Inhoamasi artisti tai bändi ?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Lauri tähkä, yö ja kaikki muut suomalaiset paska-artistit. Ei saatana.
Lovex, ari koivunen(tarkotuksel pienellä), Negative, antti tuisku, hyi helvetti. Tossa oli viel noi kaikist hirveimmät, listaa vois jatkaa, mutta se ei yhdelle sivulle mahtuis.
Nää Jenni Vartiaiset ja muut vituttaa kans.
Ylipäätänsä kaikki vituttaa mikä tulee NRJ:ltä, onneks salilla soitetaan sitä kanavaa. :jahas:

HIM jakaa näköjään mielipiteet kahteen leiriin.
Lisätäänpä vielä, että en mä niinkään sitä HIMin musiikkia inhoo, onhan sillä pari ihan hyvääkin kappaletta. Se bändin imago on vaan niin typerä ja varsinkin Ville Valo henkilönä on se, joka sitä inhotusta aiheuttaa.

Kaikki väkisin tehty suomalainen iskelmäsaasta linjalla Maija Vilkkuma-Irina-Chisu-Mamba-Lauri Tähkä jne. karkottaa marketeista. Ulkomaisista yhtyestä vastenmielisin on Red Hot Chili Peppers. Kuulostaa limaiselta nahkahousumieheltä. Naisten määkivä laulu kuulostaa puistattavalle, miesten määkiminen etovalle.
Uniklubi, Lovex ym. on huonoa musiikkia, mutta ei muuta melusaastetta pahempaa.

HIMillä on rautaisella ammattitaidolla tehtyä musiikkia. Älkää antako teennäisyyden, kaupallisuuden, Ville Valon persoonan ja teinifanien häiritä. Samalla periaatteella voi sietää myös Negativea: unohda, että Jonne Aaron on keinotekoinen transuhomo.:thumbs:

50cent

Mun mielest nii tekopyhä ja ärsyttävä tyyppi joka ei edes tajua mistä räppää.
Ihan turha jätkä. IMO.

Näitähän riittää.

Yö, Eppu Normaali, Popeda, Kolmas Nainen...

Kaikki Rihannat, Beyoncét sun muut perseenheiluttajat. Täytyy vielä mainita erikseen se kaamea shakira. Kaameaa vinkumista ja se perse vatkaa kokoajan.

Kaikki jääkuutiot sun muut räppärit. Erityismaininta Viiskytsenttiselle. Ei niitä sen videoita pysty kattomaan edes äänettömällä. Samat horot kierii siellä sen jaloissa joka videossa.
Muutenkin onko olemassa muunlaisia räpvideoita kun niitä missä kiehnaa joku puolialaston kimma joko auton konepellillä tai sen räppärin kainalossa?

Ja sitten on nämä vinkuintiaanit esim the crash, 30 Seconds to Marsi tai Panic at the Disco. Ei ei ei. Erityismaininta täytyy antaa Fall Out Boyn kaamealle Jackson raiskaukselle Beat it. Kaameinta mitä olen vähään aikaa kuullut.

Kotimaisesta metallista Mokoma ei uppoa eikä myöskään Cmx. Aikalailla Dinhon linjoilla ollaan. Kotiteollisuus on myös aika kuraa. Kaikki biisit samanlaisia.

Genreistä ei iske iskelmät sun muut Countryt.
Pop poislukien muutamat biisi.
Tekno ja trance poislukien Prodigy ja muutama muu.

iron maiden, metallica, Ozzy Ozbourne. Enempää ei heti tuu mieleen, tietty kaikki hevibändit jossain määrin:kakka:

Jos joku joskus haluaisi mua kiduttaa niin pahin olisi kun sitoisi mut tuoliin ja pakottaisi kuuntelemaan 24/7 Mariah Careytä. Voin luvata että ensimmäisen tunnin jälkeen yrittäisin jo epätoivoisesti nielaista kieltäni.

Suomen iskelmä-skene - tuskin tarvii selittää

Beyonce - opettelis laulaan ja kasvattais perseen.

kaikki ysäridance (prodigyä lukuunottamatta) - ihan vaan sen takia että amisystäväni ottavat tästä ihan liikaa huumaa

rolling stones - siis onhan se iso bandi ja ihan kivan elämän on kaverit eläny mut kyllä siihen pitkään uraan sais mahtua muutakin kun 3 hyvää biisiä.

Muutenkin onko olemassa muunlaisia räpvideoita kun niitä missä kiehnaa joku puolialaston kimma joko auton konepellillä tai sen räppärin kainalossa?

On! Ei vain kovin paljon kaupallisilla kanavoilla soiteta...

kaikki ysäridance (prodigyä lukuunottamatta) - ihan vaan sen takia että amisystäväni ottavat tästä ihan liikaa huumaa

Ei kai kenenkään normaalin mielestä Prodigy ole ysäridancea? Melkein sama kuin sanoisi, että kaikki rock Take Thatia lukuunottamatta.

