Intti, leirit, bodaus & ravinto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lolwtf
  • Aloitettu Aloitettu
itse myös niksulassa vietän iki ihanaa palvelusta, ja ennen sinne astumista päätin pitää treenaamisesta ja syömisestä huolta. No, vituikshan se meni ja treenaamassa tulee käytyä ehkä kerran,kaks viikossa ja syöminen jostain syvältä. Päätinkin muuttaa sotasuunitelmaa niin, että yritetään vaan selviytyä mahdollisimman mukavasti intistä ehkä välillä lyhyttä sarjaa pumpaten salilla voimia pitääkseen ja juoksulenkkiä/esterataa vetämällä peruskuntoa kehittäen(joka on aika heikko johtuen inttiä edeltäneestä lähes pelkästä salitreeniin keskittyneestä urheilusta). Tammikussa kotiutumisen jälkeen keskitetäänkin elämä hetkeksi pelkkään treeniin,ruokaan ja lepoon :D

Viestin pointti siis se, että älä stressaa liikaa syömisistä ja treenaamisista, taidat onnistua niissä muutenkin jo paremmin kun suurin osa muista inttiä käyvistä podailijoista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ennen ku menee taas muutamien osalta liioitelluiks inttijutuiks: tee itelles palvelus ja unohda bodaus ees intin ajaks. Teet asiat ja elämän sinä aika ittelles aika paljon helpommaks. Intin jälkeen ku on hajoilut hajottu ja hyvät inttifrendit saatu ni voit palata takas normaaliin päiväjärjestykseen.

itse voin sanoo ettei liiottelua yhtään. Ja olen täysin eri mieltä tuosta, että kannattais bodailut unohtaa intin ajaksi. Leireillä vähentää hajoilua huomattavasti, kun ei ole kauhea nälkä koko aikaa. Olipahan sillon aina se päivän pelastus ku kipinässä paisto kyrsää :) leiriaamujakin tuli ihan kohtuullisesti, kun santsari olin. Eli mosaleireistä aukin leireihin kaikki periaatteessa tuplana.
salilla kannattaa iltasin ihan senkin takia käydä, että jos joku ottaa paineita intin takia, mikä on kyllä virhe, saa ne purettua salilla :) lisäks joissain varuskunnissa siitä saa liikuntamerkintöjä ja se taas tietää kuntsareita.
Niin ja itse ainakin kehityi intin aikana. Painoa oli intin alussa noin 91kg ja aukin loppuun mennessä painoo lähti 6kg ja maksimi isoissa pääliikkeissä -15-20kg. Intin lopussa aamupaino 98kg ja isoissa pääliikkeissä maksimit +10-15kg ennen inttiä olleisiin tuloksiin verrattuna.

E. Kannattaa niistä patukoista metsästää tarjouksia ja hamstrata.

Kassullahan on helppo pitää reeni rutiinista kiinni ja syömisiä kattoa, mutta älä nyt hyvä mies jaksa leireillä niitä miettiä. Otat jotain hyvää mukaan mikä maistuu ja koitat vaan selviytyä sieltä kotia :D
Moni täällä ei tunnu tajuavan että viikko silloin tällöin päin persettä reenin ja ravinnon suhteen ei merkkaa YHTÄÄN MITÄÄN pitkällä tähtäimellä.

Kyl se merkkaa, intissä on pahaa ruokaa. :D

Ennen ku menee taas muutamien osalta liioitelluiks inttijutuiks: tee itelles palvelus ja unohda bodaus ees intin ajaks. Teet asiat ja elämän sinä aika ittelles aika paljon helpommaks. Intin jälkeen ku on hajoilut hajottu ja hyvät inttifrendit saatu ni voit palata takas normaaliin päiväjärjestykseen.

Komppaan tätä, se intti on kuitenkin kaikessa paskuudessaan niin hanurista et koittaa nauttia edes niist pienistä iloista. Ja se ei onnistu sille et lataa vitullisen annoksen lisästressiä jostain bodysafkojen kantamisest leireillä ja vähäisestä salitreenistä. Ja jos välttämättä haluaa niin sen ajan voi myös panostaa johonkin salitreeniä tulevaisuudessa edesauttavaan, joka ei ole suoraan riippuvainen salitreenistä tai safkasta (esim liikkuvuuden parantaminen eli venyttely tai airobisen kunnon kasvattaminen).

Sit jos saa ittensä hommattuu johonkin erikoistehtävään kasarmilla (spadet, toimistoväki tms) eli sun arki on samanlaista päivästä toiseen ilman mitään leireilyä ni siin tapauksessa voi sit loppua kohden ruveta ottaa vähän ennakkoo noihin siviilin bodaushommiin...

Ne jotka sanoo " unohda bodailu intin ajaksi", miksi pitäisi unohtaa? Ehkä jotkut haluaa panostaa lajiinsa 100 lasissa? Yleensä ne jotka myös sanoo noin, on niitä jotka ei sitten kehitykkään ikinä. Aina on breikkiä ja kevyitä viikkoja :D Paskapuhetta sanon minä. Itse aion ainakin intissä ottaa kaiken bodailusta irti...

Ne jotka sanoo " unohda bodailu intin ajaksi", miksi pitäisi unohtaa? Ehkä jotkut haluaa panostaa lajiinsa 100 lasissa? Yleensä ne jotka myös sanoo noin, on niitä jotka ei sitten kehitykkään ikinä. Aina on breikkiä ja kevyitä viikkoja :D Paskapuhetta sanon minä. Itse aion ainakin intissä ottaa kaiken bodailusta irti...

Koska sulla ei välttis riitä aika mihinkään bodailuun ja ylimääräisen stressin ottaminen jostain 6kk-12kk hengailusta on nyt vaan tyhmää. Jos haluat panostaa lajiisi 100% niin älä mene armeijaan. Meidän touhut ei ainakaan mitenkään olleet lihaskasvua tukevia kun mentiin vähillä unilla, paskalla sapuskalla ja suurella määrällä aerobista. Sitä on myös aika paha ottaa kaikki bodailusta irti, jos siihen ei yksinkertaisesti anneta mahdollisuutta. Katsos kun armeijassa ei tehdä mitä sinä haluat, siellä tehdään mitä joku kapiainen päättää.

Itse menossa kohta kans inttiin ja ajattelin olla ottamatta nii hirveesti ressii bodauksesta ja tehdä sitä sillonku kerkiää just. Ei aina kannata niin tosissaan ottaa. Mitä heroihin sun muihin mömmöihin tulee, niin ajattelin ihan perus protskupatukat ja korkea-hiilihydraattinen herasekoitus, eiköhä näillä pärjää... Toki ruokaakin syödään !

Itse menossa kohta kans inttiin ja ajattelin olla ottamatta nii hirveesti ressii bodauksesta ja tehdä sitä sillonku kerkiää just. Ei aina kannata niin tosissaan ottaa. Mitä heroihin sun muihin mömmöihin tulee, niin ajattelin ihan perus protskupatukat ja korkea-hiilihydraattinen herasekoitus, eiköhä näillä pärjää... Toki ruokaakin syödään !

Hiilaria tuolla saa enemmän ku tarpeeks... Että Jos sinne jotain jauhoja meinaat raahata, niin ei nyt mun mielestä mitään paljon hiilareita sisältäviä jauhoja tarvis ottaa.

Hymyilyttää kyllä taas nämä pakkiksen palapelipää-bodarit :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom