Ingmannin sokeroimaton jäätelö

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kasikuus
  • Aloitettu Aloitettu
Kävin selailemassa tuota Ilkka2:n aspartaami threadiä ja ehdotan, että Ilkka2 voisi alkaa luennoimaan aspartaamista ... Ainakin Al-Qaidaa voisi kiinnostaa sen myrkyllisyys, niin saisivat siitä halvan uuden hermomyrkyn :thumbs:
mee selaa uffaffaa foorumin aspartaamiketjua. se on muistaakseni parempi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihme haloo nousee kun vain KYSYIN että eikö aspartaami ole todettu vaarattomaksi. Näin vain muistelen elintarvikesäädösten kurssilta.
Mut nooh, jatkakaa.

joo, itsekin popsasin yks kaunis kesäpäivä purkillisen ingmanin kyseistä kevytherkkua ja VOI LUOJA!! sitä vatsakipua :S :S en koske kyllä kyseiseen tuotteeseen enää pitkällä tikullakaan... Olin aikaisemmin maistanut sitä myös vähemmissä määrin (1/2 purkkia kerralla) ja jo tämä sai vatsan kovasti kramppaamaan... paska kamaa

no hyvä, että opit kuitenkin jo ekasta kerrasta :D piti oikeen tuplata määräkin!

Vatsavaivat lienee juuri noista sokerialkoholista E966: (Lactitol), ja inuliinista. Aikamoisen ilmapallon noilla saa aikaiseksi..

no hyvä, että opit kuitenkin jo ekasta kerrasta :D piti oikeen tuplata määräkin!

joo kato ei kerrasta voi uskoa, että joku noin kevyt herkku vois olla pahasta mulle :D nyt täytyy tyytyä normi jädeen ja lihoa!

mulla on aina ollut ongelmana kaikki makeutusaineet.. nesteet ja jauheet ei aiheuta mitään mutta sitten karkeissa ja kurkkupastilleissa ym. olevat myrkyt saa semmoisen pallovatsan että itku. kevytjäätelöt ei ole ennen mitään aiheuttanut mut nyt tuota kokeillessa niin 1/3 syötyäni meni jo maha sekaisin.. pitää pikkuhiljaa syödä tuo pois ja tyytyä kans normijäätelöön jatkossa..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom