In Flames

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dreamer
  • Aloitettu Aloitettu
Sain käsiini tämmöisen levyn kuin In Flames: Clayman. Iski sen verran kovaa, että tekee mieli lisää. Onko samalta yhtyeeltä muita levyjä ja mikä niistä muista kannattaisi hankkia?

Joku linkki mistä voi hakea "näytekappaleita" olisi kanssa kiva...

Täältä löydät kyllä kaikki levyt helposti

--> Releases
---> Albums

The Jester Race on oma suosikki albumini näiltä kavereilta.

In Flames on kyllä kova bändi. Uusin tuotos ei vaan iskenyt yhtä kovaa kuin muut. Tuntui että kyllästyi viikossa, kuulosti hyvältä, mutta ei iske kauaa.

Dreamer sanoi:
Sain käsiini tämmöisen levyn kuin In Flames: Clayman. Iski sen verran kovaa, että tekee mieli lisää. Onko samalta yhtyeeltä muita levyjä ja mikä niistä muista kannattaisi hankkia?

Joku linkki mistä voi hakea "näytekappaleita" olisi kanssa kiva...

Colony levyllä on aika kovia biisejä mm. Embody the invisible, Scorn ja Ordinary story. Muutenkin levy on todella tiukka.

Jester Race levy on kanssa aika hyvä, esim. biisit Moonshield, jossa on pirun hienot akustiset melodiat ja nimikkobiisi Jester Race.

Vanhemmasta tuotannosta kannattaa tutustua ainakin biiseihin Biosphere jossa on kyllä sellainen avausriffi että jää viikoksi soimaan päähän sekä Stand Ablaze. Nämä löytyivät muistaakseni EP:ltä Subterranean.

Mun ehdoton suosikkibiisi IF:ltä on Coerced coexistence. Noi vanhemmat tuotannot iskee kybällä, reroute to remainikin menettelee mutta soundtrack to your escapelta en jaksa kuunnella muuta kun my sweet shadowia. Ikävää että ovat menneet vähän mun mielestä huonompaan suuntaan. Mitenhän noi sais takas vanhaan kunnon menoon.. :rock:

parhaat biisit niistä albumeista joita oon kuunnellu löytyy clayman-albumilta! ainakin pinball map ja.... prkl ku ei muista.. no se kolmoskappale samalta levyltä! ;)

in flames on aivan mahtava bändi..tällä hetkellä mulla on tietokoneella koko in flamesin tuotanto!!in flamesin vanhempi tuotanto on kyllä huomattavasti parempaa kuin viimeisimmät 2 albumia..

Pexi87 sanoi:
parhaat biisit niistä albumeista joita oon kuunnellu löytyy clayman-albumilta! ainakin pinball map ja.... prkl ku ei muista.. no se kolmoskappale samalta levyltä! ;)

Joo, tuo Clayman on itselläkin ja en tiedä kappaleiden nimiä (siis ei ole kopio, vaan kotelo ja paperit tietysti hukkui :) ), mutta parhaat kappaleet ovat 1,3,4 ja 10.

In Flamesin uusimmalta levyltä, jonka nimeä en nyt muista, kaksi parasta biisiä on "The quiet place" ja toinen, minkä nimeä en muista, on siinä levyllä kuudes.

Kyllähän Soilworkkiinkin on tutustuttu. Mielestäni jopa kovempaa kun In Flames, vaikkei yhtä maineikas olekkaan. Helvetin hyvä bändi livenä, suosittelen! :rock:

mulla soi in flamesin reroute to remain aina aamulenkillä...

Siitä on alkanu oppimaan kattoa että meneekö hitaammin vai nopeemmin tällä kertaa...

Dreamer sanoi:
Täytyy lähteä divareihin metsästämään noita albumeja, kiitos vinkeistä!

Kiersin Tampereen divarit, mutta eipä löytynyt In Flamesia...Auttakaapas Tamperelaiset, mistä kaupoista löytyy In Flamesia halvalla? Onko esim. Anttilassa halpishyllyssä?

Löytyipäs jokin levy. Anttilassa oli yksi eli tämä uusin Soundtrack To Your Escape. Otin mukaan. Pikaisen kuuntelun jälkeen täytyy sanoa, että ei ollut niin hyvä kuin Clayman. Kappaleista oli selvästi paras Quiet Place. Siinä oli jotain sellaista "koukkua" mitä olin etsimässä. Pitää kotona kuunnella My Sweet Shadow uudestaan kun täällä sitä on kehuttu.

Mutta mistä löytyy vanhempia levyjä? Täytyykö tässä ruveta warettamaan kun ei muu auta. Ostaisin kyllä vanhempaa tuotantoa, mutta kun ei missään myydä :(

Kiersitköhän nyt varmasti kaikki Tampereen divarit ja levykaupat? Swamp Music? Second Hand Swamp Music? Johan on perkele jos ei noista kummastakaan löydy esim. Whoracle tai Jester Race.

Back
Ylös Bottom