Indiana Jones IV

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Leffa vaikutti hyvältä ennen 'jääkaappi' kohtausta. Sen jälkeenkin ihan jees kunnes se saamarin viidakkoköynnösflengailukohtaus tuli. Ja siitä eteenpäin kaikki olikin paskaa ET:tä.

"They're raping Indiana Jones!" sanottiin South Parkissa ja olen kyllä täysin samaa mieltä. Todella kliseinen elokuva ja niitä helvetin takaa-ajokohtauksia oli aivan liikaa. Elokuvassa oli monia kohtauksia, jotka olivat aivan liikaa ja menivät todellä överiksi.

Mikä itseäni jäi hämäämään oli tietty eeppisyyden puuttuminen. Varsinkin keskivaiheella Indyn touhut vaikuttivat lähinnä näpertelyltä.

Tuollainen leffa tarvitsisi minusta isoja kuvakulmia, yleiskuvaa kaukaa ja varsinkin paljos statisteja. CGI:n käyttö ylipäätään tuollaisessa elokuvassa on aika huono homma. Lopussa eeppisyyttä oli yritetty saada isolla CGI-kohtauksella, mutta fiilis puuttui täysin ja koko tilanne näytti lähinnä huonolta trikiltä.

Loistavien sivuhahmojen korvaaminen shialepuffilla ei myös iskenut, ko. hermanni ei oikein sovellu tough guy -rooliin.

Kohtauksista varasto, kirjasto ja viidakkoajelu olivat Indymäisiä, oikeastaan kaikki muut kohtaukset olivat hengettömiä ja fiilis oli kuin tv-sarjassa.

Paskinta paskaa mitä koko vuonna on tullut. Vuoden 2008 paskin leffa.

Tuollainen leffa tarvitsisi minusta isoja kuvakulmia, yleiskuvaa kaukaa ja varsinkin paljos statisteja. CGI:n käyttö ylipäätään tuollaisessa elokuvassa on aika huono homma. Lopussa eeppisyyttä oli yritetty saada isolla CGI-kohtauksella, mutta fiilis puuttui täysin ja koko tilanne näytti lähinnä huonolta trikiltä.

Aivan. Itse olin juuri katsonut aiemmat indyt ja kun siirrytän noinkin dramaattisesti aidoilta kuvauspaikoilta studioon ja korvataan kaikki CGI:llä, niin siinä vieraannutetaan aivan turhaan pois alkuperäisestä tarinasta.

T2 tiivisti munkin mielipiteen varsin osuvasti.

Meikäläinen ainakin nautti jo pelkästään nostalgiavetoisesti ihan riittävästi. Kyllä tässäkin filkassa hetkensä oli; "vuoden paskin leffa" oli Hupelta vuoden paskimpia postauksia.. ;)

Nostalgian hengessä katsoin enkä odottanut mitään ihmeellistä kun "Indykin" on yli kuuskymppinen. Jenkkileffoissa on aina törkeitä ylilyöntejä ja niihin tottuu. Hyvä leffa.

Kyllä se aika hirveetä kuraa oli... cgi-höttöä+kulahtanut Ford+teinitähti+ei kunnon juonta= Indy 4

Kaikki on mollanneet tätä leffaa, mutta eilen tämän katsoneena, ja todella kriittisen leffamaun omaavana, sanon, että mun mielestä Indy 4 oli ihan ok leffa :).

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom