Ei mulle ainakaan tule mitään oloa niistä eikä syötyäkään tule sen enempää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Viime keväänä IF:n toteuttaminen onnistui hyvin, ei ollut juurikaan nälkä kuin pari viimeistä tuntia paastosta. Nyt olen pari viikkoa ollut IF:llä ja nälkä tulee jo 12 h päästä viimeisestä ateriasta.
Erona viime vuoteen on, että treenaan nyt kovemmin ja tiiviimmin, enkä 8 h aikana saa ilmeisesti upotettua tarpeeksi kaloreita. Toisaalta välillä tuntuu, että mitä enemmän syö ikkunan aikana, sitä nopeammin tulee nälkä paastolla.
Onko tuollainen 14 h paasto sitten mistään kotoisin vai pitääkö sinnitellä se pari extratuntia hirveessä nälässä? Vaikuttaa jo tietenkin vähän työterävyyteenkin kun alkaa energiatasot putoamaan, vai eikö kroppa ole vielä tottunut? Viime keväänä ei juuri minkäänlaista totutteluakaan tarvinut, muuta kuin jätti aamupalan syömättä...
Ei nyt mitään niin radikaalia, lähinnä kai keskittymiskyvyn puute on se minkä huomaa - ajatukset on jo tulevassa lounaassaVettä kannattaa myös juoda useampi litra paaston aikana, helpottaa kun ei ole maha tyhjä. En tiedä mitä tarkoitat energiatasojen putoamisella, mutta jos tyyliin meinaat pyörtyä töissä, niin syöt kyllä aivan liian vähän ja/tai nesteytys on pielessä.
Ei nyt mitään niin radikaalia, lähinnä kai keskittymiskyvyn puute on se minkä huomaa - ajatukset on jo tulevassa lounaassa
Nälkää kestän aika hyvin sen pari tuntia, mutta sen jälkeen alkaakin juuri tuo tehoton työjakso. Pitää alkaa panostaa enemmän siihen "viimeiseen ateriaan".
Viime keväänä IF:n toteuttaminen onnistui hyvin, ei ollut juurikaan nälkä kuin pari viimeistä tuntia paastosta. Nyt olen pari viikkoa ollut IF:llä ja nälkä tulee jo 12 h päästä viimeisestä ateriasta.
Erona viime vuoteen on, että treenaan nyt kovemmin ja tiiviimmin, enkä 8 h aikana saa ilmeisesti upotettua tarpeeksi kaloreita. Toisaalta välillä tuntuu, että mitä enemmän syö ikkunan aikana, sitä nopeammin tulee nälkä paastolla.
Onko tuollainen 14 h paasto sitten mistään kotoisin vai pitääkö sinnitellä se pari extratuntia hirveessä nälässä? Vaikuttaa jo tietenkin vähän työterävyyteenkin kun alkaa energiatasot putoamaan, vai eikö kroppa ole vielä tottunut? Viime keväänä ei juuri minkäänlaista totutteluakaan tarvinut, muuta kuin jätti aamupalan syömättä...
...Mites jos normi dietin kesken vaihtaisi tähän, sopisi itselle paljon paremmin?...
Sahaaja sanoi:...Nälkää voi siirtää myöhemmäksi syömällä edellisenä päivänä enemmän hiilaria ennen nukkumaanmenoa. Kannattaa myös vähän panostaa hiilihydraattien laatuun, ettei syö pelkästään valkoista makaronia tai ranskanleipää, jolloin aivan varmasti alkaa maha kurnia nopeasti.
iPush sanoi:Onko tuollainen 14 h paasto sitten mistään kotoisin vai pitääkö sinnitellä se pari extratuntia hirveessä nälässä? Vaikuttaa jo tietenkin vähän työterävyyteenkin kun alkaa energiatasot putoamaan, vai eikö kroppa ole vielä tottunut? Viime keväänä ei juuri minkäänlaista totutteluakaan tarvinut, muuta kuin jätti aamupalan syömättä...
Itse olen huomannut että ihan ku ois viileämpi olla pätkäpaastolla paaston aikana :D
Tosin sitten kun syö niin morjens mikä hiki pamahtaa päälle.
Mullakin on välillä päivisin hieman kylmä, varsinkin talvella, vaikka plussa kaloreilla mennään. Mutta heti kun pääsee syömään, niin johan alkaa hikoilla ja olla kuuma.Martinin mukaan paaston aikana verenkierto paranee rasvakudoksessa, mikä heikentää ääreisverenkiertoa. http://www.leangains.com/2010/09/eat-stop-eat-expanded-edition-review.html
Veikkaan kyllä, että suurin syy on elimistön oman lämmöntuoton pieneneminen kalorivajeesta johtuen.
Mulla ainakin kävi sillä lailla että kun aloitin niin ne ekat pari päivää tuli niitä nälkäkohtauksia päivällä, mutta nykyään nälkää ei juuri ilmene. Joskus ainoastaan silloin kun ollaan paastottu jotain +22h ja pitäisi ruveta syömään.Mullaki toi veden kittaaminen jeesaa paastoa.