Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Delhissä hotellit ovat kohtuuttoman kalliita varsinkin jos verrataan Intian muihin isoihin kaupunkeihin esim. Mumbai, Jaipur, Chennai, Kalkuta jne. Tämä johtuu varmaan siitä, että siellä on niin sairaasti kysyntää hotelleista, mutta itse hotelleja nuhteettoman vähän. Delhissä ja yleensäkkin pohjois-Intiassa on talvella n. 25-30 päivällä ja yöllä voi mennä jopa joskus pakksenkin puolelle. Sellainen Suomen kesä on siellä talvella. Muutenhan Intia on suhteelisen halpa paikka, mutta esim. kivaa sopu hintaista hotellia ei Delhistä löydy kirveelläkään. Itse aikoinaan käytin hotelleja Carol Baghissa.sirmain sanoi:intian delhiin jouluksi minkälainen hintataso ja miten lämmintä?
Joulukuu Delhissä on karuhko, pimeää, koleaa, kivihiiltä ilmassa niin, että keuhkoja kirvelee.intian delhiin jouluksi minkälainen hintataso ja miten lämmintä? :kippis1:
Delhissä hotellit ovat kohtuuttoman kalliita varsinkin jos verrataan Intian muihin isoihin kaupunkeihin esim. Mumbai, Jaipur, Chennai, Kalkuta jne. Tämä johtuu varmaan siitä, että siellä on niin sairaasti kysyntää hotelleista, mutta itse hotelleja nuhteettoman vähän. Delhissä ja yleensäkkin pohjois-Intiassa on talvella n. 25-30 päivällä ja yöllä voi mennä jopa joskus pakksenkin puolelle. Sellainen Suomen kesä on siellä talvella. Muutenhan Intia on suhteelisen halpa paikka, mutta esim. kivaa sopu hintaista hotellia ei Delhistä löydy kirveelläkään. Itse aikoinaan käytin hotelleja Carol Baghissa.
Ajotko olla pelkästään Delhissä vai ajattelitko käydä jossain muualla? Delhiä lähellä oleva kapunkit n. 200-300 km on esim. Chandigarh joka on prosentuaalisesti Intian rikkain kaupunki, Jaipur jossa on mm. pink city ja muita vanhoja nähtävyyksiä ja tietty Agrakin on samalla ulottuvuudella jossa on jo melkeen mustaksi mennyt Taj Mahal. Itse kävin joskus -95 Taj Mahalissa jolloin sinne ei juuri maksanut mitään. Nykyään on Intiassa trendi mennyt siihen, että turisteilta pulitetaan aivan järjettömiä summia noihin. Joskus n. 5 vuotta sitten esim. Taj Mahalista sai pulittaa sen 1000 rupia eli n. 20 euroa. Tuo hinta on varmaan mennyt eteenpäin ja luulen, että ne pulittaa varmaan kamerankin käytöstä siellä.
Jos pelkästään Delhissä aijot olla, niin meikäläinen ei juuri keksi mitään hienoja paikkoja jossa käydä. Ehkä jopu Palikka Bazaar ja Kanh Market voisivat paikkoja jossa kannattaa piipahtaa, varsinkin jos shoppailusta tykkää. Ruokahan siellä on hyvää, siis yleisestikin Intiassa. Mäkkäreitä Delhissä on n. 20+ ja sieltä saa aterian kuin aterian n. 2-3 eurolla, jos jostain syystä butter chickenit ym. eivät mene alas.
Paikallinen Los Hospitalos vaikutti sen verran karulta, että päätin selvitä kotimaahan vaipat jalassa ja lääketokkurassa. Sitten vain suoraan taksilla ensiapuun ja tiputukseen. Suosittelen lämpimästi erilaisia alkueläimiä dieettaukseen ja nopeaan painonpudotukseen.wow karua oli vissiin aika paska olo? jouduikko oikeen piipahtaa sairaalassa?:wtf:
Itse en voi hirveästi suositella Delhiä, koska omat mielipiteeni kaupungista ovat hiukan vääristyneet 41-asteeen kuumeen, usean vatsataudin yhdistelmän ja jatkuvat housuihin paskantamisen vuoksi:jahas: