Riittää kyllä ennen treeniä otettuna.Minkä verran porukka lyönyt intrajuomaan suolaa? Treenilitkuna menee 30g hiilaria ja 20g EAA, ja nyt ottanut suolaa pitkin pv kidemuodossa mutta mietin että löisin juoman joukkoon kun runsaasti hikoilen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Riittää kyllä ennen treeniä otettuna.Minkä verran porukka lyönyt intrajuomaan suolaa? Treenilitkuna menee 30g hiilaria ja 20g EAA, ja nyt ottanut suolaa pitkin pv kidemuodossa mutta mietin että löisin juoman joukkoon kun runsaasti hikoilen.
Minkä verran porukka lyönyt intrajuomaan suolaa? Treenilitkuna menee 30g hiilaria ja 20g EAA, ja nyt ottanut suolaa pitkin pv kidemuodossa mutta mietin että löisin juoman joukkoon kun runsaasti hikoilen.
Nostaa verensokerit ja blokkaa kortisolia.Mielellään näkisin kyllä kunnollista tutkimusdataa myös siitä jos intrahiilarista on jossain tutkimuksessa todettu olevan merkittävää hyötyä alle 2 h kestävässä voimaharjoittelussa
Eikö tuo oo aika kova annos eaa:ta??Itellä kanssa kokeilussa toi himalajan suola ,jota laitan juomaan(mehu/vesi) ku teen semi pitkää pv kirvesmiehenä plus tämä ennennäkemätön hellekesä!!asiaan siis,laitan vaan ripauksen suolaa ennen reeniä 1,5h...kaurapuuro-kaakao,kananmuna,maito kombo juoma..hikoilen mielestäni paljon reenin aikana..ja reenini on voimannostoa/maitohappokestävyyttä tämä kesän ajan...pitääpä ottaa fikti ja postata ihan tarkka lukema tosta suolasta...Kuullu olen aika rajuja suola määriä mitä on voimamiehet otellu ennen reeniä!!huhujMinkä verran porukka lyönyt intrajuomaan suolaa? Treenilitkuna menee 30g hiilaria ja 20g EAA, ja nyt ottanut suolaa pitkin pv kidemuodossa mutta mietin että löisin juoman joukkoon kun runsaasti hikoilen.
Harvemmin niistä mitään eroa huomaa mihinkään jos nestetasapaino on kunnossa. Se mihin uskoo toimii. Henkisiä juttuja.Itse en huomannut boosterista mitään vaikutusta. Johtui varmasti paljon siitä kun en usko niihin. Jos olisin viikon jankannut aivoille että on superkovaa kamaa, varmasti olisi "potkinut"Itsellä on kaapissa pari tuubillista Dexalin pro hydration nestetasapainoa ylläpitäviä poretabletteja. Niitä mä juopottelen samalla ku jumppailen. Se että onko niistä nyt sit hyötyä nimeksikään on eri asia. En ole niin asian osaava että voisin selkeästi osoittaa niiden paremmuuden verrattuna esim pelkkään veteen Kunhan nyt vaan juon niitä pois ku työmaalta niitä joskus ilmaiseksi olen saanut. Kesähelteillä on kyllä hyvä juoma kivennäisveden lisäksi. Metsämarja maistuukin hyvälle. Hintaa muistaakseni n. 4e/tuubi.
Niin kyllähän se varmasti noinkin on. Placebo-vaikutus voi olla yhtä voimakas kuin ns oikea vaikutus jos oikein psyykkaa.Harvemmin niistä mitään eroa huomaa mihinkään jos nestetasapaino on kunnossa. Se mihin uskoo toimii. Henkisiä juttuja.Itse en huomannut boosterista mitään vaikutusta. Johtui varmasti paljon siitä kun en usko niihin. Jos olisin viikon jankannut aivoille että on superkovaa kamaa, varmasti olisi "potkinut"
Muutaman pussin olen käyttänyt. Ihan positiiviset kokemukset. En mitään vaikutuksia huomannut, mutta tosi korkea energia pitoisuus MCT öljyn ansiosta. Sokeripitoisuutta oli myös saatu alemmaksi kun energiaa otettu öljystä. Hyvä kikka. Joissain gainereissa on jäätävä määrä sokeria. Niistä tulee itselle paha olo. Verensokerit pomppii ylös alas.mutant massilla
Itsellä on kaapissa pari tuubillista Dexalin pro hydration nestetasapainoa ylläpitäviä poretabletteja. Niitä mä juopottelen samalla ku jumppailen. Se että onko niistä nyt sit hyötyä nimeksikään on eri asia. En ole niin asian osaava että voisin selkeästi osoittaa niiden paremmuuden verrattuna esim pelkkään veteen Kunhan nyt vaan juon niitä pois ku työmaalta niitä joskus ilmaiseksi olen saanut. Kesähelteillä on kyllä hyvä juoma kivennäisveden lisäksi. Metsämarja maistuukin hyvälle. Hintaa muistaakseni n. 4e/tuubi.