IRC-Gallerian parhaat kuvatekstit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja seppo-x
  • Aloitettu Aloitettu
maximillian sanoi:

On kyllä! :eek: Ei kyllä heti uskoisi tästä T_A_U_K_I_S_T_A ainakaan galleriakuvien perusteella, että noin hienoa jälkeä tekee.

T_A_U_K_K_I = tauno kihola
massikka = matti sinkkonen

että ei taukki noin hienoa jälkeä tee :)

Sinttu sanoi:
Ei herran jumala! Miten ton äijän nenä voi olla tollanen???? :lol2:

se on varmaan paikallinen... (vrt herrasmiesliiga)

Sinttu sanoi:
Ei herran jumala! Miten ton äijän nenä voi olla tollanen???? :lol2:

Kärsä. Jos rehellisiä ollaan, niin mun mielestä toi ukko näyttää ihmisen ja sian risteytykseltä.

Jep. Läpinäkyvällä teipillä saa ihmeitä aikaan. :jahas:
Noita taukille kirjoitettuja kommentteja lukiessa ei voi muuta ajatella, kuin että kyllä ihmiset osaa olla tyhmiä.

noemmä tiedä..en jaksa uskoo toho teippiteoriaan..luulis sen teipin näkyvän edes jotenki noissa kuvissa?on sitä pahempiaki luonnonoikkuja nähty ku taukin nenä :D

Vähä liquifyinkiä nenukkiin ni johan nousee nostrilit esille. Perusphotoshopotusta, siinä mitää teippiä tarvi.

Kyl se Taukin nenä on oikeesti tollanen :) eihä seny joka kuvaan sitä sais tollei shopattua, silt puuttuu jotai rustoa nenusta tjs..

Taukki sairastaa kuulemma jotain rustoa surkastuttavaa sairautta.

EDIT: Ite en näe mitään järkeä nauraa toisille niiden ulkonäön takia. Mitä nyt oon taukin kanssa jutellu niin se on helvetin hauska jätkä.

elasto sanoi:
...
Mitä nyt oon taukin kanssa jutellu niin se on helvetin hauska jätkä.
Siis ihan livenäkö olet jutellu?
:hyper:

Liian monta kertaa kun umpijurrissa baariin yrittää, niin se nokka jää pian "Ei tänään" asentoon.

ei_tanaan.jpg

Ja elastolle, eiköhän Taukki ole ääliömäisillä kuvillaan ja viinajutuillaan ansainnut ihan kaiken naurun mitä vain voi. Mitäs kerjää julkisuutta, tuommoinen saa takuulla sitä negatiivistakin. Tuskin Taukki kuviaan tonne laittaa sitävarten että treffejä kerjäisi.

elasto sanoi:

EDIT: Ite en näe mitään järkeä nauraa toisille niiden ulkonäön takia. Mitä nyt oon taukin kanssa jutellu niin se on helvetin hauska jätkä.

Itse en kyllä Taukkia tosiaankaan tunne, mutta ei toi munkaan mielestä ole mikään naurunaihe. Tiedä vaikka jonain päivänä täällä Taukille nauraneella on samanlainen..

Eleonoora sanoi:
Itse en kyllä Taukkia tosiaankaan tunne, mutta ei toi munkaan mielestä ole mikään naurunaihe. Tiedä vaikka jonain päivänä täällä Taukille nauraneella on samanlainen..
Kyllä mä nauran ainakin tolle taukille. Eiköhän se ole tolla toiminnallaan naurut ansainnu :D

Back
Ylös Bottom