jarre55 sanoi:
NO JUST SIKSI, kun IPF:n ei oo tullut käänteentekevää kyykkytrikoota sitten Supersuitin ja Centurionin , JUST SIKSI!!!
Titanin uusin trikoo on erittäin hyvä eikä Metalin trikootkaan kovin huonoja ole. Mutta siinä olet oikeassa, että nuo mainitsemasi trikoot ovat erinomaisia peltipukuja.
Tunnustan nyt taas näin aamutuimaan tyhmyyteni, mutta nyt meni taas yli hilseen. Jaksat, jarre55, väittää, että varusteet paranevat kokoajan ja ennätykset paukkuvat jatkuvasti sekä arvostelet penkkipaitojen ja kyykkytrikoiden kehitystä. Kuitenkin nyt itse saan tuosta ylläolevasta kommentistasi käsityksen, että et kuitenkaan ole tätä mieltä, koska mainitut trikoot ovat ylivoimaisia uusiin trikoisiin nähden. Eli mikä ajatuksesi nyt on?
Äkkiä ajateltuna (
pidätän oikeuden muutoksiin, koska olen vasta herännyt) olet sitä mieltä, että mainitsemissasi trikoissa on jotakin hyvää eli mainitsemillasi trikoilla tehdyt tulokset ovat ok.
Molemmat yllämainitut trikoot ovat tällä hetkellä kielletty ainakin noilla nimillä, mutta niitäkin vielä käytetään. Onko IPF joskus tehnyt jotain hyvääkin voimanoston eteen kieltämällä Supersuitin ja Centikan?!
Kyykyssä siis on tullut viiden viimeisen vuoden aikana ennätysrypäs. Voisi myös todeta, että ennätysrypäs oli myös vuosina 94-99, koska myös tällä aikavälillä tuli viisi ME-kyykkyä. Myös vedon kohdalla voisi puhua ennätysryppäästä, koska neljä ennätystä on nähnyt päivänvalon 01-04. Näitä ei tietenkään voi verrata penkkiennätysten kehittymiseen.
Naisten voimanostoon en osaa kommentoida mitään, koska en sitä juurikaan ole seurannut. Ainoa ajatus, joka tulee mieleen on se, että kuinka paljon voimanoston harrastus on levinnyt itäblokkiin viimeisen 20 vuoden aikana? Lisäksi olen siinä käsityksessä, että tänä päivänä naisten voimanoston harrastus on aivan eri asteella kuin esimerkiksi kymmenen vuotta sitten.