Ehkä nihkeintä tässä 16:8 paastossa on se, etten enää saa mun joka-aamuista cappuccinoa, jonka teen ja nautin suurella nautinnolla. Oon hommannu kunnon koti barista koneenki vain ja ainoastaan sitä varten. Juon päivässa vain yhden kupin kahvia ja se on juuri tuon mun aamun cappuccino. Se on mun joka-aamuinen rituaali aloittaa päivä. Haen parin viikon välein tuoreet pavut suoraan paahtimosta ja punnitsen kaiken saadakseni täydellisen kupin. Oon hionu ja testaillu eri pavuilla ja eri asetuksilla jo kuukausia vain saadakseni täydellisen cappuccinon.
Joudun nyt siis jättää sen pois, jotta voin saada IF:stä terveyshyödyt kehooni. Nyt menee tosissaan nautinto vs terveys vaakakuppiin punnittavaksi. Kumpi tekee mun elämänlaadusta parempaa? Mun ihana aamu cappuccino vai 16:8 paasto? :D Siinä vasta pulma.
Tänään aloitin tämän paaston tai oikeastaan eilen kun söin vikan kerran klo 20. Kävin aamulla salilla ja lounaalle menen klo 12 aikoihin. Vedän sitten sen mun päivän ainoan kahvin lounaan jälkeen, mutta sekään ei ole mun ihana oma tekemä täydellinen cappuccino, vaan joudun tyytymään johonki lounasravintolan suodatinkahviin. Blaa.