Inttiin, saapumiserä I/08

kk=ihan kiva, muutaman vyön nakuttanu sillä. Mut itkk ja musti (=raskas sinko) :haart:
Varsinkin toi musti on sellane peli että on aika miehekäs olo kun sillä ampuu. :rock:

Pakko yhtyä noihin kommentteihin! Sinko on kyllä sellainen lelu, jota ei ikinä unohda. Kun painaa liipaisimesta niin tulee heti mieleen leffa Rankka päivä kun Michael Douglas käy laittamassa tietyömaan pillun päreiksi. Ja se ääni on aivan uskomattoman siisti kun singolla posauttaa:kuola:
Sinkoaamuntojen, sotkun ja kassulla paskan jauhamisen lisäksi ei intissä muuta hyvää sitten ollutkaan:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pakko yhtyä noihin kommentteihin! Sinko on kyllä sellainen lelu, jota ei ikinä unohda. Kun painaa liipaisimesta niin tulee heti mieleen leffa Rankka päivä kun Michael Douglas käy laittamassa tietyömaan pillun päreiksi. Ja se ääni on aivan uskomattoman siisti kun singolla posauttaa:kuola:
Sinkoaamuntojen, sotkun ja kassulla paskan jauhamisen lisäksi ei intissä muuta hyvää sitten ollutkaan:D

Jeps. Itelle jäi ainakin intin parhaat muistot, kun pääs oikealla apilaksella ampumaan. Liipasimesta, kun paino niin tuntu et joku ois löyny lapiolla päähän ja samaan aikaan heittäny hiekkaa päälle :D

Miten jengi jaksaa vaapoa tatti pystyssä "JES ENÄÄ 27 AAMUA!!1!111"
Naama siellä hajoo tuun vannomaan :hyvä:
Ketään tulossa Santahaminaan hajoilemaan?

Pitkästä aikaa nyt sitten tällekin forumille viestiä pukkaamaan..

Elikäs tammikuussa lähdetään Kajaanin suuntaan asepalvelusta suorittamaan :hyvä: BECE-kuskin touhut näin ennakolta siviilin puolelle koituvan hyödyn takia kiinnostavat, ei niinkään nämä aiemmin mainitut spollen touhut yms. "nuhjuamiset".
Alunperin olin menossa Sodankylään, mutta hyvää kirjoitustaitoa(lue mielikuvitusta)osoittaen paikka vaihtui hakemuksella nykyiselle, alunperinkin toivomalleni vaihtoehdolle.

Suurin haaste tässä jäljellä olevan kuukauden aikana tulee olemaan ajan kuluminen, sillä koulut tuli nyt vähän jälkijunassa käytyä tässä syystalven mittaan pois alta, eikä reiluksi kuukaudeksi tahdo löytyä Oulun kokoisestakaan ;) kaupungista kokopäivätyötä.

Jos upinniemeen menijöitä bodaus yhtään kiinnostaa voin suositella laivastoa ja kotkan kuusisen satamaa palveluspaikaksi.. Käytännössä ei mitään muuta tekemistä kun syödä, treenata ja ottaa pikku nokosia.. :5:

30 päivää jäljellä, joko on porukoilla paskat housuissa tai tunnelma katossa?

Itse odotan, että lähtee tämä rumaakin rumempi moppi päästä ja alta paljastuu rumaakin rumempi kallo (ei ole ennen ollut sänkeä, kaljusta puhumattakaan).

Jiihaa ! :D :D aamuja

Jeps. Itelle jäi ainakin intin parhaat muistot, kun pääs oikealla apilaksella ampumaan. Liipasimesta, kun paino niin tuntu et joku ois löyny lapiolla päähän ja samaan aikaan heittäny hiekkaa päälle :D

:hyvä: Hyvähyvä pelotellaan taas mortteja tämmösillä ihan älyttömillä jutuilla. Vähän repeiltiin intissä tämmösille tunnetuille pelotteluhuhuille.

:hyvä: Hyvähyvä pelotellaan taas mortteja tämmösillä ihan älyttömillä jutuilla. Vähän repeiltiin intissä tämmösille tunnetuille pelotteluhuhuille.
Onhan noita huhuja mutta tuo nyt vaan että on täysin totta. :D
Viimeiset leiriaamut ohi, kohta tehdään jo tilaa uudelle saapumiserälle. :rock:

Tuli kysely kotiin, jossa tiedusteltiin, että mihin aselajiin sitä nyt sitten haluaisin. Palveluspaikkana Säkylä.

Vaihtoehtoina olisi rynnäkkökiväärimies, viestimies, sotilaskeittäjä, sairasautonkuljettaja, sotilaskuljettaja, henkilöauton (vast) kuljettaja, ajoneuvoasentaja, kirjuri, TST-lähetti, sotilaspoliisi, tarkka-ampuja, Ps-ajon kulj 362 vrk, uinninvalvoja (270 vrk), tulenjohtomies, kranaatinheitinmies, panssarintorjuntamies, viestiala ohjelmointi, komentopanssariajoneuvot, panssariajoneuvoasentaja, lääkintämies ja multimedia/valokuvaaja.

Noista pitäisi kaksi mieluisinta valita. Tilanne itsellä on se, että opiskelupaikka olisi valmiina ensi syksyksi, enkä haluaisi opintojen alkamista siirtää taas vuodella eteenpäin, joten kuudessa kuukaudessa pitäisi armeijasta selvitä. Mikä olisi siis järkevin valinta noista edellä mainituista? Pääkriteerinä siis lyhyt palvelusaika, mutta hyvät mahdollisuudet punttiharrastuksen ylläpitämiseen eivät olisi myöskään pahasta. ;)

Eli jos joku viitsisi tuosta listasta poimia ne 6 kk:n hommat, niin olisin kiitollinen!

Mua painostetaan oleen 362:D Löytyy suvusta Vääpeliä ja Sotilasmestaria ja ties mitä.

Toisaalta, mitä siinä menettää jos haluaa ottaa intin tosissaan, ja kattoo mitä tuleman pitää:) En kyllä itse vedä siellä mitään perseelleen tahallaan, antaa muiden rötvätä:david:

Edit:Mulle ei ole vielä tullu mitään kyselyä??

Onhan noita huhuja mutta tuo nyt vaan että on täysin totta. :D

Sua sitten ilmeisesti pitäis lyödä lapiolla päähän niin huomaisit eron. :D On se singolla ampuminen hieman mukavempaa.

EDIT: -Lauri- mee spadeks eli keittäjäks. Voit rohmuta ylimäärästä ruokaakin kuten spadeilla näky olevan tapana niin ei joudu lihakset näkemään nälkää. Eikä nuo hommat taida hurjan raskaita muutenkaan olla.. ainakin mitä niitä spadejen touhuja seuras.

Tuli kysely kotiin, jossa tiedusteltiin, että mihin aselajiin sitä nyt sitten haluaisin. Palveluspaikkana Säkylä.

Vaihtoehtoina olisi rynnäkkökiväärimies, viestimies, sotilaskeittäjä, sairasautonkuljettaja, sotilaskuljettaja, henkilöauton (vast) kuljettaja, ajoneuvoasentaja, kirjuri, TST-lähetti, sotilaspoliisi, tarkka-ampuja, Ps-ajon kulj 362 vrk, uinninvalvoja (270 vrk), tulenjohtomies, kranaatinheitinmies, panssarintorjuntamies, viestiala ohjelmointi, komentopanssariajoneuvot, panssariajoneuvoasentaja, lääkintämies ja multimedia/valokuvaaja.

Noista pitäisi kaksi mieluisinta valita. Tilanne itsellä on se, että opiskelupaikka olisi valmiina ensi syksyksi, enkä haluaisi opintojen alkamista siirtää taas vuodella eteenpäin, joten kuudessa kuukaudessa pitäisi armeijasta selvitä. Mikä olisi siis järkevin valinta noista edellä mainituista? Pääkriteerinä siis lyhyt palvelusaika, mutta hyvät mahdollisuudet punttiharrastuksen ylläpitämiseen eivät olisi myöskään pahasta. ;)

Eli jos joku viitsisi tuosta listasta poimia ne 6 kk:n hommat, niin olisin kiitollinen!

Rynnäkkökiväärimies, viestimies, sotilaskeittäjä, pst-mies, tj-mies ja kirjuri ovat muistaakseni 6kk.

Tarkka-ammuntaa voin suositella, itse olin ko. partion johtaja, tosin se on sitten jo pidempi homma, myös TST-lähetin homma on mielenkiintosta(vaatii moottoripyöräkortin).

Rynnäkkökiväärimies, viestimies, sotilaskeittäjä, pst-mies, tj-mies ja kirjuri ovat muistaakseni 6kk.

Panssarijääkärit ja taistelupioneerit tuohon ainakin (EDIT: Luinkin huolimattomasti, ei siis mitään, ei liittynyt Säkylään). Noihin meinaan itse tähdätä ja 6kk olisi hyvä päästä pois kun opiskelut on etusijalla.

Tarkka-ammuntaa voin suositella, itse olin ko. partion johtaja, tosin se on sitten jo pidempi homma, myös TST-lähetin homma on mielenkiintosta(vaatii moottoripyöräkortin).

Toi moottoripyörälähetti on kans sen 6kk ja se vois ihan mukavaa ollakin. Moottoripyörät on kuitenkin lähellä sydäntä. :haart: Ainoo vaan, et aika hurjii juttui kuullu siitäkin hommasta. Kaveri kerto itse tst-lähettinä ollessaan nähneensä pari aika hurjan näköstä lippaa. Toisessa oli tanko lävistänyt polven :wtf: ja verta oli kuulemma ihan kiitettävästi roiskunu... Toisessa taasen oltiin kahden puun välistä yritetty ajaa, mutta rako olikin ollu vähän turhan kapea ja komealla voltilla siitä sit oltiin lennetty.

Mikäs noista olis semmonen, mikä ei välttämättä mitään ybertylsää hommaakaan olis? Sais kuitenki kestää vaan sen 6kk. Onko sairasautonkuljettaja 6kk vai 9kk? Sekin kuulostaisi ihan mukavalta vaihtoehdolta.

Mul on opiskelupaikka valmiina Turun hammaslääketieteelliseen. Olisko tästä hyötyä johonkin hommaan pyrkiessä? Pääsiskö esim. hammaslääkärin apulaiseksi tai johonkin vastaavaan? :D

No ei noista mitään etukäteen saa valita. Vedät sen P-kauden kunnialla läpi ilman mitään perseilyjä tai avautumisia, niin hyvällä tuurilla pääset P-kauden jälkeen juuri sinne minne haluat.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom