Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vekaralla tullut nyt n. 1kk palveltua erässä I/09. Ei erityisemmin vituta
Onko muilla havaittavissa pientä lihasten surkastumista? :D Vai vääristääkö peili vaan munkin kohdalla?
Kyllä, ennen inttiä oltiin vain kyniksiä nyt olen vajonnut tasolle superkynis.
Tiedän minkälaista treenaaminen on intissä, olin siellä 362, mutta ikinä en heittänyt hanskoja tiskiin niin kuin moni täällä ja luopunut treenistä koko intin ajaksi. Menin aina salille kun siihen oli mahdollisuus ja huolehdin omista ruokatarpeistani koko vuoden ajan. Okei, kaikilla ei ole rahaa ostaa omaa ruokaa kun ei ole tulojakaan, mutta suurimmalla osalla on perhe tukemassa. Moni etsii syytä päästä helpolla ja selittää itselleen "kyllä mä treenaisin jos en olis täällä".
No riippuu varmaan aikalailla minkälainen nakki on napsahtanut. Itse olin vaan 6kk, mutta salilla taisin käydä jopa kaksi kertaa. Kanna siinä sitten 80kg kranaattikonekivääriä 8h päivässä ja sit vielä salille illalla... NOT! Sen verta siinä oli paikat paskana enempi tai vähempi koko intin ajan, että päätin antaa kropalle lepoa edes sen verran mitä siinä menossa ehti.Tiedän minkälaista treenaaminen on intissä, olin siellä 362, mutta ikinä en heittänyt hanskoja tiskiin niin kuin moni täällä ja luopunut treenistä koko intin ajaksi. Menin aina salille kun siihen oli mahdollisuus ja huolehdin omista ruokatarpeistani koko vuoden ajan. Okei, kaikilla ei ole rahaa ostaa omaa ruokaa kun ei ole tulojakaan, mutta suurimmalla osalla on perhe tukemassa. Moni etsii syytä päästä helpolla ja selittää itselleen "kyllä mä treenaisin jos en olis täällä".
Meillä ei kauheasti toiveita kuunneltu.
"Ai haluat sotilaspoliisiksi?"
"Noh, sinä menet panssarintorjuntaan, koska olet käynyt salilla ja olet vahva"
"Haluatko kantaa telamiinoja, apilasta vai kranaattikonekivääriä?"
"Jaa, että apilasta haluaisit kantaa, koska se on kevyin. Noh, sinähän kannat nyt seuraavat 6kk tätä kranaattikonekivääriä."
OK thänks kiitti! :haart:
Meillä ei kauheasti toiveita kuunneltu.
"Ai haluat sotilaspoliisiksi?"
"Noh, sinä menet panssarintorjuntaan, koska olet käynyt salilla ja olet vahva"
"Haluatko kantaa telamiinoja, apilasta vai kranaattikonekivääriä?"
"Jaa, että apilasta haluaisit kantaa, koska se on kevyin. Noh, sinähän kannat nyt seuraavat 6kk tätä kranaattikonekivääriä."
OK thänks kiitti! :haart:
sgege sanoi:"Sulla oli näköjään KRH-miehistö ykkösvaihtoehtona"
"Joo"
"No mä laitan sut alustavasti KRH-Aukkiin."
"Jaa"
Hakkarainen on mukava mies.
Jos kaikki saisivat sen paikan minkä toivovat, niin olis aika epätasapainoinen miehistö, ja johtajiakin varmasti vähemmän kuin nyt on. Ei ne nallekarkit aina mee ihan tasan. Toivoa saa, mutta se ei ole tae että pääsee siihen hommaan mihin haluaa.
En muutenkaan ymmärrä kuka käy inttiä miettien missä hommassa voi käydä parhaiten salilla. Eikö kannattaisi miettiä mikä homma on mahdollisimman mielekästä sen 6, 9, 12 kk?
No pitääkö olla noin saatanan nyhverö kun jotain kysytään? Luulis nyt saavansa suunsa auki, jos oikeesti asiat kiinnostaa, eikä mumista vaan jotain "jaa, joo"....