In Flames Suomeen

Lippulaput ompi tampesteriin. Samalla tulikin sitten uusi ennätys lipun hinnassa. Aikaisempi oli bodomin 25 enskaa.

Inflames.jpg

Kuva:
http://www.tuska-festival.fi/

Taas kerran vuodatus. Miksi pitää asua Joensuussa. Sepultura on bändi mikä innosti minut metalliin -96 Messilän juhannusfestareilla. Tulee vähän liian kalliiksi matkat, yöpyminen ja lippu. :(

Soil tulee euroopan kiertueelle aloittamaan illan.

BLABBERMOUTH.NET sanoi:
According to Germany's Metal Hammer magazine, Chicago's SOIL have been confirmed as the opening act for IN FLAMES on their upcoming European tour beginning in mid-March. Also appearing on the bill are Brazilian thrashers SEPULTURA (as main support).

As previously reported, SOIL have set "True Self" as the title of their new album, due in April via DRT Entertainment. A track from the album, entitled "Fight for Life", is available for download on the band's official web site, www.soil-music.com.

Voi kilinkellit, nyt vituttaa vielä enemmän kun ei rahaa ole tarpeeksi lähtä.

wacko sanoi:
Soil tulee euroopan kiertueelle aloittamaan illan.

"An Internet post went up today stating that according to Germany's Metal Hammer magazine that we had been confirmed as the opening act for IN FLAMES on their upcoming European tour beginning in mid-March. Unfortunately this is not true and we don't want any of our fans to be misled. If any new tours are confirmed you can find details of those tours [on the band's official] website."

Ensi viikon Tampereen Pakkahuoneen ja Helsingin Kulttuuritalon In Flames / Sepultura -keikoilla lämmittelijänä toimii ruotsalainen Crucified Barbara. Tämä länsinaapurimme pääkaupungista ponnistava tyttöorkesteri nojaa vahvasti rapakontakaisiin, Crockettin ja Tubbsin aikaisiin heavy rock -tunnelmiin. Yhtyeen edesottamuksiin voi tutustua osoitteessa Crucified Barbara

Lähde:Tuska

Tänään tärähtää Pakkahuoneella :rock:

Vinkkinä niille, jotka haluavat lämppäritkin nähdä (Crucified Barbara ja Sepultura :D ) niin kannattanee tulla aikaisin paikalle. Kantapään kautta olen missannut jo kahdella K-16 keikalla kaikki muut kuin pääesiintyjän tulemalla klo 22 aikoihin.

:kippis1:

IN FLAMES JAKAA NIMMAREITA HELSINGIN FRS:SSä KE. 15.3.

Ruotsin metallijyrä IN FLAMES esiintyy Helsingissä keskiviikkona 15.3. ja jakaa faneille nimikirjoituksia Mannerheimintien Free Record Shopissa kello 16:00-17:00.

lähde:Imperiumi.net

Todella hieno keikka oli eilen Tampereella. Menee ehdottomasti parhaimpiin ikinä.

Huumoriakaan ei esityksestä puuttunut. Vokalisti päätti lähteä kuselle kesken keikan ja pyysi yleisön joukosta jonkun vetämään Bullet Riden. Sanoja kaveri ei tietenkään muistanut/laulaa osannut mutta heilui kun heinämies ja biisin lopulla veti stage diven lavalta suoraan aitaan.

Lämppärinä paukuttanut Crucified Barbara veti kyllä aika tiukasti.
Tytöt rokkaa aika miehekkäällä tatsilla. :rock:
Livenä vielä vitusti parempi kuin levyllä.

Sepultura oli paljon kovempi mitä etukäteen ajattelin. Tämä "lainarumpali" Mayorga(?) hakkasi kannuja semmosella raivolla, että oksat pois. Sitä soittoa olisi voinut katsella kyllä pitempäänkin. Ihan pirun hyvä.

In Flames taas ei ollut ehkä niin hyvä kuin odotin. Olihan se hyvä, mutta ei niin hyvä... :jahas: Pirun lujaa soittivat ja hyvä settihän se loppujen lopuksi oli. Jengi oli ihan hyvin mukana ja tosiaan Villen lavashow oli aika kova (kts Sepsiksen raportti).

gold sanoi:
w000t!! Et sitte voinu ennemmin kertoa :hyper: :kuola:
noku se viesti tuli Imperiumillekin vasta eilen :D

gold sanoi:
w000t!! Et sitte voinu ennemmin kertoa :hyper: :kuola:

Jos haluaa tietää aikaisemmin, pitää itse ottaa selvää :D
Juu, en itse myöskään tiennyt tota, kaveri tiesi, eikä saatana edes ilmoittanut. Tapan :evil:

Kova keikka oli tosiaan! :rock: Siinä tokassa rivissä kun muutaman biisin jaksoi In Flamesin aikana roikkua, nii sai aika pirun moisessa paineessa olla, ku sieltä koko ajan pukkas porukkaa lavaa kohti. Piti penkkipunnerrustekniikalla raivata tilaa (se ei tosin järin hyvin onnistunut :D). Menin sitten myöhemmin sinne kauemmas, miksauspöydän viereen, ku ilma oli jo niin paska siellä edessä.

BadHair sanoi:
Villen lavashow oli aika kova (kts Sepsiksen raportti).
Mites ku se hyppäs sinne yleisöön, ni mätkähtikö se suoraan maahan vai mitä siinä kävi? :D Ei oikeen nähny ku olin sillon jo siellä kauempana.

Oli kova keikka kyllä.:rock: Andersin ääni ei vaan kuulunu tarpeeks. Ja ne vitun teinit, EI JUMALAUTA, hyppikää muiden varpaille ja heilutelkaa ne hiet leteistänne muualle.:curs: Kyllä siellä oli saleilusta hyötyä, näppärästi pysähty 50kg kukkakeppihevarit mun 95 kiloseen ruhoon. :lol2:

Ja kiitos sille hiuksettomalle herrasmiehelle, jonka kaveri muuten laulo kaikki biisit parhaiten, olit loistava apu pienten takkutukkien siirtelyssä.:kippis1:

Muakin kävi vituttaan ne ääliöt, siinä lähellä lavaa, ketkä juoksenteli toisiaan päin ja töni kaikkia yms. :curs:

btw, miksauspöydän vieressä näytti siellä oleva desibelimittari 105db. :)

-Lauri- sanoi:
Muakin kävi vituttaan ne ääliöt, siinä lähellä lavaa, ketkä juoksenteli toisiaan päin ja töni kaikkia yms. :curs:

Kaikista vittumaisin kaveri oli tämä keltavalkoinen lätkäpaita päällä riehunut kaveri, joka sai yllättäviä raivareita ja ryntaili toisten selkään. Onneksi itse olin aivan edessa aidan vieressä, jossa pittailu ei paljon häirinnyt.

Back
Ylös Bottom