SUPERCARB 1kg -40%

Inhottavaa käytöstä!

Olen jo useammin (ikävä kyllä) törmännyt kahteen itseäni todella ällöttävään juttuun naisten pukuhuoneessa/suihkussa. En yksinkertaisesti voi ymmärtää, että joku julkisissa tiloissa... muiden ihmisten läsnäollessa:

- ajaa ihokarvojaan

- laittaa sidettä pikkuhousuihin

:urjo:

Oksettaa tunne, että siinä suihkussa seistessäni naapurin häpykarvat (kauniisti sanottuna) pyörivät jaloissani... tai siitä että viereinen neito menstruloi ja levittelee vaippojaan nenäni alla...

Ovathan nuo 'luonnollisia' asioita juu, mutta kyllä jotkut asiat voisi tehdä ihan yksityisestikin.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
No YÄK! Onneksi en ole moiseen ilmiöön vielä ikinä käyttämilläni saleilla törmännyt - toivottavasti siltä säästyn jatkossakin!

Ei noi mua haittais.

V-käyrä nousee paljon korkeammalle, jos joku puhuu salilla ruotsia (sorry kaikki), mä nyt vaan en voi sille mitään.

Ei mua karvojen ajelu haittais mutta siteen laitto on kyllä vessaan kuuluvaa touhua! Ei tulis mieleenkään tehdä sitä pukuhuoneessa missä on muita ihmisiä.

Huisaakeli

Karvojen ajo vielä ehkä menettelee, vaikken itse sitäkään kyllä julkisilla paikoilla tekisi (käsitinkö oikein että ajavat alapäätään?). Siteen laitto on kyllä sellainen asia et se pitää hoitaa vessassa privaatisti, yyäk.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Originally posted by jessica
jep.. alapäätäänkin. Viimeksi eilen todistin viehkeää asentoa..
:eek: Pitää tarkentaa vielä...sääri- ja jalkokarvojen ajelu ei haittaa mutta tuo haittais! Yök.

Karvojen ajelusta en tykkäisi (en ole onneksi kyllä sellaiseen törmännyt), mutta jos suihkun jälkeen puhtaita vaatteita pukiessaan laittaa alusvaatteisiin myös siteen, onko se tosiaan niin yök? :confused:

...onneksi vaan sidettä laittoi, ettei OB tamponia... :p

Mä oon ite nähny vaan kerran-pari että on side laitettu ja katsoin silloin ihaillen kun itse olen ollut niin häveliäs etten oo voinut noita sanoja edes ääneen sanoa ja nuorempana oli vaikeaa ostaakin niitä kaupasta, että jollekin ne on niin helppoja ja luonnollisia asioita että tosta vaan sipaisee puhtaan siteen housuihinsa.

Hmm - eipä muakaan siteen nopea ja huomaamaton paikalleen laitto haittaa ollenkaan, kunhan kukaan nyt ei rupea suoraan edessäni asentamaan... :D

Mutta toi alapään sheivaus...ööh... Siis miten joku kehtaa? Kuten joku jo toteskin, täytyyhän siinä jonkinasteista akrobatiaa harrastaa pystyäkseen kyseisen toimenpiteen suorittamaan... kiva siinä sitte vieressä olla et "joo yhtään ei haittaa et noi sun karvas tuolla lilluu kutitellen mun varpaanvälejä, normaalia touhua on joo"... :urjo:

...jottei nyt mielikuvitus pääsisi ihan valloilleen.. ainakaan vierailevien mieslukijoiden keskuudessa :D , niin tarkennan, että seisoma-asennossa tehty suoritus oli kyseessä. Ei siis mitään päällä seisonnan kaltaista uhkarohkeaa esitystä liukkaalla laatoituksella... En niin kovin tarkasti katsellut.. jostain kumman syystä.

Olen joskus ajanut, tai lähinnä vähän siistinyt muutaman päivän sänkeä sääristäni salin suihkutilassa, kun on ollut joku meno. Tein sitä kuitenkin vain, jos olin yksin. Pari kertaa on joku tullut paikalle ja hävetti....:( Pahoittelin toimintaani ja onneksi molemmilla kerroilla seuraksi sattui henkilö, jota asia ei tuntunut oikeasti vaivaavan. Nykyään olen yrittänyt muistaa hoitaa nuo jutut kotona.

Tapasin muuten kerran mustalais naisen ja tytön värjäämästä hiuksiaan meidän salin suihkusta:eek: Onneksi ei ole enää näkynyt...

Kyllä luulis että tollanen siteen vaihto olis jokaisella aika henkilökohtanen asia minkä haluaa tehdä omassa rauhassa.
Ei mulla tulisi mieleenkään jakaa sitä näkyä jonkun muiden kanssa..

Ja kyllä toi karvojenkin poisto intiimeiltä alueilta muiden silmien alla on aika mautonta..

Missä menee raja?

Tuli vaan mieleeni tätä lukiessani, että missä sitten teidän mielestänne menee raja, mitä yleisessä suihkussa ja pukkarissa voi tehdä ja mitä ei? Voiko suihkussa peseytyä normaalisti (alapesukin) vai pitääkö siellä peseytyä vain osittain ja kotona sitten taas uudestaan suihkuun? Entä mitä pukuhuoneessa saa tehdä: esimerkiksi voiko ihoa rasvailla vai pitääkö vain nopeasti vetää vaatteet päälle ja hoitaa rasvaukset kotona?

Koska minä onneton tämän aloitin, niin yritän myös vastata.
Mielestäni julkisissa tiloissa ei tarvitse tehdä mm. seuraavia asiota:

-jo edellä mainitut ihokarvojen ajelu ja siteen asettelu
-finnien puristelu
-piereskely
-sormella nenän kaivelu ja löytöjen tutkailu

... nämä omasta mielestäni yksityiset asiat näyttävät näköjään painottuvan erinäisiin eritteisiin ja kehon jäännöksiin.

Kunnolla peseytyminen on taas enemmän kuin suotavaa siihen tarkoitetussa tilassa, samoin rasvailu, hiusten laitto ja meikkaus.

Eihän tästä asiasta mitään sääntöjä ole.. Toisella sietoraja on matalammalla kuin toisen ja jollain sitä ei edes ole. Kuitenkin itse yritän (toistan: yritän) käyttäytyä, niinkuin toivon muidenkin käyttäytyvän. Jos kaikki ajelisivat karvansa suihkuhuoneissa... olisi viemärin ympärystä usein varsin ei-houkuttelevaa katseltavaa.

En ole ikinä ymmärtänyt minkä ihmeen takia jotkut tuntuvat pitävän kuukautisia jotenkin kamalan hävettävänä asiana. Aikuisia ihmisiähän tässä ollaan! Jos joku sipaisee siteen housuihinsa suihkun jälkeen niin en pidä sitä mitenkään ihmeellisenä. Karvojen ajelu on kyllä eri asia, tuskin kovin mukavaa suihkutella jos toisen karvoja lilluu lattialla.

Originally posted by naiskovis

V-käyrä nousee paljon korkeammalle, jos joku puhuu salilla ruotsia (sorry kaikki), mä nyt vaan en voi sille mitään.

Hahhaa, sulla olisi varmaan suunnattoman hauskaa meitin salilla. Opiskelen nimittäin ruåtsissa... Sali täynnä wannabebodari-teinipoikia, rimppakinttuisia naisihmisiä ("jag vill inte bli för muskulös") ja seassa muutama urheilijanplanttu...:lol2:

Suositut

Back
Ylös Bottom