Inttiin, saapumiserä I/08

Maitoa kun juo sen 3-4litraa päivässä siinä ruokailuiden yhteydessä niin siittä jo kertyy se 40X3.1g=124g protskua ja eiköhän toi loppu muuta kymmenen grammaa sieltä jostain suikalepossusta löydy :thumbs:

No kuka hullu jaksaa maitoo juoda niin paljon päivässä.. :wtf:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No kuka hullu jaksaa maitoo juoda niin paljon päivässä.. :wtf:

Eihän toi nyt vaikeaa ole. Itse vetelen parolassa niistä puolen litran teräs kipoista aamupalalla 1 tai 2 riippuen fiiliksestä ja muusta tarjottavasta, sitten luonas ja päivällinen aina 2 kippoa ja iltapalalla sit yleensä 1, joskus 2 jos tuntuu siltä. Eikä tuo nyt omasta mielestäni niin kovin erikoista ole kyllä sielä monelle muullekkin näyttää tuo litra maitoa per ateria uppoavan. tietenkin jollekkin pienemälle kaverille voi olla vähän hankalampaa mutta itsellä menee ihan ilman mitään ongelmaa.

Eihän toi nyt vaikeaa ole. Itse vetelen parolassa niistä puolen litran teräs kipoista aamupalalla 1 tai 2 riippuen fiiliksestä ja muusta tarjottavasta, sitten luonas ja päivällinen aina 2 kippoa ja iltapalalla sit yleensä 1, joskus 2 jos tuntuu siltä. Eikä tuo nyt omasta mielestäni niin kovin erikoista ole kyllä sielä monelle muullekkin näyttää tuo litra maitoa per ateria uppoavan. tietenkin jollekkin pienemälle kaverille voi olla vähän hankalampaa mutta itsellä menee ihan ilman mitään ongelmaa.

Samaan tyyliin olen minäkin Upinniemessä vetänyt tuota maitoa, tosin nyt on hieman tullut mehua toisen maitokupin tilalle joka aterialla. Minä en kylläkään juo maitoa proteiinin takia, vaan koska se on hyvää.

jeees, pääsin nyt lomalle ja heti huomenna takas perkele 2- kertaa ollaan käyty jo ampumasssa kovilla.. minä ammuin päin persettä, mutta tauluun osuin kylläki, hajauma oli aika kiva. tetsattu on kerran. marssittu vitusti, aamulenkkejä ja kaikkee paskaa takana. lihaskunto testis oli voimat säilyny. ravinto intis on hiilarii..Mutta ei se mitään, mun lihakset siitä ei oo kärsiny yhtään:hyper: tosiaan mul on 5- viikon alokas kausi siihen on pakattu normi 8-viikon alokas kausi..et tahti on sen mukanen. ammunta testi on jo tiistaina:rock:

Ootko kuljussa vai esikissä? Meillä alkoi heinäkuussa pyöriä iltavapaat muistaakseni neljän viikon jälkeen taistelijan perustutkinnon jälkeen. Lohdutukseksi voin sanoa, että jos lähdet p-kauden jälkeen huoltokomppaniaan/kuskiks, niin voit samoin tein unohtaa kaiken sotilaallisen käyttäytymisen. Kyllä se siitä helpottaa.
Kuljussa. Meillä keskeytyy jo heti huomenna ilmeisesti alokaskausi ja lähdetään sotilaskuljettaja kouluun joka kestää ilmeisesti 5 viikkoa ja sen jälkeen käydään loppualokaskausi loppuun. Meilläkin 5 viikon tiivistetty alokaskausi.

Juuh, nyt lomilla, maanantaina 2400 takaisin ;) sellasta oikeestaan mitä odotinkin, vituttaa hitusen mut hyvällä joukkohengellä siitäkin selviää. Ja nimenomaan huumorilla, onneksi on helevetin hyvä yhteishenki tuvassa.
Oltiko sä santiksessa? TukiK?

Iski se vitun influenssa minuunkin.... Pari päivää osastolla ja nyt pari vp:tä päälle. Jäi vittu ekat räkäpäillä ammunnat ja kahdet ekat kovilla ammunnat väliin. Positiivista on se että oltais muutenki oltu tää vkl kiinni ettei lomat menny sairastelun takia, muuten onkin sit aika paskat fiilikset sairastelun takia. Muuten tää intti on kyllä ihan hienoo, mutta vitun influenssa ja kaikki muut taudit mitkä liikkuu täällä. Olis pitäny ottaa influenssa piikki ennen inttiin tuloo....

vittu ny juhlitaan perjantai ilta ja sit lauantai ja sit hajoilemaan sunnuntaina kassulle.. maanantaina alkaa viikon mittanen sotaleiri.. perkele:hyper: ja simputustakin on havaittu varsinki y.ks alikki on täysitseääntäynnäolevakehäapina.

Huh. Toisilla lomilla nyt. Parolan Panssarijääkärikomppaniassa on tullut pyörittyä ja mukavaa on ainakin tähän asti ollut. Ensimmäinen leiri oli aika hieno kokemus, vaikka olen ennenkin nukkunut puolijoukkoeteltassa kipinävuoroineen :) Saas nyt vaan nähdä miten miehen käy alokaskauden jälkeen kun B:n paperit tuli yllätykseksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom