Intti I/09

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuohan on vielä lämmin;). 2006 tammikuussa Jääkäriprikaatissa (ja samoiten varmaan myös KaiPr) oli ensimmäinen viikko -30. Kävi mortteja sääliksi, ja paljon oli pakkaspalovammoja.

Toivottavasti tuosta vielä pakkanen kiristyy, vaikka pahalta näyttää...

Morttina olin juuri tuolloin:rolleyes:. Meinas vähän päätä kylmätä sulkeisissa kun ei saanu laskea karvalakin läppiä alas. Toinen korvahan siinä sitten paleltu. Morttiyö meni myös mukavissa tunnelmissa. Pakkasta n. 35 yöllä ja kun mortteja oli teltta täynnä niin kaminahan sammui varmaan kymmenen kertaa yön aikana:jahas:

Tammikuun alussa taisivat tehdä sellaisen lakiuudistuksen että I/09 ei kotiudu koskaan. :rolleyes:

Maanantaina pitäisi Säkylään lähteä. Kauhea flunssa vaan päällänsä. Pitää toivoa, että ennen maanantaita kerkee parantumaan.

Maanantaina pitäisi Säkylään lähteä. Kauhea flunssa vaan päällänsä. Pitää toivoa, että ennen maanantaita kerkee parantumaan.

Oottakaahan vaan kun pääsette kassujen vanhoihin ja hoimeisiin tupiin punkkaamaan!

Ite olin ainakin koko puolen vuoden ajan pienessä nuhassa/yskässä. Ja niin oli moni muukin.

Ai niin, eikä niillä piiiiiitkillä ja hajottavilla mehtäleireilläkään varsinaisesti pikku flunssat parane. :D

pitäsköhän riipasta niin kova känni tänään että unohtaa armeijaan menot ja kuka yleensä ees on. sitten lähtis vaikka maailmanympäripurjehdukselle...:kippis1:

Ei kannata. Heräät huomenna niin hirveeseen darraa et hajottaa tuplasti. Tai näin kävis ainakin itellä. Se ois vielä paljon vittumaisempaa, kun ei pääsis sängystä ylös koko päivänä. Hiuksia leikkaamaan->

kyl mä taisin ottaa keittoa hyvin edeltävänä viikonloppuna ennen inttiä. kyllä se kannattaa hieman maistella kun sitten tulee pakosti pari viikkoa kasarmielämää ilman iltavapaita=ilman olutta. näin ainakin meillä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom