IP-Osoitteen feikkaaminen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jamaan
  • Aloitettu Aloitettu
jamaan sanoi:
...auttaako jos vaihdan mun sisäisen verkkokortin muuten?
Ei taida auttaa. Jos kyseessä olisi esim. ethernet niin silloin homma toimisi juuri kuvaamallasi tavalla.
Kaapelimodeemissa on kaksi rajapintaa modeemin eri puolilla. Sun puolella on ikään kuin LAN ja siellä modeemin seinään menevällä puolella WAN. Taitaa noissa motorolissa olla joku ihan oma "mac", jonka avulla HTV:n porukat pystyvät yksilöimään motukkansa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Uppista.

Banni lähti pois ilmeisesti hubista kun pääsen taas takaisin vaikka ip on sama.

Tuli toinen kysymys mieleen, jos tavaraa tulee mullepäin jollain 300kiloo/sek , ja joku ottaa multa vain 5kiloo/sek niin vauhti tippuu yleensä johonkin 150/200kiloo sek, auttaako tohon joku? ei viittis netlimiteriäkään enää käyttää kun tulee bannit hehe. vissiin ihan normaalia kaapeleissa? vaikka siis mulla ei olis upstreamia mitenkään maksimissa, pystyy huikeaan 12kiloo sekunnissa, oon kylläkin käyttäny netlimiteriä ja rajoittanu ton takia 5kiloo upin mutta sekään ei tunnu auttavan..

jamaan sanoi:
Uppista.

Banni lähti pois ilmeisesti hubista kun pääsen taas takaisin vaikka ip on sama.

Tuli toinen kysymys mieleen, jos tavaraa tulee mullepäin jollain 300kiloo/sek , ja joku ottaa multa vain 5kiloo/sek niin vauhti tippuu yleensä johonkin 150/200kiloo sek, auttaako tohon joku?.

DC++:ssä oli jossain optioissa valinta jonka pystyi laittamaan päälle jos uploadit hidastaa downloadeja reippaammin. Sinne vaan optionseja selaamaan läpi.

JSmith sanoi:
DC++:ssä oli jossain optioissa valinta jonka pystyi laittamaan päälle jos uploadit hidastaa downloadeja reippaammin. Sinne vaan optionseja selaamaan läpi.

Katoin duunikoneelta dc++ asetuksia ja siellä oli tommonen "use small send buffer (enable if uploads slow downloads a lot)" , pitää kokeilla tänään himassa tota. Kiitos vinkistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom