Kolmas päivä menossa, kokemuksia ja fiiliksiä:
Mää ymmärrän täysin jos suuhun ei pysty laittaan mitään ilman että safkat on kierrätetty kalorilaskurin ja/tai ruokavaa'an kautta ja joka safka pitää kantaa mukana tupperwaressa niin 4-6 kertaa syöminen saattaa tuntua vittumaiselta. mulla on kuitenkin vuosien saatossa kehkeytynyt "maagiset skillzit" syödä fiksusti ja "oikein" kotona, reissussa, juhlissa ja puutarhassa, joten en ole useammin syömisestä kyennyt kehittämään mitään ongelmaa. Itse syön normaalisti perinteisellä 4-6 ateriaa päivässä, tähän nyt lähdetty ihan kokeilun halusta. Alta kymppin rasvoihin pääsee ilman nälkää tolla normityylilläkin, joten varsinaista pakottavaa tarvetta tälle ei ole.
- nyt on nälkä koko ajan 8-13 välillä. kun mulla on nälkä, olen ehkä planeetan vittumaisin ihminen. olen duunissa muutaman ihmisen esimies, hoidan myyntiä, markkinointia ja asiakaspalvelua niin tällä on kohtalaisia kerrannaisvaikutuksia.
- yhden paastotreenin kävin kokeilemassa, vähän käsiä ja olkapäitä. paska treeni kun ei jaksanut ja vitutti koko ajan. jalkatreeniä ei tarvi edes haaveilla.
- miten hyvää tekee vatsan hyvinvoinnille tislata laittikolaa ja kaksi pannua kahvia tyhjään mahaan vaikkapa useamman viikon ajan jotta nälkä pysyy poissa?
- paaston jälkeen hirvee binge-lounas. jos päivän fiilikset vaihtelee vitullisen nälän ja mega-ähkyn välillä niin ei kauhean hyvä. lounaan jälkeinen kooma ei ainakaan toistaiseksi ole poistunut tälläkään systeemillä. illalla toinen isompi safka (välissä kolmas pienempi) jonka jälkeen herää yöllä kun närästää niin vitusti. ruoansulatus on kuitenkin kunnossa, ainakin sietää pienempiä aterioita 4-6/pv.
Kuulemma parin viikon jälkeen homman pitäisi tasoittua. Toivotaan niin koska ainakin toistaiseksi kaikki menee pitkin vittua ja tää on ylivoimaisesti paskin systeemi mitä olen kokeillut eli vuoden -96 jälkeen kun ekan kerran alko miettiin mitä suuhun pistää. :D
EDIT: niin ja jos kiinnostaa, että paljonko syön kaloreita ja makroja per päivä niin en tiedä, ei kiinnosta hevon vittua laskea niitä. Syön sen verran, että juuri enempää ei mieheen mahdu 8h sisällä.