Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
1) Hirveiden ähkymättöjen (miksi nuo aika moni varmasti lukee) jälkeen tulee ainakin mulle väsy (verensokeri veivaa tms.) vs 4-6 pienempää ateriaa. Ootko huomannut dinho sellasta?
2) Mitäs kun ite vedän treenit klo 7-8 aamulla. Miten silloin pitäisi ruokarytmin mennä?
Jännästi saadaan normaalin ihmisen (jopa urheilijankin) normaali ruokarytmi kuulostamaan niin hirveän ihmeellisen vaikealta kun oikein yrittää?Vähän sama kun tästä sanoisi, että "kyllä se on niin hirvee homma tollasia määriä ostaa kaupasta ruokaa ja sitten kantaa kotiin ja meneehän siinä monta tuntia kun tollasen lapioi naamaansa ja sitten maataan sohvalla kaks tuntia kun maha meinaa revetä että tää se vasta aikaa viekin ja tekee elämästä vaikeata!"
Tosin itsekin kannatan, että jos se toimii niin sillä mennään.
Sitten asiallisuuksiin:
1) Hirveiden ähkymättöjen (miksi nuo aika moni varmasti lukee) jälkeen tulee ainakin mulle väsy (verensokeri veivaa tms.) vs 4-6 pienempää ateriaa. Ootko huomannut dinho sellasta?
2) Mitäs kun ite vedän treenit klo 7-8 aamulla. Miten silloin pitäisi ruokarytmin mennä?
Moksu sanoi:Riekin Jussi sitä blogissaan muistaakseni joskus osuvasti sanoi, että ihminen ei ole märehtijä.
Mun mielestä on vähintäänkin huvittavaa että puhutaan noista myyteistä ja samaan henkäykseen siitä kuinka tärkeetä on BCAA:t ja muut aminohapot. Ja tosiaan nyt näistä ruokailuväleistä voi sen verran sanoa että nyt se kaavoihin kangistunut bodari nukkuu varmasti 8-10 tuntia palautumisen maksimoimiseksi mikä jättää syömiselle 14-16 tuntia tämäkin oletuksena että syö heti herättyään ja heti ennen kuin menee nukkumaan, erot normi diettiin eivät tosiaan ole ihan niin mullistavat kuin annetaan ymmärtää. Mutta eiköhän se ole tuo rasvan polttaminen samaan aikaan ja lihasmassan lisääminen mikä saa ihmiset tätä kokeilemaan. Mua kiinnostais kyllä saada tietää mitä Lyle McDonaldin ja Berkhanin kirjalle? Lyle tietää nimittäin suhteellisen paljon ravintojutuista niin se on ainoa syy minkä takia epäilen että kuinka vankalla pohjalla tämä nyt on.
Mitä tolla tarkotettiin? Ei kai toi normi bodarirytmi märehtimistä tarkoita?![]()