Industrial metalli pelkkää rahastusta!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja protsku
  • Aloitettu Aloitettu

protsku

Banned
Marilyn Manson ja kumppanit ei kyllä kolahda meikäläiselle - varmaan joku tykkää mutta minusta näissä biiseissä ei oo mitään musiikillista ideaa vaan sellaista tekotaiteellista potaskaa koko homma. Vastaavasti black metallin puolelta rupesi löytymään sikahyviä bändejä, kiitos Miken ja kumppaneitten tänne postaamien juttujen.

Ja ei, en ole saatananpalvoja, minulle musiikki on vain musiikkia ja bm:ssa kiehtoo vahvat tunnelmat.....

:david:

Mun mielestä Marilyn Manson on ihan mielenkiintonen henkilö ja puhuu ihan asiaa, musiikkikin on erinomaista.
Miken kautta löysin Opethin jonka kaikki levyt on ihan hyviä, tällä hetkellä Blackwater Park ja aivan toista ääripäätä oleva Damnation soi tiheästi stereoissa.

Smaken är som baken. Delad.

No en mäkään nyt industrial-fani ole, mutta kyllä Mansonit kolahtaa ihan kybällä. Tosin ei ehkä tää uusin, mut jos et ole Mansonilta kuunnellu Antichrist Superstaria ni äläpä kerro enempää hei. Muistan vieläkin sen päivän kun ostin mm. Holywoodin ja lueskelin biisien sanoja ja kuuntelin levyä... Se oli hieno ilta. Onhan ne hyviä levyjä, jos sattuu siis tykkäämään.

Itse en ees laske Mansonia välttämäti ees industriaaliksi, esim. Godflesh edustaa sitä mulle... Siinä vasta tuimaa tärinää.

protsku sanoi:
Marilyn Manson ja kumppanit ei kyllä kolahda meikäläiselle - varmaan joku tykkää mutta minusta näissä biiseissä ei oo mitään musiikillista ideaa vaan sellaista tekotaiteellista potaskaa koko homma.

:david:

Industrial metalissa on tarjolla samanlaista paskaa kuin kaikissa muissakin genreissa. Eli Marilyn Manson perusteella ei kannata yleistää. Rajan veto muiden genrejen välillä on muutenkin vaikeaa. Kannattaa tutustua Nine Inch Nailsin (joskus industrial metalliksikin haukuttu) vanhempaan tuotantoon esim. Pretty Hate Machine on loistavaa kamaa.

Indukin on sellainen genre, että se on muuttunut aikalailla... 80-luvun industrial on kunnon kolinaa, jossakin välissä se muuttui sitten koneiden ja metallin ristisiitokseksi. Itse en myöskään ajattele Marilyn Mansonia industrialina lainkaan, tosin monet bändit ovat ottaneet industrialista paljon vaikutteita.

Mutta käykää ostamassa vaikka Turmion kätilöiden uusi sinkku Verta ja lihaa, se on mielestäni aikamoista mättöä (konemetalli-indua).

Back
Ylös Bottom