Elikkä astuin palvelukseen upinniemessä 1/09. Alokas kausi meni ihan vituilleen koska eka revähti reisi ja sitten meni polvi paskaks. Noh, ajatuksena oli päästä aukkiin, mut se jäikin sitten ajatuksen päähän. Niillä pisteillä joita p-kaudelta vedin nii ei ois varmaa päässy ees esikunta mieheks!!! Kaiken kruunas sitten meijän joukkueenjohtaja joka tietenkin otti mut silmätikuks sen takia koska olin niin paljon vemppana. Tää homo kersantti sitten päätti lyödä lisää paskaa mun varusmiespalveluksen käymistä varten joten päädyin loppujen lopuks MERIVALVOJAKS! Ne jotka tietää mitä mevat tekee, niin tietää varmaan minkä takia mua vituttaa oikein huolella. Päätin että en todellakaan käy mitään meva linjaa, en osallistunut yhteenkään mevojen harjoitukseen enkä oppituntiin. Koitin hakea palveluspaikan siirtoa moneen kertaan mutta ei sekään onnistunut. Lopulta päätin et otan lykkyä ja koitan keksiä jotain järkevää selitystä millä pystyisin siirtää palveluspaikkaani. Elikkä onks kellään mitään tietoa että millä perusteella noita palveluspaikkojen siirtoja myönnetään??? Naurattaa ku porukka puhuu et ne "JOUTU AUKKIIN!!!" mä koitin päästä sinne hinnalla millä hyvänsä mut upinniemessä se ei ihan niin vaan onnistunu!
Ja sitten vielä, kertokaa mitä kaikkia aselinjoja santahaminassa on? Se ois ainakin vähän lähempänä
Mut tosiaan jos jollain on kokemuksia noista palveluspaikkojen siirto jutuista niin laittakaa ihmeessä viestiä tänne, kaikki apu on tervetullutta :kippis1:
MEVA NEVER! :piis:
Ja sitten vielä, kertokaa mitä kaikkia aselinjoja santahaminassa on? Se ois ainakin vähän lähempänä
Mut tosiaan jos jollain on kokemuksia noista palveluspaikkojen siirto jutuista niin laittakaa ihmeessä viestiä tänne, kaikki apu on tervetullutta :kippis1:
MEVA NEVER! :piis: