Kuukautiset alkamassa kun noin taas kiukuttaa? En tiedä ketkä on odottanu Magan lopettavan matsin milloin haluaa? Ehkä hän itse? Itse olen sanonut että Magan nyrkkeily ei ole mikään erikoinen, ja todennäköisesti hänen heikoin osa-alue. Siihen nähden termi "kädetön" on osuva, mutta asettaa entisen "mestarin" ja yli 30 matsia Thaimaassa entistä huonompaan valoon. Parhaansa mukaan yritti puolustautua, ja kantoihan se lähes loppuun asti. Puolustus on kuitenkin vain puolet ottelemisesta.No Tuhmajussi oli kädetön ja Hyvärinen ei. Ihan relevantti vertaus kun itse haluatte kädettömyydestä keskustella. Kuusi erää Maga joutui yrittää, muutamasti lähinnä runkoon sai osumaa kunnes lopussa toi nopeusero sekä varmasti myös kuntopohjan eroavaisuus teki tehtävänsä ja Hyvärinen alkoi väsyä ja vasta siellä tarjoutui paikat Magalle päättää matsi.
Se on sinun ongelma jos ymmärrys nyrkkeilystä on ohuehko etkä pysty nähdä tuosta että Hyvärinen oli aika hyvin valmistautunut ja selvästi sparrannut paljon ja silmä pelasi hyvin ja useimmat nyrkkeilystä ymmärtävät näki että suurin ja toki riittävä ja ratkaiseva ongelma muodostui siitä kun nopeus ei riittänyt Magan kanssa, ja tämä erityisesti jalkoja/liikkumista koskien. Positiivinen yllätys Hyvärinen oli nyrkkeilyllisesti, keskimäärin porukka odotti että Maga päättää matsin heti kun haluaa. Käy ottamassa Hyvärisen kanssa kovaa sparria niin ymmärrys nyrkkeilyyn liittyen voi parantua kohdallasi. Se että toinen on nopeampi ei tarkoita etteikö toinen voi olla ihan hyvässä kondiksessa, ja jos vastaan hitaammalle laitetaan joku toinen vastus niin yhtäkkiä hänen tekeminen tulee esiin ihan toisessa valossa.
Se miten minun sparri Hyvärisen kanssa liittyy tähän, en osaa sanoa. Mutta todennäköisesti paremmin kun sinun kädetöntä Magaa vastaan.