Inttiin, saapumiserä I/08

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täällä ei montaa tunnu palvelus vituttavan? Mua ei ainakaan, päinvastoin, mielummin tetsaan intissä, kun teen tätä paskaduunia missä nyt oon:D

Niin paskaa duunia ei ookkaan ettet tekis sitä 10 kertaa mieluummin ku mätänet intissä:D. Sanoin nimittäin juuri tuon saman asian ku oli viimeiset päivät töissä, mutta koin katkeran yllätyksen ;). Töistä pääsee päivän jälkeen kotiin, intistä ei (paitsi viikonloppuisin yleensä).

Niin paskaa duunia ei ookkaan ettet tekis sitä 10 kertaa mieluummin ku mätänet intissä:D. Sanoin nimittäin juuri tuon saman asian ku oli viimeiset päivät töissä, mutta koin katkeran yllätyksen ;). Töistä pääsee päivän jälkeen kotiin, intistä ei (paitsi viikonloppuisin yleensä).
Aika lailla siellä voi laittaa aivot narikkaan, joten hyvää hermolomaa se on, riippuu tietty hommasta.

En nyt ihan varmaksi osaa sanoa kaikista suomen varuskunnista, mutta ainakin meillä ei saanut morttiakaudella käyttää ollenkaan pusseja(Gonabeach II/05) Tämä on tietenkin täysin komppaniakohtainen hommeli

Missäs päin anttonen nykyään vaikuttaa..? 2003 oli vielä mikkelissä vittuilemassa..

Ilmeni kyllä siitä mun lainaamasta tekstistä eli kajaanissahan se päällikkönä pyöri veksissä. Ihan kohtuu omalaatunen tapaus. Ehkä hieman kypsyny varusmiesten lääkärinä olemiseen?

Niin ja tuohon että mielummin sitä töissä on kun intissä. Itekin ennen inttiä noin ajattelin ja kyllähän se alku siellä intissä hyvin luistikin. Kieltämättä jonkin ajan kuluttua alkoi sekin ketuttamaan. Jonkinlaista ketutusta aiheuttaa sekin että siellä ei hanki mitään mutta rahaa menee yllättävän paljon armeija-aikanakin. No hyvät muistot kuitenkin jäi inttiajalta ja nytpähän se on ainakin käyty niin sekin piristää mieltä. :D

No ite laitan ainakin jokaiselle ruoalle oman muovipussin suojaksi siihen pakkiin, ja sitten heittää sen menemään, ja laittaa uuden ja sinne safkat, niin aina on puhdas pakki.

Täällä ei montaa tunnu palvelus vituttavan? Mua ei ainakaan, päinvastoin, mielummin tetsaan intissä, kun teen tätä paskaduunia missä nyt oon:D
Joo itseäni ei ainakaan tässä vaiheessa vituta ollenkaan, oikeastaan odotan innolla. :)

Vekaran muurien sisäpuolella oli pakkipussit kielletty.
Itse en ollut tietenkään pessyt sitä pakkia tahi luhaa ennen ensimmäistä käyttöä. Jotain mustaa irtoavaa töhnää siellä oli + ruostetta. Kuumotti.

Se on muuten jännä miten kaikki ruoat maistuvat samalle paskalle kun syö siitä pakista.

Vekaran muurien sisäpuolella oli pakkipussit kielletty.
Itse en ollut tietenkään pessyt sitä pakkia tahi luhaa ennen ensimmäistä käyttöä. Jotain mustaa irtoavaa töhnää siellä oli + ruostetta. Kuumotti.

Se on muuten jännä miten kaikki ruoat maistuvat samalle paskalle kun syö siitä pakista.

Elä sää pelottele meitä perkele! :dance:

Elä sää pelottele meitä perkele! :dance:
:D En raaskinut mitään huolestuttavaa kertoa, ettei rupea vituttamaan ennen lähtöä.

Eikös Niinisalossa joku teltta vasta palanut?
Kamina kun ei paljoa jalkatilaa anna joka paikassa niin pääsi makuupussi aina välillä vähän sauhuamaan.
Onneksi oli kipinämiksu hereillä niin omistan vielä jalat ilman palovammoja. Monet yöt heräsin itse sentään kun jalat tuntuivat olevan tulessa.
Sateella vesi tiivityi sinne teltan katon reunaan ja tippui naamalle oikein mukavasti pitkin öitä kun ei kamina ihan kaikkeen pystynyt.

Lievästi päältä sulaneiden kumisaappaidenkin käry on ihan mukava siellä teltassa. Lievää kaasukammiofiilistä.

Ah, muistoja. :kippis1:

Ah, muistoja. :kippis1:

Nuo on niitä mukavimpia. Omiin suosikkeihin kuuluu se kun kaveri lisäs niiden teltassa vähän tulta kaminaan kaatamalla sinne hyväätulta. No eiköhän se napannu tulen siihen pulloon ja kaveri hätääntyessä paiskas sen maahan josta roiskahti teltan sisällä olevaan puupinoon. :hyvä: Ei kuitenkaan teltta palanu mutta kyllähän tuo vähän toi jännitystä elämään.

Keväällä oli parhaita öitä ne kun skapparit kerto miten pari vuotta aiemmin oli kipinässä ollut nukahtanut ja käärmeitä päässyt teltan sisään. Siinä sitten sakki heräs johonkin ja yllättäen panikoi kun oli käärmeitä makuupussissa. Suurimmalle osalle pistoksia ja veksiin hoitoon. :D Kaiken lisäks muistuttivat että kyseisellä alueella on runsaasti käärmeitä.

Mites muuten kun en sitä lappua jaksanut lähettää postiin mikä tuli vähän aikaa sitten himaan missä kysyttiin mihin haluut ja kaikkia muita perusjuttuja. Siinä luki että sijoittavat johonkin missä on tilaa jos ei lappua palauta ajoissa. Kutsunnoissa oli puhetta kuskin hommista mutta mietin että en todellakaa oo siellä ku puol vuotta eli johonki toisii hommii. Eiks ne päätetä vasta sitten intissä?

Mites muuten kun en sitä lappua jaksanut lähettää postiin mikä tuli vähän aikaa sitten himaan missä kysyttiin mihin haluut ja kaikkia muita perusjuttuja. Siinä luki että sijoittavat johonkin missä on tilaa jos ei lappua palauta ajoissa. Kutsunnoissa oli puhetta kuskin hommista mutta mietin että en todellakaa oo siellä ku puol vuotta eli johonki toisii hommii. Eiks ne päätetä vasta sitten intissä?

Joo, mitäs tää tämmönen on, kun kaikille ei ole tullut tota lappua? Kait se peruskauden jälkeen päätetään mihin mennään.

Oonko missannu jotain, kun mulla on vaan menolippu, ja osoite, ei mitään lisätietoja :D Ei mulle kutsunnoissakaan mitään ehdoteltu etukäteen.

Mä kans luulin et peruskauden jälkee päätetään mihi menee, mut kaveri sano äske et ne on päättäny ne jo ennakkoon. vittu jos ne meinaa mut jokski kuskiks.:curs:

Tiedättekös pojat ja tytöt mikä on vittumaisin lause, jonka voit kuulla 5.15-6.30 aamuyöllä... KOMPPANIASSA HERÄTYYYS! :lol2:

ps: katsokaa signature

Joo, mitäs tää tämmönen on, kun kaikille ei ole tullut tota lappua? Kait se peruskauden jälkeen päätetään mihin mennään.

Oonko missannu jotain, kun mulla on vaan menolippu, ja osoite, ei mitään lisätietoja :D Ei mulle kutsunnoissakaan mitään ehdoteltu etukäteen.

Mäki oon näitä lippulappujuttuja ihmetelly , ei mulle vaa mitää oo tullu. Junalippu vaan tossa odottelee tammikuun seitsemättä :kuola:

Nii joo ja vekaralle ollaan menossa.

Mäki oon näitä lippulappujuttuja ihmetelly , ei mulle vaa mitää oo tullu. Junalippu vaan tossa odottelee tammikuun seitsemättä :kuola:

Nii joo ja vekaralle ollaan menossa.

Iteki meen Vekaralle. Ootko Uudenmaan sotilasläänissä?

Voi olla et tulee sit vissiin eriaikoihin noi tai jtn.

Soitan huomenna asian tiimoilta esikuntaan, niin saadaan selvyys:)

Tiedättekös pojat ja tytöt mikä on vittumaisin lause, jonka voit kuulla 5.15-6.30 aamuyöllä... KOMPPANIASSA HERÄTYYYS!

On muuten harvinaisen perseestä herätä tohon kailotukseen. Onneks ei enää ikinä tarvi :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom