Inbody-kehonkoostumusanalyysi

BCAA-valmisjuoma -40%
Hip! Onko kokemusta kyseisestä testistä? Onko kuinka totuudenmukainen/luotettava?? Kävin tuommoisessa ja vaikutti aika hyvältä ja tulokset tuntuivat ainakin pääpiirteittäin oikeahkoilta..

Olen 160cm pitkä ja painan tällä hetkellä 59kg. Analyysin mukaan rasvaprosenttini on 13,6 ja rasvaa löytyy 8kg. Tuli tenkkapoo, koska olen kovalla innolla menossa syksyllä naisten cbb-kisoihin ja sääntöjen mukaan saan painaa max 50kg. Olen saanut monelta kommentteja, että 9-10kg:n pudotus tästä kunnosta on aika mahdoton tehtävä ja olen kieltämättä sitä hieman itsekin epäillyt.. Eli miten on, onko joku testaillut kyseistä analyysiä esim. dieetin aikana? Näyttäkö kuinka oikeita arvoja?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Kuulemani mukaan ei dieetin loppuvaiheessa näytä täysin oikeaa tulosta kun nesteet on vähissä.. Ite oon kerran käyny kyseisessä mittauksessa ja kyllä se aika hyvin piti paikkansa. Lähiviikkoina oon menossa uudestaan..

Kävin tuommoisessa pari kuukautta sitten, kyllä ihan uskottavalta tuntuivat tulokset. Ainakin, kun aion mennä uudestaan kun puoli vuotta on kulunut, voin verrata tuloksia keskenään (jos ravitsemus- neste- ja kuunkiertotilanne ovat samat).

Mittarin mukaan minulla on vasen jalka isompi oikeaa, kuten onkin. ja kädet suhteessa jalkoja vahvemmat -sekin pitäneet paikkansa, ainakin jos verrataan naisiin keskimäärin.

Kaksi kertaa olen käynyt mittaamassa itteni tuolla laitteella ja mun mielestä se on ihan huippu ja antaa totuudenmukaisia tuloksia. Kiva käydä säännöllisin väliajoin mittauksessa ja verrata tuloksia sitten keskenään. Suosittelen!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom