NHB sanoi:Mitähän mahdoit tarkoittaa? Samat biisit on nähty ja kuultu jo hurjan monissa julkaisuissa. Yhtään liioittelematta voisi väittää Maidenin olevan ykkönen näissä tilastoissa. Ja vaikka suht terveitä varmaan papat vielä ovatkin, niin kyllä ne hitaammin lavalla liikkuvat kuin vaikka Live after deathin aikoihin.
Oli miten oli, mä tässä olen keskittynyt kommenteissani nimenomaan musiiki DVD:hin. Puolet tämän DVD:n biiseistä (8 kpl) on sellaisia joita ei muilta DVD:tä vielä löydy. Rock in Rio taitaa mennä samaa linjaa (9 kpl). Early daysiltä löytyy vanhempaa ja harvinaisempaa matskua joten se ajaa kanssa hyvin paikkansa.
Ja kyllähän mä mielellään Maidenin kulta aikaa Live after deathiltä kattelisin DVD:tä virallisena julkaisuna, mutta sitä saadaan Mr Harrisin mukaan vielä odotella. Tulossa se toki on.
Hitaudesta en tiedä mitään, onhan ukot vanhentunut mutta soitto kulkee silti mielestäni yhtä hyvin kun 20 vuotta sitten. Juuri kattelin Live after deathin ja ei nuo äijät siinäkin yhtään villimmin liiku mitä tässä uusimmassa ;)
Lisäksi tässä DVD:ssä on pirun mielenkiintoisia dokkareita mukana.