Inttiin, saapumiserä I/08

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mua ei vituttanut aikasemmin ollenkaan, mutta sitten maanantaina, kun näki ensimmäisen "Säkylä"-kyltin, alko vituttaa. :) Aamuja teille nuoret jantterit.

Kyllä on jo vähän ruvennut hiipimään pieni vitutus, että mihkäs vittuun sitä on taas lähössä. Mut eiköhän se vuosi ole "lyhyt" aika. Taino vittuakos sitä lohduttautumaan, helvetin pitkältä se varmasti tuntuu. OLKOOT! :rock:
Vuosi mennee kyl intis nopeesti.Ainakin itel,ens alokasaika,sit AUK:iin ja loppuaika alikessuna.Voi olla et jos kokoajan olis ollu jääkärinä tms.olis aika tullut paljon pitemmäksi.
Kaverin sanoja lainatakseni: ...."missään ei ole vituttanut niin paljon kuin intissä mutta missään ei ole nauranutkaan niin paljon..."

Vuosi mennee kyl intis nopeesti.Ainakin itel,ens alokasaika,sit AUK:iin ja loppuaika alikessuna.
Nyt puhut paskaa. Tai sitten aika kultaa muistot. Mulla ihan sama kuvio, mutta nopeaksi tota vuotta ei voi sanoa. Väittäisin jopa, että ikinä ei ole vuosi kulunut yhtä hitaasti. Meidän yksikössä oli vielä tapana, että koko ajan keksitään jotain ohjelmaa ettei kellään käy aika pitkäksi. Siihenkin alkoi sitten jossain vaiheessa palaa kiinni, kun ikinä ei saanut olla rauhassa. Aina jotain todella turhaa täyteohjelmaa.

Ja se sitten johti siihen, että näytin alikessuna hyvää esimerkkiä ja vemppasin aivan vitusti. Ei vaan napannu ja haistatin vitut koko puljulle. Muutenkin olisin halunnut olla sen puoli vuotta, mutta vuodeksi pistivät ja vielä aukkiin vaikka annoin kyllä ymmärtää, että motivaatio on nolla.

Tästä tulikin mieleen asia jonka olen ton jälkeen vannonut kertovani kaikille. Eli se vanha ja väsynyt tornari, että jos mosa-kaudella teet hommat hyvin, saat ite päättää ootko vuoden vai puoli vuotta. Paskapuhetta. Kannattaa jäätyillä siellä oikein huolella ja näytellä vaikka mielummin tyhmää, niin pääset todennäköisesti puolella vuodella. Sen jälkeen saa sitten särmäillä kun ei ole enää mitään menetettävää.

Nyt puhut paskaa. Tai sitten aika kultaa muistot. Mulla ihan sama kuvio, mutta nopeaksi tota vuotta ei voi sanoa. Väittäisin jopa, että ikinä ei ole vuosi kulunut yhtä hitaasti. Meidän yksikössä oli vielä tapana, että koko ajan keksitään jotain ohjelmaa ettei kellään käy aika pitkäksi. Siihenkin alkoi sitten jossain vaiheessa palaa kiinni, kun ikinä ei saanut olla rauhassa. Aina jotain todella turhaa täyteohjelmaa.

Ja se sitten johti siihen, että näytin alikessuna hyvää esimerkkiä ja vemppasin aivan vitusti. Ei vaan napannu ja haistatin vitut koko puljulle. Muutenkin olisin halunnut olla sen puoli vuotta, mutta vuodeksi pistivät ja vielä aukkiin vaikka annoin kyllä ymmärtää, että motivaatio on nolla.

Tästä tulikin mieleen asia jonka olen ton jälkeen vannonut kertovani kaikille. Eli se vanha ja väsynyt tornari, että jos mosa-kaudella teet hommat hyvin, saat ite päättää ootko vuoden vai puoli vuotta. Paskapuhetta. Kannattaa jäätyillä siellä oikein huolella ja näytellä vaikka mielummin tyhmää, niin pääset todennäköisesti puolella vuodella. Sen jälkeen saa sitten särmäillä kun ei ole enää mitään menetettävää.
:) Varmaan itellä niin VITTUMAINEN mielenlaatu että nautti inttiajasta varsinkin ryhmänjohtaja-ajasta...

kaikki paikat täl hetkel kutisee! no onneks intti ei oo ku 4km kävelyn pääs.. Voi elämä kohta hajoo pää, pitää ottaa viel viinaa ku kerkee..

Ootteko muuten opetelleet arvomerkit? Ite en osaa vielä yhtään, mut aattelin et vois opetella täs huomenissa...

Vai kannattaakohan niitä edes opetella etukäteen? :rolleyes:

e: ei edelleenkään vituta, odotavalla fiilingillä mennään. Kyllästyin ite kouluelämään, niin käyn nyt, vaikka olis vielä kouluä jäljellä, armeijan pois. Lykkäystä olisin saanut helposti! :)

Täytyy kai se sitte itelläki opetella, ku antibodarikin osaa ;)

Ootteko muuten opetelleet arvomerkit? Ite en osaa vielä yhtään, mut aattelin et vois opetellä täs huomenissa...

Vai kannattaakohan niitä edes opetella etukäteen? :rolleyes:

Juu, täällä osataan jo kaikki.

Kyllä ne siellä opetetaan kuitenkin:D

Aluks nyt riittää, että osaa yhdistää kaksi kulmarautaa;)

käbäy, mites, pitääköhän siä osata noi kaikki arvomerkit, vaiko vain maavoimien?

oot tulos siis riksuun jos ymmärsin oikein:hyper:
joo oon kuullu et ois hyvä osata noit muitaki merkkejä ku maavoimien. Mut mun kaveri kotiutu just sielt eikä se mitään osannu:rock: kumpaan pyrit viesti vai ajo puolelle..

oot tulos siis riksuun jos ymmärsin oikein:hyper:
joo oon kuullu et ois hyvä osata noit muitaki merkkejä ku maavoimien. Mut mun kaveri kotiutu just sielt eikä se mitään osannu:rock: kumpaan pyrit viesti vai ajo puolelle..
En ole riksuun menossa, ellei se sitten ole lyhenne Niinisalosta, tuskin :lol2:. Niinisalo on siis tykistöprikaati siksi vähän ajattelin ettei sielä tarttis noita merivoimien yms merkkejä osata, kun ei niillä siä kaiketi mitään tee

En ole riksuun menossa, ellei se sitten ole lyhenne Niinisalosta, tuskin :lol2:. Niinisalo on siis tykistöprikaati siksi vähän ajattelin ettei sielä tarttis noita merivoimien yms merkkejä osata, kun ei niillä siä kaiketi mitään tee

okei sori:D ite oon jo nii hurmoksessa. Että luulen että kaikki tulisi riksuun inttiin:hyper: mut eihän sinne näytä tulevan ketään täält pakkikselt:dance:

Tuli otettua kunnon löylyt äsken. Vähään aikaan ei taas pääse niistäkään nauttimaan. Huomenna jos jaksaa pitäisi ottaa keittoa, mutta toisaalta, ei kiinnosta paskan vertaa olla koomassa sunnuntaita, ja maanantainakin sitten vielä puuduksissa.

Onneksi ei vituta yhtään, päinvastoin. Alkaa tää arki vituttaa, pääsee nyt vähän muihin hommiin vaihteeksi.

Jos joku on lukenu Aamukampaa, niin vittu oon ainakin repeilly, kun jotkut listaa niin saatanasti mitä ottaa mukaan:D Ihan ku ois jotain ämmiä, että pitää olla sitä ja tätä ja vielä 4xkaksinkappalein. Ite en ota mukaan kuin kovaa ääntä, asennetta ja huumoria + P-astumismääräys + rahaa + kelakortti + ajokortti + rokotustodistus + tilinumba.

:lol2:

Edit: Ainii, se manuaalinen partahöylä tietysti.

jee mul ei oo rokotuskorttii. nii mä vissiin saan kaikki piikit mitä siel on. jee. täytyy ainaki partahöylä ottaa mukaan:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom