Intin fillareita huuto.netissä, massit menee veteraaneille.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
^näkyy olevan Keskisellä useampikin tonnin huuto. Pyörästä nro 1 on joku näköjään lähtenyt kisaamaan Keskisen kanssa. :D

Aika jännä kun numerot menee ensin normaalisti 1,2,3,4,5 ja 6, mutta numeroa 7 ei ole vaan se onkin 007. :jahas: Olisin voinut vaikka tarjota jotain numerosta 7

Keskisellä on näppinsä pelissä myös "Aku Ankan" pyörässä 313. Sitte JoneNikula nimimerkki on huutanu pyörää n:o 666, mutta ei ollu enää voittava huuto...

Minulla on vielä tällä hetkellä voittava huuto numero 1. Mutta Vesa käy varmaan korottamassa tossa iltapäivällä taas tonnilla :)

Maksimihinnat ei oo näköjään noussut..alkaahan n. 1000 e olla aika iso hinta pyörästä. Mutta isoliuta on noussut muutamiin satasiin. Näkee kätevästi, kun klikkaa kohdasta "korkein huuto", ne tulee sit siihen siinä järjestyksessä mistä eniten on tarjottu.

No mitä järkeä on olla Vesa Keskinen jos ei saa brassailla kaikille sitä että on Vesa Keskinen?

Lyhyestä virsi kaunis; Vesa on aika esa. :jahas:

Ei jumalauta... Vielä maksaa että pääsee ajamaan intin fillarilla:thumbs: . Kyllä joku sais maksaa mulle tonnin että tuon satulaan enää nousisin.

Ei jumalauta... Vielä maksaa että pääsee ajamaan intin fillarilla:thumbs: . Kyllä joku sais maksaa mulle tonnin että tuon satulaan enää nousisin.
Mä ainaki tykkäsin pirusti. Jos intin pyörä on kunnossa ja kumeissa riittävästi ilmaa ni on muuten tosi mukava ajella. :thumbs:

Hyvä homma, ainut vaan että sijaitsevat helsingissä:( Onko kellään mitää tietoa mikä olisi halvin tapa roudata polkupyörä Ouluun? Mitähän tulisi hintaa esim. matkahuollon kautta? Kellään tietoa?

Mikä muuten on sotaveteraanikeräysten tulos? Joskus muutama vuosi sitten joku sanoi/jostain luin, että kerätty fyrkkaa on niin paljon että polvet notkuu, mutta sitä ei käytetä. Osaako joku valaista että mikä tilanne on todellisuudessa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom