Inttiin, saapumiserä I/08

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No nyt tuli tänään kotiin tälläinen kyselylomake ja sit siinä kysytään, että haluisko taistelu- vai raivaajapioneeriksi, niin kumpikos se taas olikaan missä pääsee helpommalla? :D

T: ahkerana armeijaan :rock:

No nyt tuli tänään kotiin tälläinen kyselylomake ja sit siinä kysytään, että haluisko taistelu- vai raivaajapioneeriksi, niin kumpikos se taas olikaan missä pääsee helpommalla? :D

T: ahkerana armeijaan :rock:

Varmaan raivaajana kun ei tarvitse kuin venyttää kullia omassa tukikohdassa.

http://www.mil.fi/varusmies/

Vitutus asteesi tulevaa varusmiespalvelusta kohtaan?

0 tähteä ei vituta ollenkaan

5 tähteä, vittu perkele saatanan helvetti!

:0: ja puoli. Jännitys aiheuttaa puolikkaan, mutta itse palvelus ei vielä vituta, eiköhän se siitä nouse jahka ollaan pelipaikalla:lol2:

Jaha, jotain lappua tuli ja perustietoja pitäisi täyttää. Melkein muistaa koska olen rippikoulun suorittanut ja miten se liittyy mihinkään?

[nelo];1794777 sanoi:
Jaha, jotain lappua tuli ja perustietoja pitäisi täyttää. Melkein muistaa koska olen rippikoulun suorittanut ja miten se liittyy mihinkään?

no ei kai sillä mtn välii olekkaan.... vieläkös nykyyän armeijassa voi tehä ton rippikoulun?

Sellainen viimehetken neuvo, että kannattaa mennä sinne ajoissa. Ei se haittaa ollenkaan, vaikka olisi jo puolenpäivän jälkeen kassulla.

Miten intissä huomioidaan semmoiset pikkuviat, kuten nenäverenvuoto, joka alkaa helposti varsinkin silloin kun liian vähän syömisen jälkeen treenaa tai muuten vaan riehuu (Eli ei mikään paras nenä inttihommiin...)?
Ja se "vuoto" on usein semmoista tulvimista joka sotkee joka helvetin paikan, jos ei pysy aloillaan. Ja kun se on kerran vuotanut, saman toistuminen lähipäivinä on jopa todennäköistä.

Vai olenko vain epätoivoinen, kun tämmöisiä kyselen?

http://www.mil.fi/varusmies/

Vitutus asteesi tulevaa varusmiespalvelusta kohtaan?

0 tähteä ei vituta ollenkaan

5 tähteä, vittu perkele saatanan helvetti!

:0: ja puoli. Jännitys aiheuttaa puolikkaan, mutta itse palvelus ei vielä vituta, eiköhän se siitä nouse jahka ollaan pelipaikalla:lol2:
Luin tuolta sun linkistä noita kuntooppaita ja palvelukseen astumisjuttuja. Vitutus nousi aivan kattoon :5: (missä se tosin on koko ajan ollutkin)

Miten intissä huomioidaan semmoiset pikkuviat, kuten nenäverenvuoto, joka alkaa helposti varsinkin silloin kun liian vähän syömisen jälkeen treenaa tai muuten vaan riehuu (Eli ei mikään paras nenä inttihommiin...)?
Ja se "vuoto" on usein semmoista tulvimista joka sotkee joka helvetin paikan, jos ei pysy aloillaan. Ja kun se on kerran vuotanut, saman toistuminen lähipäivinä on jopa todennäköistä.

Vai olenko vain epätoivoinen, kun tämmöisiä kyselen?
Jos kerrot kouluttajalle/alikille, että nenästä vuotaa verta, niin sut otetaan sivuun. Ei siellä mitään hulluja olla.

:confused::confused:

Iteki ajattelin hyvissä ajoin saapua ettei mene kaikki viimetinkaan kuten yleensä...Saa nähä onnistuuko :)

Ja sitte se punkka kannattaa varata tuvassa mahdollisimman kaukaa ovesta. :thumbs: Onhan olemassa sitte kaiken maailman peliliikkeitä mitä kannattaa tehä, mutta ovat ehkä paljon hyödyllisempiä vasta sen jälkeen kun teillä alkaa lääkärintarkastuksen jälkeen sykkiminen ja ekat leirit :hyvä:

Ja sitte se punkka kannattaa varata tuvassa mahdollisimman kaukaa ovesta.
Oven lähellä ei missään nimessä. Saa viettää ovella seisten puolet palvelusajasta.
TKS tarkastuksen tapahtuessa kauimmat yleensä meillä tehnyt ilmoituksen jos on tarvis. Keskellä on hyvä olla.

Oven lähellä ei missään nimessä. Saa viettää ovella seisten puolet palvelusajasta.
TKS tarkastuksen tapahtuessa kauimmat yleensä meillä tehnyt ilmoituksen jos on tarvis. Keskellä on hyvä olla.

Totta itekki joutu aikoinaan tksiä tekee aika usein ku oli kaikista kauimmaisessa punkassa. Mutta oli se vaan luksusta ku vaan toisella puolella oli haiseva mosu ja toisella puolella punkkaa ei ketään, ja oli tilaa esim. purkaa kamoja kaapista :hyvä:

Meillä aikanaan ne punkat meni sukunimen mukaan, joten ei paljoa saanu valita

Jee. Tulin just thaimaasta ja kotona odotti alokaskysely, palautuspäivä oli 14.12. Toivottavasti ne ottaa sen silti vielä vastaan. Pitää vaan kirjoittaa mukaan pieni selvitys miksi en palauttanut ajoissa.

Jee. Tulin just thaimaasta ja kotona odotti alokaskysely, palautuspäivä oli 14.12. Toivottavasti ne ottaa sen silti vielä vastaan. Pitää vaan kirjoittaa mukaan pieni selvitys miksi en palauttanut ajoissa.

Mikä hemmetin alokaskysely??????!!!??? Mulle ei oo tullu mitään muuta ku toi josa on bussiaikataulut ja mitä mukaan. Tammikuussa itelläki lähtö :curs:

Mikä hemmetin alokaskysely??????!!!??? Mulle ei oo tullu mitään muuta ku toi josa on bussiaikataulut ja mitä mukaan. Tammikuussa itelläki lähtö :curs:

Itse en ole saanut edes alokaskyytien aikatauluja puhumattakaan kyselyistä, muttenpä tuosta stressiä revi;) Eiköhän paikan päällä kysellä kaikki tarpeellinen moneen kertaan vielä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom