue pohjautuu Early Years-DVD:hen, joten luvassa on vanhoja ja vähemmän soitettuja biisejä.

Ketkäs on lähdössä? Mie ainakin

Kilkenny sanoi:
Liput tulee myyntiin 1.11

Kiertue pohjautuu Early Years-DVD:hen, joten luvassa on vanhoja ja vähemmän soitettuja biisejä.

Ketkäs on lähdössä? Mie ainakin

Jumankekka!!
Mä oon messissä :rock: :rock: :rock:

Sehän nyt on saletti... Kuudes kerta toden sanoo

51€ kentälle ja alakatsomoihin ja 47€ muualle....

Mjooh, voipi olla että lähtisin. Ihan makea tuo voisi livenä olla, vaikken tuon vanhan pappa-hevin innokas kuuntelija olekaan. ;)

NP sanoi:
Mjooh, voipi olla että lähtisin. Ihan makea tuo voisi livenä olla, vaikken tuon vanhan pappa-hevin innokas kuuntelija olekaan. ;)

Makea??? Maiden kyllä livekeikoilla on edelleen aivan loistavassa vedossa, ja pyyhkii pöytää suurimmalla osalla kaikista muista hevibändeistä... :worship:

Aijai :hyper:
Saattaa olla hieno meininki. Ite en ole varmaan tulossa kun olen ollut kahdella viimeisellä. Viimeiseltä mukaan lähti Janick Gershin rannepanta :rock:
Sori, oli ihan pakko leijua :D

POMMINVARMASTI PAIKALLA!!! :rock:

Täytyyhän tuonne mennä, jos vaan sattuu olemaan rahaa marraskuun alussa.

Vähän alkaa mennä maku, kun ravaavat täällä alvariinsa. Ja kun lippujen hinta on 51€, niin alkaa nenässä tuoksumaan rahastuksen haju. Taitavat vaan tulla hakemaan helpot rahat pois, kun järjestäjät tietävät että areena myydään kuitenkin täyteen. Taidan jättää väliin tämän kerran.

Ratu sanoi:
Vähän alkaa mennä maku, kun ravaavat täällä alvariinsa. Ja kun lippujen hinta on 51€, niin alkaa nenässä tuoksumaan rahastuksen haju. Taitavat vaan tulla hakemaan helpot rahat pois, kun järjestäjät tietävät että areena myydään kuitenkin täyteen. Taidan jättää väliin tämän kerran.

Onneksi ei ole pakko mennä katsomaan.
Itse menen varmasti :rock:
Aika normaali hinta tuo 50 € on nykyään konserteista.
En ole tainnut seurata mitä esim .Ex-beatles Paul pyysi viime kesän keikoista?
Tottakai sitä rahaa tulee keikostakin mutta olen käsittänyt että enemmän sitä tienaa levyjä tekemällä kun keikkailemalla.

Tulihan nuo viime keikallaankin varta vasten suomeen ja raahasivat täyden lavan ja shown mukanaan. Varmaan sekin keikka voitolle jäi lopulta.

Ratu sanoi:
Vaikka 50€ olisikin nykyään normi hinta, niin on se silti aivan törkeän kohtuuton summa.

Onhan nuo hinnat nousseet reilusti viimeisen kymmenen vuoden aikana. Olisiko Maidenin keikalle -94 maksanut lippu 145 mk jos en väärin muista.
Silloin kiinnostus ei ollut kyllä näin kovaa.
Luulen että suurimmaksi osaksi lippujenhinnat on kohonneet muista syistä kun bändien ahneudesta ja rahastuksesa.

Kyllähän mäkin mielummin maksaisin 25-30 € keikkalipusta mutta ei asialle paljoa voi tehdä jos keikka kiinnostaa, valitettavasti.

Sama homma CD-levyjen kohdalla. Silloin kun aloin niitä ostelemaan niin ne maksoi n. 80 mk/13 € kappale, nyt niistä saa maksaa sen 20-22 €.

Ihmettelen kyllä miksi keikka järjestetään taas hartwalilla vaikka se myydään kuitenkin taas nopeasti loppuun. Vetäisivät jossain pihalla mielummin keikan.

Tapasin muuten Steve "Dankada-dankada" Harrisin kolmisen viikkoa sitten ja nyt sen nimmari on hyllyssä kehystettynä. :nolo:

Back
Ylös Bottom