Itseä vituttaa vuosi vuodelta enemmän käännösiskelmät. Ymmärrän kyllä, että sotien jälkeen oli kansallinen itsetunto hieman heiluva ja Helismaa käänsi hoilotettavaa, mutta että nykyään kehdataan kääntää kappaleita suomeksi ja vetää mummoilta rahat pois. Ei se ruotsi niin vaikeaa ole etteikö Kentistä pääsisi jyvälle ilman Tapani Kansan perstuikkausta, ysärin Ressuista ja muista puhumattakaan. Hyi helvetti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Valvomo kuuluu nykyään mun inhokkilistan kärkikaartiin. Mikä kesä ja se uusi radiorenkutus saavat mut raivon valtaan.

Aivan liian hapokasta. :urjo:

bandi_late.jpg

SANO EI!

Cmx on sellasta paskaa! Mitä oon kuullu kipaleita niin ne on sellasta rauhallista paskaa ja sen laulajan ääni saa vaa veren kiehuu raivosta:D

mie kyllä vähän luulen,että ne joiden mielestä kotiteollisuuden kaikki biisit on samanlaisia,ei ihan hirveästi kyseistä orkesteria ole kuunnellut...

mie kyllä vähän luulen,että ne joiden mielestä kotiteollisuuden kaikki biisit on samanlaisia,ei ihan hirveästi kyseistä orkesteria ole kuunnellut...
Samaa mieltä. Sitten voitaisiin laittaa Metallica ja monta muutakin metallibändiä saman kategorian alle.

Johtunee siitä, että ne singlet ovat suuri osa hyvin samankaltaisia. Toisekseen kun pojat soittelevat käsittääkseni aina kitarat viritettynä drop C:hen, niin se soundi on nyt väkisinkin samankaltainen. Suurin osa kritiikin antajista ei tosin taida olla levyjä varsinaisesti kuunnellut. Toki jos levyjä kuuntelee, erityisesti vanhempia, niin huomaa että on se bändi muuttunut.

Edit: Lisätään nyt vielä se omana ärsytyksenä jo paljon mainintoja saanut Tokyo Hotel. Ei vaan kestä sitä emopentuilua. Vaikken Chisusta niin kauheana perusta, niin pointseja siitä että neiti oikeasti kyhää ne omat biisinsä.

Itseä vituttaa vuosi vuodelta enemmän käännösiskelmät. Ymmärrän kyllä, että sotien jälkeen oli kansallinen itsetunto hieman heiluva ja Helismaa käänsi hoilotettavaa, mutta että nykyään kehdataan kääntää kappaleita suomeksi ja vetää mummoilta rahat pois. Ei se ruotsi niin vaikeaa ole etteikö Kentistä pääsisi jyvälle ilman Tapani Kansan perstuikkausta, ysärin Ressuista ja muista puhumattakaan. Hyi helvetti.

Itse en ole tajunnut tätä tilannetta ennen kuin olen pakosta joutunut kuuntelemaan iskelmää radiosta. Tuo on muuten todella suuri määrä mitä Suomen suuret ja mahtavat iskelmätähdet kääntävät kansainvälisiä hittibiisejä omalle kielelle. En tosin usko, että nämä tähdet ovat aina niitä jotka päättävät biiseistä, mutta he kuitenkin saavat mun vihat niskaan.

Heitetään esimerkki: Jari Sillanpää feat. Katri Helena, biisin nimeä en muista, mutta aivan hirveetä paskaa. Kappale on käännös Ricky Martinin ja Christina Aguileran alunperinkin sysipaskasta biisistä minkä nimeä en myöskään muista. Vitutuksen maksimoi "Jartsan" latinomainen "Aijjaa, ai, ai aijjaa" vaikerointi biisin alussa.

Nyt kun päästiin aiheeseen niin Kari vitun Tapio. Jumalauta, masentavampaa jantteria saa hakea. Tää hopeapensseli pilaa jokaisen laulamansa biisin äärimmäisen masentavalla ja yksitoikkoisella äänellään. Joka kerta kun tämä Euroviisuihinkin ehdolla ollut biisi räjähtää eetteriin, niin en ihmettele miksi Suomen itsemurhatilastot ovat korkealla. Veikkaan, että moni on rasvaillut köyttään Kari Tapion tahdissa. Vielä kun mies olisi saatu kisoihin synkistelemään niin stereotypiat Suomen asukkaista olisivat varmasti saaneet lisäpotkua. Kaiken lisäksi mies on raiskaamassa Olavi Virran klassikoita. Mestareiden kohtaaminen, paskat.

Anna Eriksson vaikuttaa oikein raikkaalta vaihtelulta, jos verrataan tähän normaaliin iskelmäkaartiin. Neidon tuorein ralli "Kuka saa sut nyt?" on sanojen perusteella melko henkilökohtainen vuodatus, mutta hieno ja jopa melko koskettava tulkinta. Eriksson laulaa ilmeisesti hänen ja tämän Apulannan marjapensaan, Sipe Santapukin kipeästä erosta. Hienot sanat.

Vois harkita kanavan vaihtoa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom