Iron Maiden - Flight 666

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pro-Pain
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mitkä ääniraidat tuossa Blue-ray -versiossa on? DVD-versiosta olen kuunnellut itse tosin vain DTS-raitaa ja se ainakin on hyvälaatuinen. Kuulostaa melkein jopa siltä, kun olisi osa vedetty studiossa. Rummut on ehkä ihan vähän liian pinnassa, mutta muuten toimii oikein hyvin, laulua myöten. Itsellä tosin kuuntelulaitteisto ehkä vähän keskivertoa parempi, mutta siltikin rupeaa miettimään, onko tuossa Blue-ray -versiossa eri ääniraidat.

DVD-version kuvanlaatukin on yksi parhaimmista, mitä olen musa-DVD:ssä nähnty. Johtuneeko sitten siiten, että on kuvattu HD-kameralla.

Blu-Rayssa löytyy DTS HD, PCM ja DD äänet. Itellä edessä Mondo 99 ja takana 662HQ kaiuttimet, subbarina DIY tuote 2*12 tuuman elementeillä 250 litran refleksikotelossa ja vahvarina yamaha rxv-883. Sikäli on tuuria, että taajuusvaste on muutaman desibelin sisässä 15 HZ:stä ylöspäin, poislukien pienen "mutkan" bassoalueella, tämä siis pienessä puutalossa.(Mitattu)

Mulla tulee kanssa välillä sama fiilis, että osa olisi vedetty studiossa, välillä soundi on liiankin "kliini".

Lisätään vielä, että WT:n Black Symphonyn DVD:llä oleva DTS raita vie tätä kyllä kohtuu keposesti.

Brucella varmaan kaikista kurinalaisinta tuo kiertue-elämä, kun pitää lavalla kukkoilun lisäksi toimia lentokoneen pilottina.

Eikös tuo ole moneen otteeseen kertoillut, että ei se äänikään mahdotonta riekkumista kestä jos sen tahtoo kunnossa kestävän, ainankaan näin vanhemmiten. Ihan laulajien yleinen ongelma. Jostain myös muistan lukeneeni että ukko on ainankin ennen vaatinut jonnekin stagen tms. taakse kohtuu isoa eristettyä tilaa jossa vedellä henkeä ennen keikkaa. Ja se lentäminen vielä siihen päälle. Rattijuopumus boeingillä voisi kyllä näyttää melko veikeältä tutkintopöytäkirjassa :D

Suositut

Back
Ylös Bottom