Dead by April veti kyllä tosi hyvin, okei se backstreet boys laulu ei aina ihan iskenyt, mutta muuten toimiva setti.
KsE oli saatanan kova, iloisiä äijä hyvällä meiningillä.
In Flames veti vähän vaisun keikan. Siis jos vertaa esim. viime keikkaan, jota oltiin kaapelitehtaalla katsomassa, niin eroa oli kuin yöllä ja päivällä. Tosin mun silmään näytti siltä, että Anderssilla olisi vähän väsy jo painanut, ei ihan niin energinen ollut kuin yleensä. Mutta toki sen verran paljon diggaan Flamesista, että ei siitä huonoa saa tekemälläkään
KsE lupaili tulevansa uudestaan lähiaikoina, olisko kesällä sitten viimeistään jossain?
KsE oli saatanan kova, iloisiä äijä hyvällä meiningillä.
In Flames veti vähän vaisun keikan. Siis jos vertaa esim. viime keikkaan, jota oltiin kaapelitehtaalla katsomassa, niin eroa oli kuin yöllä ja päivällä. Tosin mun silmään näytti siltä, että Anderssilla olisi vähän väsy jo painanut, ei ihan niin energinen ollut kuin yleensä. Mutta toki sen verran paljon diggaan Flamesista, että ei siitä huonoa saa tekemälläkään
KsE lupaili tulevansa uudestaan lähiaikoina, olisko kesällä sitten viimeistään jossain?

Siinä morjenstelin pari vanhaa tuttua, joista toinen oli sitten mennyt kihloihin ja hankkinut omakotitalon Jollaksesta. Toinen oli.....noh, lihonut taas. :lol2: Kiva oli silti nähä heitä.
Ite heitin vaan kamat tuolille ja jäin seisomaan. Fiilis oli silti upea kun katto porukkaa kentällä pyörimässä ja kundien energia lavalla ainakin välittyi mulle täysin. Howardilla on ehdottomasti ehkä maailman paras ääni IMO.
:haart: Oli se vaan niin hienoa!:itku: