Inttiin, saapumiserä I/08

Ei oo enää ja helvetin hyvä että asia on näin. Turhaa se on porukalle vittuilla suuna päänä vaan siksi, että se on mahdollista. Ei se ketään hyödytä.:david:

Paskan vitut, varsinkin auk:in puolella oli vaikka minkä näköstä pomppujumppaa. Ylös-alas-istumaan-suojaan-parempaan suojaan-lattia tulvii jakkaroille-korkeammalle-korkeammalle(tässä vaiheessa ollaan kaappien päällä)---etc---

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muuten jos haluaa päästä helpolla ja silti haluaa alikin natsat, niin kannattaa pyrkiä jos mahdollista sää-aukkiin, mikä muistaakseni oli aikaisemmin Niinisalossa.

Paskan vitut, varsinkin auk:in puolella oli vaikka minkä näköstä pomppujumppaa. Ylös-alas-istumaan-suojaan-parempaan suojaan-lattia tulvii jakkaroille-korkeammalle-korkeammalle(tässä vaiheessa ollaan kaappien päällä)---etc---
Toi ei munmielestä oo mitään pahaa. Ei toi mua niin häirinny. Sillon kyllä vitutti, kun yks täysin hommaansa vittuuntunut alikessu teki ennen oppituntia luentosalissa tota joku 15min putkeen.

Siellä ne tänään harjottelu kääntymistä oikealle ja vasemmalle, ja kovasti laskivat yks-kaks.

Vasen, vasen, vasen, yks, kaks , kolmeeeeee :hyper:

Oi niitä aikoja. Pääsisköhän sitä uusintakierrokselle, jos on erittäin halukas.
Kyllä se perskule koulun käynnin voittaa, tai sitten oon vain aivan väärässä koulussa.

niin ja kun olet siellä niin jotenki se koulu tuntuu mielyttävämmältä. ;)

Näinhän se on.

En mä kyllä yhtään alokaskautta kaipaa, mutta viimeiset 7 kuukautta olivat kyllä mukavia.
Ainakin Öbiksessä spollen nakki oli aivan loistava. Tai eihän se mikään nakki ollut, kun siihen hommaan halusinkin.

Joo ihan vitun lepposaa toi intti. Ootin, että se olis paljon vittumaisempi. Eka aamu pettymys! ;) Ensimmäinen loma tänään, muija tullu raskaaksi! :wtf:

Salillaki oon ehtiny jo käydä yhesti...

e: saatanan pillerit!

e2: joo ei ne melkeen päästäny, mutta ku muija tuli raskaaksi, VAADIN PÄÄSTÄ päiväksi lomalle selvittämään tilannetta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom