Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oletko ihan varma, että joka kerta saat sen pakkipussin siihen pistää?
Täällä ei montaa tunnu palvelus vituttavan? Mua ei ainakaan, päinvastoin, mielummin tetsaan intissä, kun teen tätä paskaduunia missä nyt oon:D
Aika lailla siellä voi laittaa aivot narikkaan, joten hyvää hermolomaa se on, riippuu tietty hommasta.Niin paskaa duunia ei ookkaan ettet tekis sitä 10 kertaa mieluummin ku mätänet intissä:D. Sanoin nimittäin juuri tuon saman asian ku oli viimeiset päivät töissä, mutta koin katkeran yllätyksen ;). Töistä pääsee päivän jälkeen kotiin, intistä ei (paitsi viikonloppuisin yleensä).
Oletko ihan varma, että joka kerta saat sen pakkipussin siihen pistää?
Missäs päin anttonen nykyään vaikuttaa..? 2003 oli vielä mikkelissä vittuilemassa..
Joo itseäni ei ainakaan tässä vaiheessa vituta ollenkaan, oikeastaan odotan innolla.No ite laitan ainakin jokaiselle ruoalle oman muovipussin suojaksi siihen pakkiin, ja sitten heittää sen menemään, ja laittaa uuden ja sinne safkat, niin aina on puhdas pakki.
Täällä ei montaa tunnu palvelus vituttavan? Mua ei ainakaan, päinvastoin, mielummin tetsaan intissä, kun teen tätä paskaduunia missä nyt oon:D
Vekaran muurien sisäpuolella oli pakkipussit kielletty.
Itse en ollut tietenkään pessyt sitä pakkia tahi luhaa ennen ensimmäistä käyttöä. Jotain mustaa irtoavaa töhnää siellä oli + ruostetta. Kuumotti.
Se on muuten jännä miten kaikki ruoat maistuvat samalle paskalle kun syö siitä pakista.
:D En raaskinut mitään huolestuttavaa kertoa, ettei rupea vituttamaan ennen lähtöä.Elä sää pelottele meitä perkele! :dance:
Ah, muistoja. :kippis1:
Mites muuten kun en sitä lappua jaksanut lähettää postiin mikä tuli vähän aikaa sitten himaan missä kysyttiin mihin haluut ja kaikkia muita perusjuttuja. Siinä luki että sijoittavat johonkin missä on tilaa jos ei lappua palauta ajoissa. Kutsunnoissa oli puhetta kuskin hommista mutta mietin että en todellakaa oo siellä ku puol vuotta eli johonki toisii hommii. Eiks ne päätetä vasta sitten intissä?
Joo, mitäs tää tämmönen on, kun kaikille ei ole tullut tota lappua? Kait se peruskauden jälkeen päätetään mihin mennään.
Oonko missannu jotain, kun mulla on vaan menolippu, ja osoite, ei mitään lisätietoja :D Ei mulle kutsunnoissakaan mitään ehdoteltu etukäteen.
Mäki oon näitä lippulappujuttuja ihmetelly , ei mulle vaa mitää oo tullu. Junalippu vaan tossa odottelee tammikuun seitsemättä
Nii joo ja vekaralle ollaan menossa.
Tiedättekös pojat ja tytöt mikä on vittumaisin lause, jonka voit kuulla 5.15-6.30 aamuyöllä... KOMPPANIASSA HERÄTYYYS!