In Flames Suomeen?

Dead by April veti kyllä tosi hyvin, okei se backstreet boys laulu ei aina ihan iskenyt, mutta muuten toimiva setti.

KsE oli saatanan kova, iloisiä äijä hyvällä meiningillä.

In Flames veti vähän vaisun keikan. Siis jos vertaa esim. viime keikkaan, jota oltiin kaapelitehtaalla katsomassa, niin eroa oli kuin yöllä ja päivällä. Tosin mun silmään näytti siltä, että Anderssilla olisi vähän väsy jo painanut, ei ihan niin energinen ollut kuin yleensä. Mutta toki sen verran paljon diggaan Flamesista, että ei siitä huonoa saa tekemälläkään :)

KsE lupaili tulevansa uudestaan lähiaikoina, olisko kesällä sitten viimeistään jossain?

kyllä. IMO dba:n kannattaisi jättää cleanit pois ja ruveta tekemään pelkkää hardcorea. Ne cleanit oli kyllä anaalista mutta screamit ja growlit todella vaikuttavia. Luotettava taho sanoi että flames oli tylsää kuunneltavaa? :(

Mähän menetin In Flames Live- neitsyyden tällä keikalla, joten olin ihan haltioissaan siitä energiasta mitä pumpulla oli. Nyt monesta paikkaa lukenut konkareilta, et olis ollu tylsä, en tiedä sitten? Mun mielestä oli rankka meno, jopa yleisössä.

Kaverin kanssa päätettiin sitten jättää ekat bändit väliin ja paikalle mentiin puoli kasiksi. Ihan persetouhua että keskellä talvea ei tajuta varata tarpeeksi narikkatilaa. Ei saatu takkeja narikkaan (kumpaankaan), joten joutu raahaamaan mukana koko ajan.

DBA oli just varmaan alottanut settinsä, mutta me suunnistettiin kuitenkin tiskille kun kurkkua kuivasi. :rolleyes: Siinä morjenstelin pari vanhaa tuttua, joista toinen oli sitten mennyt kihloihin ja hankkinut omakotitalon Jollaksesta. Toinen oli.....noh, lihonut taas. :lol2: Kiva oli silti nähä heitä.

Itellä oli paikka katsomossa ja siinä vartin yli kasi päätin mennä ettimään paikkani. Siinä sitten kuulinkin Yakety sax:n ja siihen perään KsE:n My curse-biisin kitarasoinnut ja pistin juoksuksi. Paikka oli loistava ja bändi näkyi hyvin! Mikä noita ihmisiä vaan vaivaa kun tolleen istuvat rokkikonsertissa? :confused: Ite heitin vaan kamat tuolille ja jäin seisomaan. Fiilis oli silti upea kun katto porukkaa kentällä pyörimässä ja kundien energia lavalla ainakin välittyi mulle täysin. Howardilla on ehdottomasti ehkä maailman paras ääni IMO.

Sain kuvattua kännyllä Starting over ja Rose of Sharyn-biisit ja vois kokeilla uppaa ne jossain välissä tuubiin. Itekin kyllä häkellyin kun yhtäkkii tajusin että mulla vierähti muutama liikutuksen kyynel poskelle noitten biisien aikana...:nolo::haart: Oli se vaan niin hienoa!:itku:

Pieni breikki ja sitten taas Flamesia kattomaan, joka oli mulle ainakin lievä pettymys. Niiden esitys vaan oli IMO tylsä. Pari biisiä nosti tunnelmaa hetkeksi, mutta muuten en saanut kauheesti niistä mitään irti. Sinänsä, mun tarkoitus olikin mennä kattomaan KsE livenä, joten olin kohdistanut kaikki odotukset ja fiilikset sitä varten.

Loppuilta sitten PRKL Clubilla ja kotiin nukkumaan. Toivottavasti tulevat pian uudestaan vetämään isomman ja pidemmän keikan, me likey a lot.

Ite en kyllä kentällä saanut in flamesin showsta tylsää sitten millään. Oltiin tosin ihan 1-2 metrin päässä etureunasta ja ihan keskellä... kai siellä sitten meno oli muutenkin riehakkainta. KSE:n keikka oli kanssa jotain mega mageeta, mutta siinä tälläisellä pienellä kaverilla meinasi olla ihan työn takana, että pysy biisit pystyssä kun aaltoliike oli sen verran suurta. Dead by April oli eka lämppäri jota mentiin kattomaan ja ihan positiivinen yllärihän se oli odotuksiin nähden. All in all, hyvä maku jäi keikasta. Mä en btw jotenkin tajua tota katsomosta seuraamista. Saako siinä sitä fiilistä? Pitäisi ehkä joskus piruuttaan kokeilla. Ite elän sen verran messissä että sitä hypitään ja pompitaan kädet ylhäällä ja "lauletaan" mukana.

Ite elän sen verran messissä että sitä hypitään ja pompitaan kädet ylhäällä ja "lauletaan" mukana.

Kyllä toi onnistuu myös katsomossakin. ;) Ite en kyllä keikoille mene istumaan, oli se mun paikka sitten missä tahansa, kentällä tai katsomossa. Kentälle en siksi halunnut, koska halusin oikeesti nähdä koko esityksen ilman että tarvii pelätä kyynärpäätä kylkeen taikka että mun edessä seisois monta kaksmetristä kundia. Mä oon hitto vie pätkä!! :D

Ihan vitun hullu meininki kentällä! Jengi oli ihan täysillä messissä!! Tai suurin osa ainakin..

..vitutti ne In Flames -huppari pukuiset jotka seisoi kädet puuskassa eikä fiilistelly yhtään OIKEESTI MITÄ VITTUA?!?!!

KsE ja In Flames parhautta, noi lämppärit täyttä paskaa suoraan sanoen.

howardin ja adamin setti oli täyttä rautaa.

Adamin selittäessä jotain pakkasen aiheuttamasta kassien surkastumisesta howardin heittämä:
"has nothing to do with this day" sai aikaan totaalisen hajoamisen :D

Reckoning biisin lopussa ku howard nousi siihen keskelle ylös ja mylväs sydämmensä pohjasta YOU ARE NO GOD TO ME! niin siinä vaiheessa koko katsomolle oli selvillä harvinaisen hyvin missä mennään.

Howard Jones on helposti yksi parhaista live solisteista joita löytyy.

Back
Ylös Bottom