In Flames - Come Clarity

Kyllä mä diggasin. Aloitin tosin kuuntelun Reroutesta joten mielestäni ne vanhemmat levyt ei ole niin hyviä kuin esim. reroute. Avaus biisi on kyllä sairaan kova :rock:

Albumilla mukana Take This Life video.

Kansitaidetta:
202_202.jpg

HELL YEAH! Kyllähän tuo edellisen lätyn hakkaa mennen tullen. Muutaman viikon kuuntelun jälkeen parhaiten iskevät biisit Take this life, Reflect the storm, Dead End ja Come Clarity.:rock:

Möller sanoi:
HELL YEAH! Kyllähän tuo edellisen lätyn hakkaa mennen tullen. Muutaman viikon kuuntelun jälkeen parhaiten iskevät biisit Take this life, Reflect the storm, Dead End ja Come Clarity.:rock:
Kyllä! :rock:

Mikä tuossa STYE:ssä on muka vikana, kun tosi moni sitä täällä haukkuu? Minulle levy on uponnut siinä, missä vanhemmat ja tämä uusinkin tuotos.

Sepsis sanoi:
Mikä tuossa STYE:ssä on muka vikana, kun tosi moni sitä täällä haukkuu? Minulle levy on uponnut siinä, missä vanhemmat ja tämä uusinkin tuotos.

Itse pidän myös tuosta STYE:stä :rock:

Uutta levyä en ole viellä kuullut avausraitaa lukuunottamatta,mutta se ainakin potkii ihan hyvin.

Tämä kyllä rokkaa rajusti! Oli kyllä niin hyvä fiilis kun levyä kuunnellessa voi vaan olla. Erityisesti biisit Dead End ja Crawl Through Knives ovat soineet paljon! :rock:

Harvassa ne kerrat jolloin Dead Endin kertosäettä EN olisi hoilannut mukana! Kyllä toimii!:4:

Perskele. Luulin, että tää bändi on jo aikansa eläny meikän korvissa, mutta tämä come clarity onkin varsin kelpo tekele. Joutuu varmaan jopa ostamaan.

Parhaiten iskee Take this life, leeches, pacing deaths trail ja versus terminus.

IN FLAMES were honored with the "Swedish Music Export" prize at Sweden's "Grammis" awards, which were held Tuesday night, February 7 at Cirkus in Stockholm. IN FLAMES are the first metal band ever to win this award. "Thanks to IN FLAMES, Sweden now have a metal band in the absolute world elite," the Swedish economy minister Thomas Östros said of the award.

ja Come Clarityhan meni suoraan Suomen top40 albumilistan kärkeen

Back
Ylös Bottom