Indiana Jones IV

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Enpä löytänyt vielä ketjua tästä vuosia odotetusta jatkiksesta, joten avataan keskustelu nyt kun kerran nimi Indiana Jones and the Kingdom of Crystal Skull on päässyt julkisuuteen.
Löytyykö muita jotka odottavat vesi kielellä neljättä Indyä -pelonsekaisin tuntein, kuten allekirjoittanut? ;)

www.indianajones.com

Odotan isosti :dance: Pikkupoikana tuli videot punaisena katseltua noita Indyn seikkailuja.

Vähän kyllä pelottaa tämä nelonen, toivottavasti ei nyt mene ihan pelkäksi erikoistehosteryminäksi vaan mukana olisi sitä vanhojen kuvien taikaa.
Vai oliko se taika kuitenkin vaan siinä lapsuudessa......

Innolla odotetaan tätä leffaa. Pitkästä aikaa hyviäkin tuotoksia Hollywoodin studioilta:)

Vai oliko se taika kuitenkin vaan siinä lapsuudessa......

Ei helvetissä, tämän leffasarjan osalta ainakaan. Meikäläiselle uppoaa Kadonneen aarteen metsästäjät aivan yhtä kybällä kuin joskus räkänokkana Kontulan metsissä flengaillessa. ;)

Leffan naisnäyttelijät kiinnostavat kovasti, Cate Blanchett on niin kumman kiehtova tapaus ja Karen Allen on kuitenkin ollut mukana jo siinä ekassa..

Taitaa olla Kadonneen aarteen metsästäjät ainoa elokuva jonka valehtelematta olen katsonut varmaan 30-40kertaa. :D Joku Tähtien Sota saattaa päästä lähelle, vaikka Tähtien Sota-trilogiasta pidänkin enemmän.

Tosin nämä katsomiset tapahtuivat kun olin pieni, ei taitais enää aikuisena noin montaa kertaa jaksaa katsoa mitään elokuvaa.

Toivon totisesti että onnistuu nelonen eikä käy niinkuin edellä mainituille Tähtien Sodille.

Uskon satavarmasti, että Spielberg hoitaa homman kotiin juuri niin tyylikkäästi kuin pitääkin. Eli Indy on jo vanha mies ja se tullaan varmasti näkemään leffassa. Ja kun Spielbergistä on kyse, niin tuskin on efektijumppaa vaan asiallista "todellista" toimintaa!

Sean Connery jäi pois vedoten ikääänsä ja ehkä se loppujen lopuksi oli hyvä valinta, sillä Harrison jo itsessään alkaa olla sen verran vanha, että muuten leffasta olisi tullut Indiana Jones ja Vanhainkodin salaisuus.

Tätä leffaa on odotettu varmasti yhtä paljon kuin uusia Star Warseja.

edit, heh itse Spielbergikin oli ylpeä, että vihdoin saatiin leffa aikaseksi! Ja lupaa paljon faneilleen.

070727-photo.jpg

No niin, milloins tää Indy tulee teattereihin? Mukava jälleen odottaa jotain hyvää kun tarjonta ollut vähän sitä sun tätä. Toivottavasti ennakko-odotukset pitää;)

No niin, milloins tää Indy tulee teattereihin? Mukava jälleen odottaa jotain hyvää kun tarjonta ollut vähän sitä sun tätä. Toivottavasti ennakko-odotukset pitää;)

Toukokuun 28 päivä 2008 näyttäisi olevan julkaisupäivä ainakin Amerikan Yhdysvalloissa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hiton kauan pitää odotella.

Mutta kylähän tämä on yksi kaikkien aikojen mahtavimpia elokuvasarjoja, seikkailuelokuvat tuppaa nykyään olemaan aina vaan väkivaltaa ja tehosteita ilman sitä itse seikkailua, kun taas vanhat Indyt lumoaa vieläkin :)

Toivottavasti elokuvasarja saa arvoisensa päätöksen.

Ei taida olla natseja tässä :itku:

Vaikka kaikki kolme elokuvaa ovatkin olleet kovia niin toivottavasti tämä tuleva on enemmän Raidersin tai Crusaden tyylinen kuin Temple of Doomin. :)

ehkä ei natseja mut kommareita ihan varmasti tulee... Mutta tää on kyllä ehkä ens vuoden eniten odottamani leffa, vaikka rampoa ja bättistä ootellaan, mutta indy on sentään seikkailu-leffa jossa on vielä itse gurut mukana

Oih, Saletisti ens vuoden leffasuosikki nro 1! Pitää vaan toivoa, että ei liikaa keskitytä erikoistehosiin ja keskitytään itse tarinaan...

Melkein 10 vuotta väliä edellisestä! Ootan kyllä innolla, skidinä Indyt oli ihan ehdotonta shittiä! :D

EDIT: Kuka tietää ettei ole natseja? Voi helvetti jos ei ole. Ne kuuluu Indyihin kuin voisilmä puuroon! ;)

:whip:

Jeah! Tätä odotetaan todellakin innolla! Ja onneks tässä tuskin on sitä vaaraa että aletaan sekottaa leffaan tietokoneita ja kaikkea muuta paskaa. :D Vaan kunnon seikkailua!

Ei taida olla natseja tässä :itku:

Vaikka kaikki kolme elokuvaa ovatkin olleet kovia niin toivottavasti tämä tuleva on enemmän Raidersin tai Crusaden tyylinen kuin Temple of Doomin. :)

Mun mielestä Tuomion temppeli on kyllä todella loistava! Täyttä tykitystä varsinkin n. puolen välin jälkeen. "Drop them dr. Jones! They will be found! You won´t!" :worship:

Suositut

Back
Ylös Bottom