Intti I/09

Nonniin sorsakelit alkanu, ja en voi muuta sanoa että tahdon vitun nopeasti sen vihreän baretin päähän sorsan tilalle.

Sama tavoite itellä.
Onko sulla muuten tietoa että millon on edessä barettimarssi?
Miehistö eli 180 jätkät kävelee sen kait melko pian mutta en tiedä milloin se on edessä ku ollaan aukissa..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sama tavoite itellä.
Onko sulla muuten tietoa että millon on edessä barettimarssi?
Miehistö eli 180 jätkät kävelee sen kait melko pian mutta en tiedä milloin se on edessä ku ollaan aukissa..
Aukki kakkosessahan se kävellään mutta en muista päivämäärää. Kait siihen joku kuukaus vielä on. Saa nähä kävelenkö nyt vai vasta sit kesällä mullien tultua. Olet näköjään Uudenmaan Prikaatissa Amfskenissa? Mikäs linja? Ite ''nautiskelen'' rannikkojääkärilinjasta.

Aukki kakkosessahan se kävellään mutta en muista päivämäärää. Kait siihen joku kuukaus vielä on. Saa nähä kävelenkö nyt vai vasta sit kesällä mullien tultua. Olet näköjään Uudenmaan Prikaatissa Amfskenissa? Mikäs linja? Ite ''nautiskelen'' rannikkojääkärilinjasta.

Jeps...
Itse en sanoisi nautiskeluksi KJLää :D Ite oon pioneerilinjalla.

Tota kertokaapas et pitäiskö olla huolissaan kun eioo tullu kirjettä kutsuntoihin ja toukokuussa ois
18v. täynnä. :confused:Kuitenkin muutamalle kaverille jotka täyttää vasta syksyllä on ilmoteltu.
Ei helvetti jos mut on unohdettu asepalveluksesta:eek: ja SPOL kolutus haaveena.

Tota kertokaapas et pitäiskö olla huolissaan kun eioo tullu kirjettä kutsuntoihin ja toukokuussa ois
18v. täynnä. :confused:Kuitenkin muutamalle kaverille jotka täyttää vasta syksyllä on ilmoteltu.
Ei helvetti jos mut on unohdettu asepalveluksesta:eek: ja SPOL kolutus haaveena.

Kutsunnat on tänä vuonna kaikilla -91 syntyneillä syksyllä, tarkempi päivämäärä riippuu asuinpaikasta ja sukunimestä. Eiköhän sullekin se kuuluisa ruskea kirjekuori viikon sisällä postiluukusta tipahda ;) Sitä ei kyllä unohda...

Jeeejeeeee..... Eli eilen varmistui haminan paikka ja nyt on kaksi päivää oltu ihan fiiliksissä:dance2:. Eli suunnitelmat pitänyt kutinsa, muita RUK:hon lähtijöitä?

E. Saa onnitella ihan vapaasti:D

Jep turha huolehtia, armeija HALUAA sinut sinne, vaikka väkisin, ellet keksi tekosyytä jäädä pois ;) mutta ilman syytä et jää pois, usko pois :)

Itse asuin eri paikkakunnalla kuin kaverini, asuin siis naapurikunnassa. Noh, osa sai kutsuntalaput siinä maaliskuun(?) tienoilla, itse vasta touko. vai vasta kesäkuussa? Olihan siinä vähän ihmettelemistä, mutta eipä tuolloin paljon odottanutkaan sitä.

Saas nähdä, itse saan tietää ruk-valinnoista vasta ensi viikolla kun olen nyt onnellisesti lomilla :) Jos totta puhutaan niin en kyllä edes hirveästi harmistuisi, sillä aukin läpivienti on loppuosaltaan sen verran mukavan näköinen + linjalta löytyy huomattavasti nohevampiakin taistelijoita.

EDIT: Onnea kuitenkin Nousukkaalle.

Mikäs linja? itse lähden kärkikomppaniaan PST-linjalle

Kiväärilinja. Taidamme siis tuntea toisemme ainakin näöltä:rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom