Noudattaako porukka enemmän 16/8 vai 5:2 niin että syö kahtena "paastopäivänä" sen 800kcal ?
Testissä 20/4 treenipäivinä ja 23,5/0,5 lepopäivinä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noudattaako porukka enemmän 16/8 vai 5:2 niin että syö kahtena "paastopäivänä" sen 800kcal ?
Ite käytän 18/6 tai 20/4 sit myös sillon tällön muutamia 24-48h paastoja.Noudattaako porukka enemmän 16/8 vai 5:2 niin että syö kahtena "paastopäivänä" sen 800kcal ?
Testissä 20/4 treenipäivinä ja 23,5/0,5 lepopäivinä.
Oletko dieetillä ?? Ja jos niin paljonko -kcal tulee viikossa?
Kuinka pitkää paastoa vedit? Kasvuhormoonin mittaaminen on varsin ongelmallista tuon pulssimaisen erityksen takia. Itekkin meinasin mittauttaa cityterveydessä, mutta ei varmaan maksa vaivaa kun ei tiedä onko pulssi päällä vai ei.
Ekaan pistokokeeseen ihan perus ohjeen mukainen 12h, seuraavaan 16h ja vikaan 24h. Seuraavaksi mittamaan IGF-1.
Fimlabin kemisti sanoi minulle, että käyttännössä nähneenä aikuisilla pitoisuudet ovat paljon tasaisempia kuin nuorilla.
Ok. 24h paaston jälkeen ei ollut yhtään korkeampi?
Ei ne varmaan paastoa nyt pahasti hukkaan vie mutta oon aina ihmetelly näitä ketkä vetelee tälläsiä drinkkejä yms aamusin, että miksei voi vetää sit vaikka sillä ensimmäisellä aterialla tota juomaa? onko jokin tietty tarve siihen, Enkä nyt pelkästään tarkota sinua tällä vaan yleistäen.oletteko esim. aamuisin ottaneet näitä viherjauhedrinkkejä jne. itse tykkään ottaa heti aamusta viherjauhe/sitruunamehu juoman. ei kai tuo nyt paastoa pahasti metsään vie? yksi mitallinen viherjauhetta ja rkl sitruunamehua.
Katkaisee paaston nuo.Olen taas siirtymässä 16/8-paastoon, koska se vain tuntuu toimivan kropalle aika kivasti. Alavatsa tykkää kerätä suoraa läskiä ja olen aina huomannut paastojen - sekä vähempien hiilareiden - siihen vaikuttavan.
Kaksi ruokailua mulle menisi tuossa syömisikkunassa tai sitten kolme pienempää.
Olen yrittänyt nyt etsiä tietoa ja katsoa videoita YouTubesta liittyen paaston aikaisiin aminohappoihin ja light-juomiin. Mikä on nyt kaiken lukemisen ja kokemusten puolesta teidän näkökulmanne?
Sokeriton battery aamulla ennen treeniä, katkaiseeko paaston? Tai illalla juotu Pepsi Max? Näiden jälkeinen sokeriton purkka? Osa tutkimuksista sanoo, että noista kaikki nostavat insuliinitasoa ja siten katkaisevat paaston, vaikka sokeria ei olisi. Toisaalta samalla logiikalla tuntuu, että myös aminot (joko BCAA-juoma tai Nocco) ja kahvi moiseen pystyvät.
Katkaisee paaston nuo.