IRC-Gallerian parhaat kuvatekstit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja seppo-x
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllähän ne on niitä "cool boy" ja "rupeetko mulle" tyyliset sähellykset,missä
kauniitpojat,2kk penkkitreenin jälkeen poseeraa ilman paitaa koukistaen habaa.

jtt1983 sanoi:
Kyllä mä nauran ainakin tolle taukille. Eiköhän se ole tolla toiminnallaan naurut ansainnu :D
aivan.ei tässä taukin nenälle naureta..vaan niille kuville ja toilailuille!Ton nenän ansiosta jätkä vaan jää normaalia paremmin muistiin :hyper: ei sen kummempaa.. :thumbs:

harmi, mulla oli mielessä yks loistava kuva tänne, mutta se tyyppi on poistanu sen... noh, voitte kuvitella kun tämä jätkä poseeraa ilman paitaa ja kommenttina "lihaksia" :lol2:

Mike sanoi:
No jos sulla olis samanlainen, niin postittaisitko kuvia ittestäs nahkavaatteissa pitkin nettiä ja olettaisit että sua pelkästään kehutaan?

Onhan se usein niin, että "toisen pilkka osuu omaan nilkkaan", mut jos mä laittaisin itsestäni vastaavia kuvia esim. just tonne irc-galleriaan, tekisin sen kuitenkin (luultavasti) tietoisena siitä, että ihmiset kommentoivat ja arvostelevat. Tai sitten olisin todellinen taukki... ;) Kuvat ovat vapaasti kaikkien nähtävissä, mitä muuta niiden esillelaittaja voi odottaa? Tuo on ilmeisesti hänen mielestään hauskaa, miksei se saisi olla sitä meillekin.. Tosin, tiedä sitten, hauskaa tai ei, omituista.

(Enkä mä muuten laittais itestäni nettiin kuvia pelkät nahka-nirunarut strategisten paikkojen suojana... ;))

Back
Ylös Bottom