iron gym

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SuJy78
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aika hyödyttömältä laitteelta näyttää. Samat liikkeet voi tehdä ilmankin tuota kapistusta kotioloissa.

Kannattaako tuollaista alkaa erikseen etsimään vai mikäs tuossa niin hyvää on? Saahan suomestakin ostettua sopuhintaan jonkun OrpiTrek 5000:sen ja kaupan päälle Chuck Norrisin posevideot.

Eikö tommosen väännä itekin äkkiä jostain putkesta.
Ei kai se mitään karmilistoja irti väännä kun sehän tukee itsensä oviaukon molemmilta puolilta.
Aika turhan olonen härpäke kyllä joo...

Kaveril tollanen.. aika asiallisesti tol tekee leukoja. En tiennyt et tota voi käyttää johonkin muuhunkaan. :D kuten jotkut epäillyt, niin ei toi tosiaan mitään listoja tuhoa. Tosin ku ton laittaa oveen kiinni, niin toi roikkuu melko matalla, niin jalat saa olla ihan koukussa ku tekee leukoja, eli mielummin hankkisin ihan leuanvetotangon/sellaset renkaat katosta.

huvittavan näköinen ku tossa yhessa mainoskuvassa toi jätkä tekee "dippejä" laitteella :DD

edit. näköjään videossaki näkyy nää superliikkeet, mahtavaa =D

Mulla on tollanen, ja itse tykkään tehdä tolla punnerruksia ja ojentajia. Ote on hyvä, ja ainakin mulle sopiva. Aina ärsyttäny tehdä lattialla sormet suorina punnerruksia, tällä niitä tekee ihan mielellään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom