Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oliskohan pidemmässä paastossa järkevää treenailla esim. ykkösiä hyvin pienellä volyymilla? Mietin voimailun kannalta tuota, että pysyy hermosto hereillä mutta määrä pysyy pienenä. Tuntuis, ettei se vaadi palautumistakaan juuri, jos menee vaikka 90% ykköseen.
Mitä meinaat pitkällä paastolla? Mä tein 4pv vesipaaston jälkeen mm penkkiin 5x5 volyymi PR:t. Katkasin paaston tosin 5 päivänä, että palautumiseen tosta en oikein osaa sanoa.
Tuntuu ekaa kertaa että halitsen itse ravitsemustani, enkä ole tupperwarekippojen ja proteiinipatukoiden panttivankina :D
Kahvi ja etenkin vihreä tee buustaa autophagya (En nyt mitenkään muista mikä tämä oli suomeksi) eli voisin kuvitella, että tästä on enemmän hyötyä kuin haittaa. Ihmiselle kuitenkin tämä pätkäpaastoilu on niin lyhyt aika ettei tuota solujen itsensäsyömistä ehdi tapahtua niin kauheasti kuitenkaan joten en tiedä onko mitään seksuaalista merkitystä pitkässä juoksussa.
Oliskohan pidemmässä paastossa järkevää treenailla esim. ykkösiä hyvin pienellä volyymilla? Mietin voimailun kannalta tuota, että pysyy hermosto hereillä mutta määrä pysyy pienenä. Tuntuis, ettei se vaadi palautumistakaan juuri, jos menee vaikka 90% ykköseen.
ite suunnitellu tälle kuulle 24h paastoo niin ilmeisesti mustaa kahvia ja vettä voi juoda
Hyvin mahdollista.Mitä tästäkin nyt pitäisi ajatella? Foliohattuani jotenkin kiristää. Alkaako ravinnekauppiaita ahdistaa kun ihmiset ei mussuta enää proteiinipatukoita tunnin välein?
Mitä tästäkin nyt pitäisi ajatella? Foliohattuani jotenkin kiristää. Alkaako ravinnekauppiaita ahdistaa kun ihmiset ei mussuta enää proteiinipatukoita tunnin välein?
https://www.t-nation.com/diet-fat-loss/tip-fasting-lose-weight-gain-abdominal-fat
In the first study, a more common IF approach was tested: eating only during a 4-hour window in a day. In that one, the subjects didn't lose weight, but did...
- Gain intra-abdominal fat
- Develop disordered-eating behaviors (binge eating)
- Develop insulin resistance in their livers
- Show signs of inflammation
- Display a "gene expression profile favoring lipid deposition." That means their genes started "preferring" to store more fat, especially in the belly.
In the first study, a more common IF approach was tested: eating only during a 4-hour window in a day. In that one, the subjects didn't lose weight, but did...
- Gain intra-abdominal fat
Googletuksen mukaan, ne treenaa heti aamusta ensin ja syö klo 11 ekat 10000 kcal. Hidastaakseen aineenvaihduntaa, mitä en nyt ihan ymmärrä. Toiset 10000 kcal sitten illalla klo 18. Eli periaatteessa 20000 kcal IF. HerrajumalaTästä tuli mieleen että pätkäpaastosta kertoessani työkaveri sanoi, että sumopainijat eivät syö aamupalaa, koska niin kerrytetään rasvaa. En tiedä mihin kommentti perustuu, en kysynyt koska en välitä ja haluan tehdä omat henkilökohtaiset havaintoni.
Itse olen toiminut siten, että tehnyt intrajuoman, jossa eaa ja vitargo/osmopure ja sitä alkanut hörppiä salille kävellessä ja yleensä olen saanut sen juotua treenin alkupuolella. Hyvin tuntunut toimivan.Ottaakos porukka mitään ennen jumppia, vai katkaisetteko paaston vasta treenin jälkeen? Leangainssissä ainakin suositeltiin aina bcaa:ta tai herajuomaa ennen treeniä käsittääkseni lihasten säästämisen takia. Onko tähän tullut eriäviä näkemyksiä? Onko tuolle tarvetta?
Ottaakos porukka mitään ennen jumppia, vai katkaisetteko paaston vasta treenin jälkeen? Leangainssissä ainakin suositeltiin aina bcaa:ta tai herajuomaa ennen treeniä käsittääkseni lihasten säästämisen takia. Onko tähän tullut eriäviä näkemyksiä? Onko tuolle tarvetta?
Riippuu vähän mihin kohtaan päivää se reeni sattuu osumaan. :D Tänään jumppasin syömisten välissä. Yleensä käyn ennen syömisikkunaa ilman mitään lisiä ja ei oo kamala katabolia iskeny. Hifistelyä on ja turhaa ressausta moiset, jos ei ole kisalavoille kipuamassa ja sillon ei IF muutenkaan lie se paras optio. Puhutaan siis minimaalisista vaikutuksista normi IF:n tapauksessa.
Itse vetänyt nyt 5kk OMAD tyylillä ja kyllä lihasmassaa on tullut lisää ja tulokset menee ylöspäin kokoajan. Toki varmaan voisi kehittyä ehkä? paremmin kun tulisi enempi noita proteiinisynteesejä mutta jatketaan nyt tällä tyylillä kun toimii. Sillon tällöin saatan syödä 2 ateriaa aikataulujen takia.Onko tuo asia ettei IF ole optimaalisin bodauksen näkökulmasta kiinni pelkästään siitä että proteiinisynteesisykäyksiä ei saada yhtä montaa mahdutettua päivään? Tosin 8 tunnin aikaikkunaankin saa mahdutettua 3 kpl sykäyksiä riittävällä aikavälillä (4 tunnin välein).
Itse vetänyt nyt 5kk OMAD tyylillä ja kyllä lihasmassaa on tullut lisää ja tulokset menee ylöspäin kokoajan. Toki varmaan voisi kehittyä ehkä? paremmin kun tulisi enempi noita proteiinisynteesejä mutta jatketaan nyt tällä tyylillä kun toimii. Sillon tällöin saatan syödä 2 ateriaa aikataulujen takia.