iPod Shuffle

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
Löytyykö käyttäjäkokemuksia iPod Shufflesta? Kyseessä siis tämä maailman pienin digitaalinen soitin.

Koko: 23,7 x 41,2 x 10.5 mm
Paino: 15,5 g

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itellä on sellanen...mut en osaa vielä kertoa millanen se on kun se on joulupaketissa kun mies ei suostu antaa sitä ennen joulua. Tilattu suoraan applelta, sai kaiverruksen kaupanpäälle ja ilman postikuluja...makso vissii 89E ku esim. turun stockalla se on yli 100e. Jututin stockan myyjää ja sanoi et kestää salilla ym. kunhan sitä ei nyt hiessä iuta esim. apidan sisäpuolella...

Hiton pieni ja hieno se on...muuta en osaa VIELÄ sanoa! :D

Parin viikon käyttökokemusten perusteella todella asiallinen treenikäytössä. Pysyy hyvin vaikka paidan kauluksessa tai helmassa, eikä häiritse ollenkaan koska on niin hemmetin kevyt ja pieni..Olen tehnyt jopa tempaustreenejä ilman mitään moitteita. Ainoana miinuksena kuulokkeet, jotka eivät minulla pysy korvassa..siksi tilalla in-earit. Tämän tiesin kyllä jo ennen ostoa..Suosittelen lämpimästi!

Mulla on se aikaisempi malli ja olen ollut erittäin tyytyväinen, minkäänlaisia vikoja ei ole ollut.Alkuperäisillä kuulokkeilla oon menny, mut pitäis hommata paremmat.

Haittaako kun laitteessa ei ole näyttöä?

Haittaako kun laitteessa ei ole näyttöä?

En kyseistä soitinta omista, mutta minua häiritsee jos ei ole näyttöä. Ensimmäistä soitinta kun hankin niin hankin näytöllisen ja nyt ensimmäisen hajottua uusi soitin on myös näytöllinen. Tuohan on makukysymys, mutta itse ainakin tykkään nähdä esiintyjän, albumin ja biisin nimen. Ei ole niin sokko olo.

Aika kätevän olonen soitin varmaan, onko tossa semmosta HOLD-toimintoa että saa lukittua sen ettei esim. taskussa ite me napit pohjaan ja vaihda biisejä ?

se ettei ole näyttö on pieni miinus puoli vain, mutta salillahan ei sille näytöllä mitään tee mielestäni.. muuten hyvä soitin tutuilla monilla on se. Suosittelen aina ipod mp3-soittimia.. äänen laatu on loistava.. itteläkin on toi ipod nano sekin sopii salille iha ok, koska on niin pieni. hintaa toisiaankin on vähän enemmän.. Suosittelen kyllä

Aika kätevän olonen soitin varmaan, onko tossa semmosta HOLD-toimintoa että saa lukittua sen ettei esim. taskussa ite me napit pohjaan ja vaihda biisejä ?

On tottakai, play-näppäintä kun painetaan kolme sekuntia, menee soitin lukkoon..sama uudestaan ja näppäimet ovat käytössä..se näppäin ei ole kovin herkkä painumaan vahingossa, ei ole ollut mitään ongelmia.

Täähän kuulostaa aivan mielettömän hyvältä kun hintakaan ei ole sen pahempi kuin muilla 1GB-soittimilla. Ainoa seikka mikä tuossa hieman huolettaa on tuo klippisysteemi. Onko kuinka jykevää tekoa? Ettei esim. repeä liitoksistaan kun vahingossa sattuu riuhtaisemaan kuulokkeiden johdosta irti mihin sen nyt sitten kiinnittääkään. (Salikäytössä tietty johto menee paidan välissä jne. mutta jos nyt vain näin sattuu käymään. :) )

On tottakai, play-näppäintä kun painetaan kolme sekuntia, menee soitin lukkoon..sama uudestaan ja näppäimet ovat käytössä..se näppäin ei ole kovin herkkä painumaan vahingossa, ei ole ollut mitään ongelmia.
Toi olikin hyvä tieto. Shuffle on ollut tässä jonkin aikaa käytössä ja tietenkään ohjeita ei vaivauduta lukemaan... Kerran kyykätessä soitin oli tuossa vyötäröllä ja aina kyykkyyn mennessä housut painoivat volyymiä pykälän lisää.

Tyytyväinen olen omaan soittimeeni ollut. Pieni kun mikä ja biisien vaihto sekä volyymin säätö onnistuu vaikkapa taskun läpi (verrokkina entinen soitin oli Creative MuVo jossa biisien vaihto tapahtui rullasysteemillä). Näytöttömyys ei ole itseänikään vielä vaivannut, tutut biisit pyörii soittimessa ja varsinkin salilla tärkein funktio on peittää taustalla mölisevä Nova.

Vaikuttaa ihan sikakätsyltä laitteelta, tässä jo odotteleekin illan treeniä pelkästään ton soittimen takia. :D Näytöttömyys tuo lisää kestoaikaa akulle ja eihän liikkuessa sillä nyt mitään teekään, kun valitsee vaan hyvät raidat soittolistalle satunnaisena pyörimään... se ei ole siis miinus vaan harkittu ominaisuus.

Sellainen juttu tuosta nyt on noussut esille että akku kestää hieman heikommin kuin vanhassa Creativessa ja tyhjästä täyteen kestää jonkin aikaa ladata (kestoa ja latausaikaa en ole mitenkään kellottanut joten vähän fiilispohjalta selitän), täytyy vaan ottaa tavaksi nakata soitin telakkaan kun kotosalla oleilee niin siinähän sitten latailee.

Kuitenkin mainio soitin kaiken kaikkiaan ja omiin tarpeisiin just passeli, suosittelen.

Sain itselleni tuollaisen soittimen. Hyvä ja näppärä soitin, on kestänyt kovimmatkin treenit.

Onko kellään ollut ongelmia musiikin siirtämisen kanssa soittimeen? Itselleni tulee nykyisin iTunesissa ilmoitus: "iPodia ei voida päivittää. Levyä ei voitu lukea tai sille ei voitu kirjoittaa." ja "iPodia ei voida päivittää. Tuntematon virhe (-50)". Eli WTF? Edes alkuperäisasetuksien palauttaminen ei onnistu! Olen yrittänyt tehdä Applen tukisivujen ohjeiden mukaiset asiat.

Noin vuoden ollut tuo käytössä ja pääasiassa positiiviset kokemukset. Hyvä hinta-laatu suhde. Itselle tuo 1GB kovalevy on enemmän kuin tarpeeksi etenkin tuollaisessa näytöttömässä soittimessa johon tulee lähinnä sellaista suosikkimusaa laitettua ja vaihdettua sitten uusiin kappaleisiin muutaman viikon välein. Akku kestää edelleenkin yhtä hyvin vuodenkin käytön jälkeen. Erittäin näppärän kokoinen ja menee kätevästi mukana niin salitreenissä kuin lenkilläkin lienee myös melko kestävä kun tuota näyttöä ei ole. Kuulokkeissa tosin alkaa olla pientä kosketushäiriötä aika ajoin kun kun välillä tarttunut johdot kesken reenin johonkin ja vahingossa riuhtaissut irti. Laitteen mukana tuleva itunes ohjelma jolla kappaleita jaotellaan sekä siirretään soittimeen tuntuu myös melko näppärältä. Pari huonoakin puolta mielestäni laitteesta löytyy. Ensinnäkin jonkinsortin aikakatkaisu laitteessa voisi olla esim 60min jos laitteeseen ei kosketa. Ei ole ensimmäinen kerta kun jää soitin päälle treenikassiin ja seuraavan kerran kun menee salille niin huomaa että laite on itekseen soitellu akun tyhjäksi. Toinen selvä miinuspuoli on että itsellä laite ei ainakaan millään tavalla varoita akun loppumisesta vaikka sen kai pitäisi? Eli noin 1min-30sek ennen loppumista alkaa villkua oranssivalo ja hyvin nopeasti tuon jälkeen loppuu laitteesta virta. Vituttaa nimittäin hieman kun on aloittelemassa kovat reenit ja ensimmäisen sarjan aikana alkaa valo vilkkumaan ja piipitys käymään. Myöskään akun merkkivalon tsekkaaminen ei varoita millään tavalla vaan palaa vihreänä viime hetkille saakka jos sitä kautta yrittää tarkistaa onko laitteessa vielä virtaa. Mitenkä muilla tämän asian suhteen?

Tuohon edellä mainitsemaani ongelmaan liittyen. Aluksi iPod näkyy Oma tietokone paneelissa mutta hetken päästä iPod muuttuukin CD-asemaksi. WTF? HELP!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom